התחברות
הרשמה
אני לא מצליחה להרגיש כלום
מאז שאני לוקחת כדורים פסיכיאטרים אני לא מצליחה לבכות או להבין את הרגשות שלי אם אני כועסת או עצובה או בכלל שמחה וזה ככ מפריע לי להתנהל
1 בדצמבר 2022, 16:56
דיכאון
דימוי עצמי
רגש
מצב רוח
עצב
תשובה אחת
עדיף לדבר על זה עם הרופא ולראות אם זה אמור להיות ככה ואם לא אז אולי יתנו לך כדורים אחרים
ל
לא שומר בבטן כלום
באותו הנושא:
למה אני לא מצליחה להרגיש כלום?
הייתם מעדיפים להרגיש חרדים כל הזמן או לא להרגיש כלום כל הזמן?
יותר מידי כואב לי שאני לא מצליחה להרגיש את הכאב פליז כנסו
לא מצליחה להרגיש כלום לאף אחד וההתלהבות ירדה לי לעומת פעם ההמשך מטה
מה אתם מעדיפים להרגיש כאב או לא להרגיש בכלל כלום ופשוט להרגיש ריקנות
מאז שהפסקתי לאהוב מישהו אני לא מצליחה להרגיש כלום לאף בן גם לא לידידים שלי אני מפחדת שזה יישאר לכל החיים (שאלה בפירוט)
למה בגיל 17 אני צריכה להרגיש שלא עשיתי כלום ולא השגתי כלום?
אני ומישהו בשבוע ניסיון אבל בגלל שאני לא מצליחה להרגיש כלום לאף אחד (המשך בפירוט לא ארוך)
אתה מעדיפים להרגיש כאב או לא להרגיש כלום בכלל?
אני מרגישה שאני לא מצליחה להרגיש כבר כלום
התחלתי לקחת רואקוטן לפני שבועיים ועוד לא התחלתי להרגיש כלום (אין יובש ואין כלום)