5 תשובות
חלק נבלע
חלקית- הגוף מעכל את האוכל בפירוק חלקי שמתבצע ברוק
אל תעשי את זה, תאכלי נורמלי:)
אל תעשי את זה, תאכלי נורמלי:)
אל תעשי את זה בבקשה
אם את צריכה משהו את מוזמנת לבןא לפרטי
זה לא שווה את זה 3>
אם את צריכה משהו את מוזמנת לבןא לפרטי
זה לא שווה את זה 3>
מה שנשאר בפה כזה, בתכלס חתיכות נורא נורא קטנטת
שלום יקרה,
נדמה שיש לך שאלות בכל הנוגע לצריכת הקלוריות.
מדמיין לעצמי שזה יכול להיות מבלבל לחשוב על נושא שכזה בהתייחס להפרעת האכילה שציינת.
האם ניסית לדבר על כך עם איש מקצוע?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אשר יכולים לספק לך מענה ייחודי ואישי. תרגישי בנוח לפנות אלינו בצ'אט של העמותה. נהיה שם לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להקל על המצב הנוכחי. מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה.
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדב סה"ר
נדמה שיש לך שאלות בכל הנוגע לצריכת הקלוריות.
מדמיין לעצמי שזה יכול להיות מבלבל לחשוב על נושא שכזה בהתייחס להפרעת האכילה שציינת.
האם ניסית לדבר על כך עם איש מקצוע?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אשר יכולים לספק לך מענה ייחודי ואישי. תרגישי בנוח לפנות אלינו בצ'אט של העמותה. נהיה שם לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להקל על המצב הנוכחי. מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה.
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: