6 תשובות
זה דורש זמן אבל את פשוט צריכה להסתכל על עצמך ולהגיד שזה יפה. לשנות חשיבה. מציעה גם לעקוב אחרי דוגמניות עם סימני מתיחה כדי להכניס למוח שזה טבעי ושזה בסדר.
זה טבעי לגמרי, אין מה להתבייש בזה בכלל יש את זה להמוןן בנות וזה לא משהו רע/מכוער :)
לי יש סימני מתיחה בגב וזה לא כזה בעיה כי אני לא רואה את זה במראה אבל תחשבי על הצד הטוב את יכולה להגיד שאת לא אוהבת ים או שקר לך
לי יש המון סימני מתיחה ואני שחיין, אז כל פעם בבריכה רואים את זה, אין לי מה לעשות עם זה, אבל זה אף פעם לא הפריע לי כל כך
קישורים מצורפים:
גם אני ככה ואין לי מושג מה אני עושה עם זה..
זה דבר טבעי לגמרי,יש לי סימני מתיחה ולא הייתי בעודף משקל בחיים שלי,שתביני כמה יש את זה לכולם.
זה ממש יפה אין לך מה להתבייש בזה
זה ממש יפה אין לך מה להתבייש בזה
באותו הנושא: