4 תשובות
חלקית, הגוף מעכל את האוכל בפירוק חלקי, שמתבצע ברוק
בבקשה אל תעשי את זה.. תאכלי נורמאלי
בבקשה אל תעשי את זה.. תאכלי נורמאלי
נכנסות ממש קצת קלוריות שזה זניח
אבל אל תעשי את זה, את תתרגלי בסוף ואז לא תצליחי לבלוע יותר
אבל אל תעשי את זה, את תתרגלי בסוף ואז לא תצליחי לבלוע יותר
כמובן
סתם דונט דו איט
באותו הנושא: