4 תשובות
לא
אם הם ורודים עדיין אפשר לנסות, אם הם לבנים אז כבר לא.
אבל היי, גם לי יש סימני מתיחה, ולא קצת.
אל תרגישי חסרת ביטחון לגבי זה, לכל הנשים יש, או לפחות יהיו סימני מתיחה בחיים שלהן, לכולן. ואפילו לגברים יש!
אל תקחי את זה כמשהו רע ומכוער, להפך, תקחי את זה כמשהו יפהפה וייחודי :) צלקות זה מקסים!
אבל היי, גם לי יש סימני מתיחה, ולא קצת.
אל תרגישי חסרת ביטחון לגבי זה, לכל הנשים יש, או לפחות יהיו סימני מתיחה בחיים שלהן, לכולן. ואפילו לגברים יש!
אל תקחי את זה כמשהו רע ומכוער, להפך, תקחי את זה כמשהו יפהפה וייחודי :) צלקות זה מקסים!
ספורט, חיטוב ומשחות מטשטשות (זה לא איפור)
אל תהיי קויין
באותו הנושא: