4 תשובות
אני מכירה את התחושה הזאת.
מהניסיון שלי, התחלת לאבד רגש ולהיות אדישה לדברים שקורים לך בגלל שהייתה תקופה שהרגשת הרבה דברים בעוצמה חזקה מאוד עד שהגיעה נקודה שאת כבר כל כך פגועה שפשוט הפסקת להרגיש ואין תחושה. בהתחלה אהבתי את זה, לא להרגיש כלום ולא להיות פגיעה יותר, דברים פשוט עברו לידי, וזה הרגיש טוב פתאום לא להרגיש הכל. אבל אז מגיע השלב שעכשיו את נמצאת בו, שאת רוצה להרגיש שוב. זה הגיוני ואנושי מאוד. הייתי שם, ההתפרצויות רגש יחזרו בנקודה מסוימת, תני לזה זמן, ובינתיים תנסי לקחת יותר ברצינות את הרגשות שלך3>
מהניסיון שלי, התחלת לאבד רגש ולהיות אדישה לדברים שקורים לך בגלל שהייתה תקופה שהרגשת הרבה דברים בעוצמה חזקה מאוד עד שהגיעה נקודה שאת כבר כל כך פגועה שפשוט הפסקת להרגיש ואין תחושה. בהתחלה אהבתי את זה, לא להרגיש כלום ולא להיות פגיעה יותר, דברים פשוט עברו לידי, וזה הרגיש טוב פתאום לא להרגיש הכל. אבל אז מגיע השלב שעכשיו את נמצאת בו, שאת רוצה להרגיש שוב. זה הגיוני ואנושי מאוד. הייתי שם, ההתפרצויות רגש יחזרו בנקודה מסוימת, תני לזה זמן, ובינתיים תנסי לקחת יותר ברצינות את הרגשות שלך3>
זה מאוד מאוד מובן , ובאופן אישי אני מאוד מזדהה איתך..
הרבה פעמים לא מרגישים, כשמרגישים יותר מידי.
זה מנגון הגנה כזה של הנפש מרגשות כואבים, אז היא מקהה את הכאב ואת הרגשות ומובילה לזה שלא תהיה תחושה ..
זה אנושי וכל כך טבעי.
הרבה פעמים לא מרגישים, כשמרגישים יותר מידי.
זה מנגון הגנה כזה של הנפש מרגשות כואבים, אז היא מקהה את הכאב ואת הרגשות ומובילה לזה שלא תהיה תחושה ..
זה אנושי וכל כך טבעי.
שואל השאלה:
גם אני נהייתי פתאום אדישה להכל וממש עצלנית
גם אני נהייתי פתאום אדישה להכל וממש עצלנית
אנונימית
אוף אני עכשיו במצב הזה וזה פשוט זוועה זה פשוט לא עובר לי מתה לצאת מיזה
באותו הנושא: