3 תשובות
זה ממש קצת אני אוכל פי 6 מזה ביום
מה? ממש לא
זה סבבה , לדעתי קצת מעט . לרוב בדיאטות יש לך 1-2 פירות ביום כשאת רעבה אז תאכלי יותר פירות וירקות סיבים תזונתיים זה בריא . וממליצה לך ללכת לדיאטנית היא בונה לך תפריט עם העדפות מזון וזה ממש מאוזן , אז זה באמת אחלה .