התחברות
הרשמה
חיטוב-זה בסדר שאני אשים טיפה שמן באורז בשביל שיצא אחד אחד ?
כוס אורז
16 באפריל 2023, 12:52
שמן
אורז
3 תשובות
ברור
ת
תַּסְבִּיכִים
כן
ג
גיםברו
ברור
ז
זה שענה לפניי לא באמת יודע
באותו הנושא:
זה בסדר שאני אשים מחר את אותו המכנס ששמתי היום?
בנות זה בסדר שאני אשים סבון במקום קצף גילוח בשביל לגלח את הרגליים?
זה בסדר שאני יחדש את הצבע אבל לא אשים נייר כסף?
זה בסדר שאני אשים פיצה מאתמול בתנור?
יש לי טיול שנתי בירושלים, זה בסדר שאני אשים בכותל פתק של חברה שלי?
דחוף מאוד! נתקעתי בלי טיפות לעיניים לעדשות ואני חייבת לשים אותן זה בסדר שאני אשים בלי הטיפות או שיש משהו חלופי?
-איפור- אני בת 13 וזה יהיה בסדר שאני אשים מסקרה וקונסילר כל יום לבית ספר?
זה בסדר שאני אשים את אותה חולצה שוב לבצפר?
אם אני אשים עדשות שהן במספר טיפה יותר נמוך מהמספר שלי זה יפגע בעניים או בסדר?
זה בסדר שאני אשים בושם נשים?
אני משתתפת בתחרויות ריצה, זה בסדר שאני אשים את המדליות בחדר שלי או שזה סתם משויץ?