8 תשובות
ממש לא, זה לגמרי סבבה
שואל השאלה:
שכחתי חלק, עכשיו הוספתי
זה עדיין בסדר?
שכחתי את הירקות בתנור
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא אכלתי 4 מרובעים קטנים, זה היה גם בלי הבצק. זה פשוט רוטב עגבניות עם טונה וגבינה צהובה
אנונימית
^^^
פיצה שלמה יכלה להיות פיצה אישית/פיצה קטנה
וזה גם ככה היה בלי הבצק רק הרטוב, גבינה וטונה
תאכלי כמה שבא לך הכל בסדר וזה ממש בסדר
כפרה אל זה טוב שאת שואלת אנשים אבל עדיף שיהיה לך תזונאית לדבר איתה שתעשי את זה בריא
זה נהדר יש לך פה כל מה שצריך. ירקות , חלבונים ,פחמימות , מתוק וזהו המשיכי כך! זה ממש בסדר