תשובה אחת
1. כשמעלים פונקציה בשנייה רק ערכי הy משתנים: ערכי הy החיוביים עולים בשנייה וערכי הy השליליים גם עולים בשנייה רק שעכשיו הם לא במינוס (כי מינוס בשניה זה פלוס).
2. לגבי השאלה השניה נראלי שאת.ה מתכוונ.ת ל1 חלקי הפונקציה ולא הפונקציה חלקי 1 - אם התכוונת ל1 חלקי הפונקציה מה שקורה זה שתחומי עליה וירידה מחלפים וערכי הy מתהפכים - נגיד אם הy היה 3 הוא יהיה 1/3 (שליש)
2. לגבי השאלה השניה נראלי שאת.ה מתכוונ.ת ל1 חלקי הפונקציה ולא הפונקציה חלקי 1 - אם התכוונת ל1 חלקי הפונקציה מה שקורה זה שתחומי עליה וירידה מחלפים וערכי הy מתהפכים - נגיד אם הy היה 3 הוא יהיה 1/3 (שליש)
באותו הנושא: