התחברות הרשמה

מאז שהפסקתי לאהוב מישהו אני לא מצליחה להרגיש כלום לאף בן גם לא לידידים שלי אני מפחדת שזה יישאר לכל החיים (שאלה בפירוט)

זה יכול להישאר לי לכל החיים? כאילו יש מצב שכל החיים אני לא יצליח לאהוב מישהו?
15 באוגוסט 2019, 10:59
התאהבותידידותדיכאון    
4 תשובות
לא ישאר לכל החיים
מ
מה אתה עושה פה ילד
זה לא יכול להשאר כל החיים
ח
חזירה שמחזירה
את בת 13, את לא מבינה עדיין מה זו אהבה צר לי לנפץ לך את הבועה
אנונימי
כונף
ה
היפה באדם
באותו הנושא:
הייתי פעם בליברית שנה.והפסקתי לאהוב את גסטין וירד לי מימנו.זה אומר שהתבגרתי?
אהבתם פעם מפורסם הרבה זמן ואז לאט לאט הפסקתם לאהוב אותו ועברתם למישהו אחר?
זה הגיוני שפתאום הפסקתי לאהוב מישהו סתם ככה?
אני פשוט לא מצליחה לאהוב את אחותי.
איך לדעת סופיתת אם הפסקתי לאהוב אותו או לא?
קשה לי לאהוב את חבר שלי ניסתי לאהוב אותו ולא מצליחה מה לעשות?
איך יודעים שהפסקת לאהוב את הבן זוג שלך?
איך יודעים שהפסקתי לאהוב אותו?
אני לא מצליחה לאהוב את עצמי
אני חושבת שהפסקתי לאהוב את חבר שלי
זהו כבר הפסקתם לאהוב את עדן חסון?