3 תשובות
סבבה
זה נראה לי מאוד לא מספיק. זה כל כך לא שווה לאכול ככה, הייתי שם. אם עושים את זה לתקופה זה מרגישה חרטה בסוף, וזה יכול להתגלגל למקומות לא טובים. וגם זה יכול להוביל לנישנושי לילה ענקיים שפשוט אוכלים הרבה ואז גם מרגישים חרטה
כרגע נראה לי האוכל בתמונה בערך 700 קלוריות. זה מאוד תלוי למשקל ולגובה שלך, אבל אמורים לאכול פחות או יותר 2000, לבנות, 2500 לבנים. במיוחד בגיל ההתבגרות (כי הגוף צריך אנרגיה) בשביל להרזות ממליצה לך לאכול אוכל בריא, אבל שלא תרגיש רעב בסופו של דבר. ולעשות ספורט.
שואל השאלה:
תודה^
אנונימי