12 תשובות
כי זה מגעיל
אנונימי
וואי נכון מה זה מפריע להם הם אלה שבחרו לאכול כשר או לא לאכול כשר שיפסיקו להתסכל כבר מה אחרים אוכלים וואי זה מחרפן אותי
בתור אחת שאוכלת כשר גם אני לא מבינה את זה
רק אלוקים יכול לשפוט
רק אלוקים יכול לשפוט
אל תכלילי אלו סתם ילדות בנות 12 שאוהבות לרשום את זה כל פעם לא להתייחס
אבל אני אישית אוכלת כשר ולא משנה לי אם מישהו אוכל כשר או לא אוכל
אבל אני אישית אוכלת כשר ולא משנה לי אם מישהו אוכל כשר או לא אוכל
אנשים מחפשים סתם רע באנשים, זה לא כאילו אם הם היו נולדים בחול ולא יהודיים אז הם לא היו אוכלים את זה, כל אחד ומה שעושה טוב בשבילו
פעם כמה גויים הגיעו ליד 2 מסעדות אחת היתה כשרה והשניה לא, לאיפה הם נכנסו? לכשרה!!! את יודעת למה? כי כשיש כשרות האוכל יותר נקי ובריא!!! אז תעזבי את העניין של הדת, אני מדבר איתך על בריאות
אם רוצים לאכול לא כשר אין בעיה זאת בעיה שלהם אבל הבעיה מתחילה כשמפרסמים את זה בסרטונים ונותנים לכל העולם לראות ואז זה כאילו לנרמל את זה וזה בסדר וכל זמן שאנשים או ילדים נחשפים לזה ולהראות להם שזה בסדר זה לא תקין אז מי ששומר חייב למחות בו שאם מישהו יסתכל ויגיד אה בעצם זה לא כשר ואסור אז מנענו מעוד צופה לחטוא ולהכניס בו היגיון שלא יעשה את זה זאת מצווה ענקית מי שרוצה לאכול כשר סבבה עניין שלו אבל הבעיה מתחילה שזה למראית עין ובפרהסיה נגיד לדוגמא פיצה דומינוס זה לא כשר אנשים באים אוכלים אבל ראית אי פעם פרסומת שמפרסמים לך לא כשר בטלויזיה? לא כי לא רוצים שאנשים יחשפו לתוכן לא כשר זה החטאה של יהודים הפרסומת היחידה של דומינוס שראיתי בטלויזיה הייתה שהם מפרסמים את הפיצה שלהם אבל לא הראו משהו לא כשר או עם נקניק או עם בשר לזה יש פרסומות אינטרנטיות שמי שכן אוכל רואה אבל פרסומות בטלויזיה לאנשים ששומרים והנירמול של זה לא תקין בעינו ועל זה אנחנו מוחים להראות התנגדות ובגלל זה כל סרטון שיעלו ואני אראה את זה ולא אמחה נגד זה זה כאילו אני משתף פעולה עם זה כל חילול יהודי שרואה בפרהסיה צריך למחות נגדו נגיד אם אני אראה יהודי מעשן בשבת ברחוב אני אצעק לו שעבס שעבס שזה שבת שיקלוט שאסור אם יעשן בבית שלו לא יהיה אכפת לי אבל אנחנו לא רוצים את הדברים האלה במרחב הציבורי ושיחשבו שזה בסדר זה כל העניין כי זה לא בסדר..
אנונימי
תתפלאי יש לי הרבה זמן
אנונימי
^שמתי לב
גם אותי זה ממש מעצבן, כאילו מה הקטע שלכם לדחוף תאף
1. התגובות האלה באמת לא לגיטימיות.
2. זאת מצווה חשובה, וזה מגעיל אותם.
2. זאת מצווה חשובה, וזה מגעיל אותם.
^מתי לעזעזל היה לך כוח לכתוב את כל זה._?
באותו הנושא: