7 תשובות
זה סבבה
סבבה אבל את צריכה יותר מגוון וסיבים ולא לאכול בלילה
שואל השאלה:
אני יודעת שזה פחות טוב לאכול בלילה אבל הייתי רעבה :/
אנונימית
שואל השאלה:
ומה רע בגיוון של זה?! זה מאוד מגוון לדעתי
אנונימית
מוש
אנונימית
לא כלכך מגוון
את צריכה יותר ירקות יותר פחמימה יותר חלבון זה קצת
אחורה צריכה להיות מורכבת ממינימום 3 אלמנטים ירק פחמימה וחלבון
אם זה בוקר אז כריך עם חביתה ועגבניה
אם צהריים אורז עוף וסלט עם ערב אז טונה על פרכיות וירק כלשהוא
בעיקרון זה לא רע סתם המלצה שלי
לדעתי זה מצוין, גם חלבון וגם פחמימה
וזה מיתוס לא לאכול בלילה הקלוריות הן אותן קלוריות, שכל אחד יעשה מה שטוב לו באיזה שעה שהוא רוצה לאכול, זה לא מעלה במשקל