7 תשובות
ה3 שבועות שאת לא מרגישה כלום זה אחרי שהיא לא שמה עליך?
אנונימית
שואל השאלה:
לא.. היא לא שמה עליי כל ה3 שנים האלה
אנונימית
ועכשיו התחלת לא להרגיש כלום?
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט יצאנו לחופש הגדול והברזתי מהבית ספר המון זמן וראיתי אותה רק בבית ספר. באותה תקופה. אבל היה לנו קשר ממש טוב לפני זה והתאהבתי בה ..
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לא להרגיש כלום אבסולוטי כלומר להכל
אנונימית
נשמע חריג כנראה נפגעת מזה ממש ופיתחת טראומה מסויימת.. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך שכמה שקשה וכואב עכשיו הכל עובר
תני לזה זמן לעבור ובינתיים תנסי לקבל כמה שיותר עזרה מקצועית
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אני באמת אנסה..
לילה טוב3>
אנונימית