היי, לפני בערך שבועיים או שלושה הלכתי לעשות בנייה בפוליגל והיא יצאה מזעזע
היא יצאה נורא מרושלת בצורה שלה ומאוד עבה, אפילו חלקים מהפוליגל גלשו לחלק האחורי של הציפורן וזה נראה מחריד. אני הולכת להוריד אותה עוד כמה ימים, רציתי לשאול מה יקרה לציפורן שלי אחרי ואם היא תראה שונה קיבלתי גם בשתי ציפורניים מכה ולא מפסיק לכאוב לי, נראה לי אפילו יש לי סגול מתחת לציפורן