3 תשובות
אתה לא היחיד אני חסרת שעות שינה כבר יומים עכשיו זה יהיה הלילה השלישי ויאי הלימודים האלה זה חרא מהלך
שואל השאלה:
בא לי לברוח מהמציאות ולטוס
אנונימי
שואל השאלה:
אני מזמין כרטיס אני לא צוחק
אנונימי