21 תשובות
שליש ממספר הקלוריות הכללי.
אנונימית
פשוט אל תעשי את זה
שואל השאלה:
זה כל הקטע שבאלי לאכול אבל לא באלי את הקלוריות...
זה כל הקטע שבאלי לאכול אבל לא באלי את הקלוריות...
אנונימית
אם את סתם לועסת אז את סתם לועסת
חח את מבינה שזה חא עובד ככה ללעוס לא יתן לך כלם אוכלים בשביל לא להיןת רעבים בשביל כוח ותחושת שובע בלי בליעה אין כלום מזה
שואל השאלה:
אין לי מטרה ךהיות שבעה.
אין לי מטרה ךהיות שבעה.
אנונימית
אז אל תלעסי חח..
שואל השאלה:
באלי ללעוס בשביל הטעם ולא באלי את הקלוריות
באלי ללעוס בשביל הטעם ולא באלי את הקלוריות
אנונימית
0 קלוריות שיביאו אותך למצב לא בסדר.
וזה ממש לא בסדר שזה מה שאת רוצה לעשות לא בריא בש*ט
וזה ממש לא בסדר שזה מה שאת רוצה לעשות לא בריא בש*ט
אנונימית
אחח רבי עמרם בן דיואון
אני האנונימית שנתת לה פרח למעלה יותר. אני רק רוצה להגיד לך שדבר ראשון - אם את רוצה לרזות מאוד כדאי לך לשקול דיאטה בריאה ומסודרת, לעומת הרעבה את תרגישי טוב, לא תהיי רעבה, יהיו לך אנרגיות ולא תסבלי. וליתר ביטחון אם את לא רוצה לקחת את העצה שלי על הדיאטה הבריאה (בבקשה, קחי אותה) אז תאכלי אחר כך עגבנייה או ירק אחר כי הקיבה מכינה את עצמה לאוכל ואם לא יגיע אוכל היא תתחיל לבלוע את עצמה, מאוד כדאי לך להכניס אוכל לקיבה אחרי לעיסה ויריקה של אוכל.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר דיי הרבה זמן עושה ככה וחשבתי היום שאולי כן נכנס משהו אז שאלתי..
תודה על הדאגה נראה לי כבר דיי מאוחר אני לא מצליחה לצאת מזה
אני כבר דיי הרבה זמן עושה ככה וחשבתי היום שאולי כן נכנס משהו אז שאלתי..
תודה על הדאגה נראה לי כבר דיי מאוחר אני לא מצליחה לצאת מזה
אנונימית
שוב - אני האנונימית רק דרך המשתמש הפעם. שלחי לי הודעה בפרטי בבקשה, רק רוצה לעזור קצת.
לא,אל תעשי את זה.
אל תחשבי בכלל על הדברים האלו.
כל הקטע זה לאכול ולשבוע ושהויטמינים יגיעו לגוף ושלחומצה בקיבה שלך יהיה מה לעקל והיא לא תפצע לך את הקיבה.
בבקשה ממך אל תעשי את זה.
את תצתרכי אינפוזיות,יכאב לך,את תיהיי חלשה,תצתרכי אולי השתלת קיבה,ינשור לך השיער.
ואת מושלמת כמו שאת.
נשמע גם שחשבת על זה הרבה ואת מוטרדת מאוד,אין לך מה לחשוב על הנושא הזה,בסופו של דבר חיים פעם אחת תהני כמה שיותר ואל תחשבי על מה יגידו עלייך או מה יקרה או מה הכי טוב.
את מושלמת כמו שאת
אל תחשבי בכלל על הדברים האלו.
כל הקטע זה לאכול ולשבוע ושהויטמינים יגיעו לגוף ושלחומצה בקיבה שלך יהיה מה לעקל והיא לא תפצע לך את הקיבה.
בבקשה ממך אל תעשי את זה.
את תצתרכי אינפוזיות,יכאב לך,את תיהיי חלשה,תצתרכי אולי השתלת קיבה,ינשור לך השיער.
ואת מושלמת כמו שאת.
נשמע גם שחשבת על זה הרבה ואת מוטרדת מאוד,אין לך מה לחשוב על הנושא הזה,בסופו של דבר חיים פעם אחת תהני כמה שיותר ואל תחשבי על מה יגידו עלייך או מה יקרה או מה הכי טוב.
את מושלמת כמו שאת
קוראים לזה אנורקסיה בייב
אנונימית
לא וודע אבל נזה בלי לבלוע חח מה הקטע עם מה שאכלת
לא נכנס
לא חושבת
ברה זה פשוט עובדתית לא בריא זה יעשה לך בעיות בעיכול
מקווה שתלכי לטיפול
אפשר לצאת מזה אבל רק אם באמת תרצי
אפשר לצאת מזה אבל רק אם באמת תרצי
שואל השאלה:
זה לא אנורקסיה^
זה לא אנורקסיה^
אנונימית
באותו הנושא: