9 תשובות
מספיק למה? וגם כמה קלוריות את צריכה? אני חושש שחסרים נתונים
שואל השאלה:
מספיק ליום שלם?
מספיק ליום שלם?
אנונימית
מה זאת אומרת ,לשרוד? או לשימור המשקל או מה
שואל השאלה:
לשמירה על משקל, זה צריך להיות בערך 1500 קלוריות למישהי בגודל שלי
לשמירה על משקל, זה צריך להיות בערך 1500 קלוריות למישהי בגודל שלי
אנונימית
אני לא יודע משקלים אבל להערכתי זה באזור ה1500 אולי טיפה פחות
תת תזונה
0.6-1.2 חלבון לקג
ופחמימה מלאה, לחם מלא וכו
0.6-1.2 חלבון לקג
ופחמימה מלאה, לחם מלא וכו
זה לא ענין של קלוריות לבד, כדי להתייעץ עם איש מקצוע
שואל השאלה:
מבחינת חלבון זה יוצא יותר מ0.6 לקג כי אני ממש קטנה ואיזה
זה לא מספיק עדיין?
מבחינת חלבון זה יוצא יותר מ0.6 לקג כי אני ממש קטנה ואיזה
זה לא מספיק עדיין?
אנונימית
צריך חלבון מלא, תעשי גוגל
חלבון מורכב מחומצת אמינו, יש 8 חומצות אמינו שאם אין אותם בחלבון הוא נקרא חסר.
בדרך כלל קטניה ודגן זה חלבון מלא, וכל מה שבא מהחי, המפורסם זה סויה.
היתרון שיש חלבון, יותר שריר נוצר , חילוף החומרים עולה וגם זה מה שנותן צורה טובה לגוף(השריר)
ופחמימה מורכבת (עם סיבים תזונתיים)
שומרת על הסוכר בדם מאוזן. 6 תפוחים זה נחמד, אבל קחי בחשבון שזה סוכר שעולה מהר ויורד מהר.
על כל פנים אני לא איש מקצוע ושווה לקבוע תור בכללית או מכבי, זה חינם(בקופה שלי לפחות)
חלבון מורכב מחומצת אמינו, יש 8 חומצות אמינו שאם אין אותם בחלבון הוא נקרא חסר.
בדרך כלל קטניה ודגן זה חלבון מלא, וכל מה שבא מהחי, המפורסם זה סויה.
היתרון שיש חלבון, יותר שריר נוצר , חילוף החומרים עולה וגם זה מה שנותן צורה טובה לגוף(השריר)
ופחמימה מורכבת (עם סיבים תזונתיים)
שומרת על הסוכר בדם מאוזן. 6 תפוחים זה נחמד, אבל קחי בחשבון שזה סוכר שעולה מהר ויורד מהר.
על כל פנים אני לא איש מקצוע ושווה לקבוע תור בכללית או מכבי, זה חינם(בקופה שלי לפחות)
באותו הנושא: