7 תשובות
כן קוראים לזה גירעון קלורי
את צריכה לשרוף יותר קלוריות ממה שאת אוכלת
כן
זה לא מבלבל זה הגיוני
אם את שורפת יותר ממה שאת מכניסה את מורידה.
והיום יש המון תחלפים דלי קלוריות להמון מאכלים
כן קוראים לזה גירעון קלורי וזה לא מסוכן כל עוד לא מגזימים