תשובה אחת
תשמעי מה - יש שיטה אני לא זוכר כי סיימתי בית ספר לפני 3 שנים.
אבל בכל מקרה תשאלי את המורה זה חשוב.
והכי חושב מכל מה שכתבתי זה שאם נגיד במבחן את לא בטוחה שעשית נכון/רוצה להיות בטוחה ויש לך זמן.. את יכולה לכתוב את הפונקציה של h(x) ולמצוא מחדש את התחום חיוביות