6 תשובות
זה סבבה לגמרי
זה ממש אחלה אולי אפילו פחות מידי..?
זה ממש אחלה.
הייתי מוסיפה אפילו עוד מנת ירקות
זה די קצת.. מומלץ להוסיף חלבון וירקות/פירות בכל מנה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
זה לא הרבה ואפילו קצת