4 תשובות
סבבה
חושבת שאפשר לאכול עוד טיפה אבל בסהכ סבבה
חושבת שאפשר לאכול עוד טיפה אבל בסהכ סבבה
לא יותר מידי
לדעתי אכלת מציון
לדעתי אכלת מציון
ממש לא יותר מדי
אני הייתי מוסיפה עוד משהו
אני הייתי מוסיפה עוד משהו
לא.
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
באותו הנושא: