8 תשובות
כן הגורל בהחלט לא פייר אבל אל תפחד מזה שים קצוץ
לכולם יש בעיות שונות...
תצא מנקודת הנחה, שבעיות וקשיים ותקופות רעות ניתנות לאדם כדי לחזק אותו... לא כדי להפיל אותו.
ממש לא.
לכל דבר יש פתרון.
לכל דבר.
בדקת את זה? היית אצל רופא מומחא?
תצא מנקודת הנחה, שבעיות וקשיים ותקופות רעות ניתנות לאדם כדי לחזק אותו... לא כדי להפיל אותו.
ממש לא.
לכל דבר יש פתרון.
לכל דבר.
בדקת את זה? היית אצל רופא מומחא?
שואל השאלה:
אין לי ביטחון אפילו לצאת מהבית
אין לי ביטחון אפילו לצאת מהבית
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני מנסה פשוט להדחיק את זה ולשכוח מזה
לא אני מנסה פשוט להדחיק את זה ולשכוח מזה
אנונימי
אם לא תפתור את זה.. זה לא יעלם...
המשפט של "נתעלם וזה יעלם" לא פועל כאן...
זה ירדוף אותך.
כדי לך מאוד לקחת את זה ברצינות, ולגשת לרופא, הוא יכול לעזור ולשפר את המצב.
ו.. דעות של אחרים?
אני יודעת... זה קשה... אבל.. משהו יודע מה אתה עובר? לא.
אחלה. שכל מי שלא יודע ושופט אותך, שילך לעזעזל.
המשפט של "נתעלם וזה יעלם" לא פועל כאן...
זה ירדוף אותך.
כדי לך מאוד לקחת את זה ברצינות, ולגשת לרופא, הוא יכול לעזור ולשפר את המצב.
ו.. דעות של אחרים?
אני יודעת... זה קשה... אבל.. משהו יודע מה אתה עובר? לא.
אחלה. שכל מי שלא יודע ושופט אותך, שילך לעזעזל.
שואל השאלה:
אני כבר כמה זמן חושב על ללכת אבל אני מפחד מהרבה דברים ובעיקר מזה שיש לי איזה מחלה
אני כבר כמה זמן חושב על ללכת אבל אני מפחד מהרבה דברים ובעיקר מזה שיש לי איזה מחלה
אנונימי
וואה.
ברו, רגע וואט.
הולכים לרופא, כדי שהוא יעזור.
אם מאבחנים מחלה כלשהי, לא משאירים אותך למות חס וחלילה. מטפלים בך!
ואם יש לך מחלה כלשהי שאתה לא יודע ממנה ולא מטפל, זה יותר , קח את עצמך ביידים ואת הבריאות שלך.
ברו, רגע וואט.
הולכים לרופא, כדי שהוא יעזור.
אם מאבחנים מחלה כלשהי, לא משאירים אותך למות חס וחלילה. מטפלים בך!
ואם יש לך מחלה כלשהי שאתה לא יודע ממנה ולא מטפל, זה יותר , קח את עצמך ביידים ואת הבריאות שלך.
שים בצל על הקרחות
אל תשים כובע כי זה עוצר את הצמיחה של השיער וחוסם את האוויר
אל תשים כובע כי זה עוצר את הצמיחה של השיער וחוסם את האוויר
באותו הנושא: