7 תשובות
את לא צריכה לאכול פחות אוכל.
את צריכה לאכול פחות קלוריות.
יש הבדל.
את צריכה לאכול פחות קלוריות.
יש הבדל.
אל תקשיבי פה לאנשים קודם כל את יפה כמו שאת ודבר שני אל תעשי דיאטה תעשי אורך החיים בריא גם תוכלי לשלב אוכל בריא וגם פחות ולשלב ספורט לשתות יותר מים את לא צריכה דיאטה דיאטה לא מחזיקה לזמן ארוך ממליץ לך לעשות אורך החיים בריא
אנונימי
אומר משהוא שירד 13 קילו ב 7 חודשים ממי שעשה אורך החיים בריא ועכשיו אני מאוד אוהב את הגוף שלי ואני שלם עם עצמי ועשיתי ספורט תזונה ואכלתי דברים משמנים וגם אוכל בריא פשוט את צריכה לדעת איך לשלב ואולי זה קל להוריד 2 3 קילו ראשונים ואחרי זה יש עצירה של שבועיים לתת לגוף ליתרגל למצב אל עם את לא יורדת אחרי 2 קילו לא ליתייאש וזה תהליך וזה לא בתוך חודש חודשיים יורדים יורדים 10 קילו 5 קילו בתוך כמה חודשים וזה תלוי עם תתמידי
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה 3>
תודהה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
וכל והכבוד לך זה בטח היה לא קל
וכל והכבוד לך זה בטח היה לא קל
אנונימית
אני חושבת שכמו שנאמר מעליי תהי שלמה עם עצמך ואני בטוחה שאת מהממת ואם את רוצה לרדת במשקל תעשי את זה בדרך בריאה ואל תסתכלי על אחרים כי יכול להיות מאוד שהם פוגעים בגוף שלהם, תתחילי עם פעילות גופנית שאת אוהבת כמו הליכה אופניים שחייה אפילו לסדר את הבית זה יעזור.. ותנסי לבנות לך ארוחות שאת אוהבת משביעות בעיקר עם הרבה חלבוןאם את צריכה עזרה אני פה(:
תנסי ללכת יותר זה הדרך הכי קלה לדעתי להיכנס לכושר ולהיות בגירעון יותר מהרגיל בלי לשנות את כל התפריט אם את רוצה תוכלי לאט להוסיף אימונים שאת אוהבת אולי לרקוד או טניס משהו שהוא גם בשביל הכיף ואת יכולה להתמיד בו כי זה מעניין אותך ולא רק כדי להרזות אלא גם כדי להתחזק או סתם כתחביב