4 תשובות
להרזות זה ירידה במשקל. חיטוב זה ירידה תוך כדי שמירה על מסת שריר גבוהה ככל האפשר
שואל השאלה:
ואם אומרים למישהו שהוא התחטב?
זה אומר שהוא ירד במשקל ורואים שהוא כזה יותר שרירי?
אנונימי
כן בדיוק, להרזות זה לרדת במשקל עם שריר ושמן ואילו להתחטב זה למקסם את הירידה במסת השריר תוך כמה שיותר ירידה בשומן, ואפילו לעצב את הגוף עם השרירים
שואל השאלה:
תודה רבה לכםם
אנונימי