2 תשובות
חשוב לי להגיד, ואני בטוח שאת לא רוצה לשמןע את זה, שאת מאוד צעירה
אני הכי מבין את התסכול שלך בעולם אני יכול להגיד לך שאני בן 20 במקום מאוד דומה
אבל זה יגיע, מתישהו דוןקא ברגע שלא נצפה
אני מאמין בזה כדי שזה יקרה גם לי
החיים לא קלים אבל מה נעשה? צריך לחיות
אני הכי מבין את התסכול שלך בעולם אני יכול להגיד לך שאני בן 20 במקום מאוד דומה
אבל זה יגיע, מתישהו דוןקא ברגע שלא נצפה
אני מאמין בזה כדי שזה יקרה גם לי
החיים לא קלים אבל מה נעשה? צריך לחיות
זה יגיע ואת תמצאי את הבן אדם הנכון , את לא יכולה לעשות כלום בנוגע לרגשות
באותו הנושא: