6 תשובות
סימני מתיחה זה אומר שהגוף גדל ומתפתח זה נורמלי
זה קורה בעלייה במשקל או ירידה במשקל או בכלל בגלל גיל ההתבגרות
זה קורה להמון וזה טבעי אל תדאגי
סימני מתיחה, הם סמנים שיכולים להיות על כל גוף לא רק במצב השמנה. העור נמתח יותר ממה שהוא היה מסוגל. ממליץ לשים קרם גוף כמה שאפשר, אפשר לקנות גם קרם גוף של נשים בהריון לסמני מתיחה בסופר פארם. על מנת למזער את הסמנים.
שואל השאלה:
זה יעלם מתישהו?
כנראה שלא יעלם אבל לאט לאט ירד
וואי גם לי ולא ששמנתי, התבגרתי ואני לא אוהבת את זה, אני שמה קרם גוף וזה לא כזה עוזר :(
אבל אולי זה לוקח זמן או משהו