6 תשובות
למה בדיכאון היה יום רע?
שים שירים שקטים, שיעמעמו את המחשבות ויתנו למוח להירדם.
יהיה טוב יותר בהמשך, אל תדאג!
אנונימית
שואל השאלה:
לפעמים בא לי פשוט לברוח מהעולם הזה הוא כל כך קשה ומתיש
אנונימי
מבינה אותך כול יום קשוח יותר מהשני
העולם הזה מתיש, זה נכון.
אבל זו תקופה. אני מבטיחה לך שזו רק תקופה.
קח נשימה עמוקה ותנסה לעבור אותה כמה שיותר בטוב..
הלוואי שזה יעבור בקרוב..❤
אנונימית