11 תשובות
שואל השאלה:
שמעתי שיש משתמשים שגם מאחלים "ברכות" רק בגלל מחיקה
שמעתי שיש משתמשים שגם מאחלים "ברכות" רק בגלל מחיקה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל האלו לא אנשים וויטואלים הם אנשים אמיתים. ולמה אנשים עושים את זה זה כולה נקודות מקסימום יחזירו
אבל האלו לא אנשים וויטואלים הם אנשים אמיתים. ולמה אנשים עושים את זה זה כולה נקודות מקסימום יחזירו
אנונימי
מבחינתי, אני לא מכירה אותם במציאות = הם לא קיימים מבחינתי.
ולמה הם עושים את זה? אלוהים יודע.
ולמה הם עושים את זה? אלוהים יודע.
שואל השאלה:
מה אפשר לענות לזה כותבים לך איחולי מוות? איך הם מסוגלים לכתוב את זה? איזה אנשים רעים הם
מה אפשר לענות לזה כותבים לך איחולי מוות? איך הם מסוגלים לכתוב את זה? איזה אנשים רעים הם
אנחנו לא עונים, הוא פשוט מקבל חסימה במקום.
שואל השאלה:
לצמיתות?
לצמיתות?
אנונימי
תלוי מאוד בסיטואציה, כל מקרה לגופו.
שואל השאלה:
יורדות גם אמינות?
יורדות גם אמינות?
קשה מאוד, אבל בסופו של דבר זה למטרה טובה..
אנונימית
לא יודעת לגביי כל שאר הצוות אך אישית אני תמיד מזכירה לעצמי שאלו אנשים ווירטואלים באתר ווירטואלי משמע מבחינתי הם לא קיימים.
לא משנה כמה מקללים ומדברים בגסות ובזילזול כלפיי, אני לא לוקחת את זה ללב, ולמען האמת אני כבר רגילה לתגובות כאלו כבר שנים אז נהייתי אדישה לזה.
וכן, יש הרבה מאוד נשמות טובות באתר שמאחלים לנו מחלות ומוות ומה שלא תרצה בשפע ובלי סוף.
לא משנה כמה מקללים ומדברים בגסות ובזילזול כלפיי, אני לא לוקחת את זה ללב, ולמען האמת אני כבר רגילה לתגובות כאלו כבר שנים אז נהייתי אדישה לזה.
וכן, יש הרבה מאוד נשמות טובות באתר שמאחלים לנו מחלות ומוות ומה שלא תרצה בשפע ובלי סוף.
לי זה ממש לא מזיז אני חושב שאנשים פשוט אוהבים לכעוס על אחרים במקום להודות שעשו טעות. ולכן אני לא לוקח ללב ולפעמים זה אפילו מצחיק אותי שמישהו מדבר כאילו מה עשיתי. אין סיבה להפגע ממישהו שאני לא מכיר.
באותו הנושא: