6 תשובות
אם את מרגישה שבעה אכלת מספיק :)
אני הולכת להעתיק ממך את התפריט
שואל השאלה:
היה טעים!
היה טעים!
לא הרבה בכלל, זה בסדר גמור 3>>
אבל וואו עשית אולי רעבה זה נשמע ככ טובב!!❤
אבל וואו עשית אולי רעבה זה נשמע ככ טובב!!❤
מה פתאום! אבל עכשיו אני רעבה וציחצחתי שיניים:(
אל תדאגי אני אוכלת הרבה יותר
באותו הנושא: