תשובה אחת
תשמעי מה - יש שיטה אני לא זוכר כי סיימתי בית ספר לפני 3 שנים.
אבל בכל מקרה תשאלי את המורה זה חשוב.
והכי חושב מכל מה שכתבתי זה שאם נגיד במבחן את לא בטוחה שעשית נכון/רוצה להיות בטוחה ויש לך זמן.. את יכולה לכתוב את הפונקציה של h(x) ולמצוא מחדש את התחום חיוביות
אבל בכל מקרה תשאלי את המורה זה חשוב.
והכי חושב מכל מה שכתבתי זה שאם נגיד במבחן את לא בטוחה שעשית נכון/רוצה להיות בטוחה ויש לך זמן.. את יכולה לכתוב את הפונקציה של h(x) ולמצוא מחדש את התחום חיוביות
באותו הנושא: