5 תשובות
כי זה לא תמיד נעים לשמוע את זה מהצד השני וזה בסדר
כנראה אתה לא רוצה לפגוע בהם. נורא הגיוני אם זה ממש מפריע לך נראה לי כדי שתגיד
אולי אין לך ביטחון עצמי? או שאת מרגישה לא בנוח להגיד להם?
כי אתה אדם עם נימוסים
וכנראה אתה יודע מה הם ירגישו אחרי כשתגיד להם את זה
וכנראה אתה יודע מה הם ירגישו אחרי כשתגיד להם את זה
לי אין בעיה להגיד את זה לאנשים
באותו הנושא: