4 תשובות
לא אם את לא אוכלת
שואל השאלה:
לא אני פשוט בדיאטה ואני ביומהולדת ואני אוכלת חטיפים ויורקת
לא אני פשוט בדיאטה ואני ביומהולדת ואני אוכלת חטיפים ויורקת
אנונימית
לא צריך להרעיב את עצמך כשאת בדיאטה והכל בסדר מותר להנות מדי פעם עם שטויות
קצת חטיפים, בקטנה לא הרגו אף אחד וחוץ מזה למה לירוק זה מגעיל
באותו הנושא: