5 תשובות
תיכנסי לגירעון קלורי פשוט
אם את רוצה לשלב ספורט תשלבי
אם את רוצה לשלב ספורט תשלבי
תא! תעשי ספורט ולאכול יותר בריא אבל לא להפחית באוכל
לא הפחית באוכל.
זה לא בריא ולא טוב לגוף בלי לדבר על כך שמתי שהגוף מרגיש שהוא לא מקבל מספיק אוכל הוא אוגר שומנים ואז יקרה רק ההפך
זה לא בריא ולא טוב לגוף בלי לדבר על כך שמתי שהגוף מרגיש שהוא לא מקבל מספיק אוכל הוא אוגר שומנים ואז יקרה רק ההפך
תורידי קצת ממה שאת אוכלת אם את עולה כל שבוע במשקל
ותגיעי למצב שאת או לא עולה במשקל עוד או יורדת
ותגיעי למצב שאת או לא עולה במשקל עוד או יורדת
כדאי לך לעשות את זה בליווי תזונאית. תלכי למישהי שזו המומחיות שלה שתבנה לך תפריט שמתאים לך ותעזור לך לעשות את בצורה בריאה.
אנונימית
באותו הנושא: