התחברות
הרשמה
אני ומישהו בשבוע ניסיון אבל בגלל שאני לא מצליחה להרגיש כלום לאף אחד (המשך בפירוט לא ארוך)
אפילו גם אליו אני לא ממש מרגישה משהו ואני איתו כדי שהוא יהיה מאושר זה נחשב לנצל אותו?
17 בספטמבר 2019, 15:30
התייעצות
בעיות
2 תשובות
לא
מ
משטרת סימפ
מה הקשר? אם את לא רוצה אותו על תשקרי לו ותפרדי ממנו במילא את לא בגיל של זוגיות אז את לא אמורה שיהיה לך חבר.
ה
הפרופסורית
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני בוכה בגלל כלב שנמצא אצלי רק שבועיים ואנחנו הולכים למסור אותו?...
יצא למישהו פה להעביר לילה שלם בבית חולים בגלל ניסיון אובדני של מישהו קרוב אליכם?
מוזר שאני עצובה כבר שבוע בגלל יום השואה?
איך רושמים באנגלית , בגלל שאני התחלתי ללמוד אז אין לי ממש זמן , אולי שבוע הבא
אנחנו נפגשים רק פעם בשבוע בגלל שאני בצבא, ואנחנו גרים מרחק שעה נסיעה...
הייתי מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית בגלל ניסיון אובדנות ואני רוצה לחזור לשם
מישהו שהכרתי בתחילת השבוע וכל השבוע דיברנו מלא ושמים לב שאני בקטע שלו והוא בשלי
כתבתי פעם ראשונה סתם ניסיון, איך זה? התוכן ככה בגלל שאני לא במצב רוח טוב כמובן
בגלל כל התקופה שאני עוברת וממש בדיכאון אני כמעט ולא אוכלת כלום כבר איזה שבוע..
שבוע הבא יש לי בגרות ולא למדתי בגלל שמישהו פגע בי
יש עוד מישהו שלא מצליח להיכנס ל"חמות השבוע" בגלל שזה טוען שנים