307 תשובות
לא מפריע לי, אבל שלא יפריע לך אם התסכלתי כן?
אין לי כוח כבר אז אני פשוט אגיד שלדעתי בגלל שהגוף זה דבר יפה צריך לשמור אותו
אנחנו לא מקבלים דעות של בחורות אונלי פאנס לרוב.
אנונימי
תעשי מה שבא לך
אני לא יכול להגיד לך מה לעשות בסופו של דבר
אז הוויכוח מיותר
אני לא יכול להגיד לך מה לעשות בסופו של דבר
אז הוויכוח מיותר
שואל השאלה:
אנונימית - חזה זה לא זין
זה אפילו לא איבר מין
לא להשוות השוואות לא קשורות, אני פשוט מתה לדעת מה שורף לאנשים בעיקר לנשים שנשים חושפות את החזה,
קנאה ?
אנונימית - חזה זה לא זין
זה אפילו לא איבר מין
לא להשוות השוואות לא קשורות, אני פשוט מתה לדעת מה שורף לאנשים בעיקר לנשים שנשים חושפות את החזה,
קנאה ?
קנאה זה הדבר האחרון שמשנה
^^ זה איזור מיני אבל טוב
שואל השאלה:
אנונימי : לא ממש מזיז לי מה אתה מקבל
רוצה להבין למה זה שורף לאנשים
אנונימי : לא ממש מזיז לי מה אתה מקבל
רוצה להבין למה זה שורף לאנשים
שואל השאלה:
זה לא מיני. איבר מין משני כמו זקן ושפתיים
זה לא מיני. איבר מין משני כמו זקן ושפתיים
אחותי הכל טוב?
מה הקשר קנאה מהה
מה הקשר קנאה מהה
^^^זה שורף כי את משתזפת שם..זה די ברור שזה ישרוף
אנונימי
כי זה איבר שנחשב איבר פרטי
זה לא שורף מקנאה, זה שורף את עיניים
זה לא שורף מקנאה, זה שורף את עיניים
טוב.^^^^^
אנונימי
מה שתגידי
שואל השאלה:
שונאת אנשים
אשכרה
שונאת אנשים
אשכרה
זה .לא .מקנאה .אחותי
אני פשוט אומרת שזה דבר שבתכלס אמור להיות מכוסה את לא רוצה לכסות ? תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך ברור פשוט אל תצפי שלא יסתכלו ..
אני הכי בעד "תעשי מה שאת אוהבת" וכל הדברים האלה וזה
וכן חזה זה נהפך להיות גם איבר מין אולי ממש בעבר לא היה נחשב אבל עכשיו זה נחשב ..
אני פשוט אומרת שזה דבר שבתכלס אמור להיות מכוסה את לא רוצה לכסות ? תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך ברור פשוט אל תצפי שלא יסתכלו ..
אני הכי בעד "תעשי מה שאת אוהבת" וכל הדברים האלה וזה
וכן חזה זה נהפך להיות גם איבר מין אולי ממש בעבר לא היה נחשב אבל עכשיו זה נחשב ..
אנונימית
אז למה זה שורף לנשים ש'אנחנו כל הזמן המסתכלים להן על החזה ותחת'(לכאורה!) אם זה אפילו לא איבר מיני? לדעתך אין הבדל בין זה לבין הבטן שלך או האף שלך או הרגליים שלך כי זה פשוט אותו דבר נכון?
מה זאת אומרת
אני יכול להגיד אותו דבר על כל איבר מיני לא?
אני יכול להגיד אותו דבר על כל איבר מיני לא?
מתה לדעת למה אתם חושבים שהכל נובע מקנאה פשוט תודו בזה שאתם הזוים
שואל השאלה:
אחת שעונה על שאלות: קשור
אני מפרגנת לנשים יפות
יש אנשים שמפריע להם שיש לאחרות גוף פצצה? שורף כזה עמוק שזה גורם להם להוציא צדדים מכוערים? אז כן זאת קנאה
אחת שעונה על שאלות: קשור
אני מפרגנת לנשים יפות
יש אנשים שמפריע להם שיש לאחרות גוף פצצה? שורף כזה עמוק שזה גורם להם להוציא צדדים מכוערים? אז כן זאת קנאה
אם מראים משהו בכוונה אז כנראה אפשר להסתכל עליו אחרת לא היו מראים
תעשי מה שבא לך
שאלת שאלה, קבלת תשובות שונות, תתקדמי
שאלת שאלה, קבלת תשובות שונות, תתקדמי
אם זה לא איבר מני
למה להסתיר פשוט תראי לכולם אותו לא?
זה הגיוני לפי מה שאת אומרת
למה להסתיר פשוט תראי לכולם אותו לא?
זה הגיוני לפי מה שאת אומרת
שואל השאלה:
אנונימית- אין לי בעיה שיסתכלו, זה לא איבר מין אף פעם לא היה, אנשים מסתכלים עליו ככזה
אנונימית- אין לי בעיה שיסתכלו, זה לא איבר מין אף פעם לא היה, אנשים מסתכלים עליו ככזה
פח מי מקנא?
את חושבת שלי אין מה לחשוף? אני אומרת בשיא הכנות אני פשוט בוחרת שלא כי זה זול
את חושבת שלי אין מה לחשוף? אני אומרת בשיא הכנות אני פשוט בוחרת שלא כי זה זול
אנונימית
זה כן מיני חזה עובדה שהרבה גברים מתחרמנים מזה
אנונימי
לא מפריע
אנונימי
^^^בדיוק.
אלה חוקי החברה
כי למה שאנשים ירצו לראות את זה בחוץ זה דבר שאמור להיות מכוסה
כמו שגברים לא חושפים את ה*ן שלהם למה אנחנו צריכות?
אני רוצה לראןת אם זה אם זה היה הפוך
כמו שגברים לא חושפים את ה*ן שלהם למה אנחנו צריכות?
אני רוצה לראןת אם זה אם זה היה הפוך
אנונימית
לא ידוע
עריכה: על מה המינוס. לא קראתי טוב
לשאלה
כי זה כמו שבן יראה את הזה שלו זה לא יהיה כיף נכון? לא נעים
עריכה: על מה המינוס. לא קראתי טוב
לשאלה
כי זה כמו שבן יראה את הזה שלו זה לא יהיה כיף נכון? לא נעים
לי זה לא יפריע אני מפרגן לך
אנונימי
אבל די חיים שלי די להיתמם היום זה נחשב איבר מין וגברים כן מתחרמנים מזה גם אם את רוצה להאמין בזה או לא
נכון מסתכלים על זה
את רוצה לחשוב / להאמין שזה לא איבר מין
ואת צודקת כי פעם זה לא היה נחשב אבל היום זה כן וזה באמת מבאס אבל זאת המציאות אין מה לעשות ולכן כדאי לכסות אותו (אם את בוחרת כמובן
נכון מסתכלים על זה
את רוצה לחשוב / להאמין שזה לא איבר מין
ואת צודקת כי פעם זה לא היה נחשב אבל היום זה כן וזה באמת מבאס אבל זאת המציאות אין מה לעשות ולכן כדאי לכסות אותו (אם את בוחרת כמובן
אנונימית
^^ איזה גבר
לי לא אכפת
להרבה זה מפריע כי הם בעד כפייה דתית ורוצים שהבנות פה יהיו כמו באיראן וסוריה
להרבה זה מפריע כי הם בעד כפייה דתית ורוצים שהבנות פה יהיו כמו באיראן וסוריה
^ אל תזיין תשכל
סיסטריונקה שלי (כותבת עם חיבה בכוונה כי אני גם יודעת קצת רוסית), אנשים כולל גברים לא מקנאים במה שיש לך מתחת לחזייה או בכל אזור הגוף, ללכת חשוף רק אם זה לכיוון הים כדי להשתזף זאת לא הבעיה גם, אבל אנחנו צריכים להבין שהעולם לא צריך לראות בכוח בן אדם שמחשיף או מחשיפה את עצמה בחוץ, העיניים תמיד יסתכלו,
זה גם קשור לגברים אני לא מצפה שאני אראה גבר רנדומלי ברחוב בלי חולצה זה לא מכבד בשום צורה אבל זה גם נוגע לחשיפת חזה של האישה, תפרגני לעצמך ותתלבשי בבגדים שמחמיאים לך, שהעולם יראה נסיכה גם אם הם לא באמת יסתכלו עלייך, את תרגישי שאת שלמה ומעריכה את עצמך ולא ההפך, לא עכשיו ב"בגדים" חצי פתוחה כאילו אנחנו בג'ונגל הישרדותי, אנחנו לא בבית מלון פרטי, מרחב ציבורי גם גברים וגם נשים צריכים לכבד בצורה הכי מינימלית שיש, גופייה שרואים בה קצת בטן זה עוד בסדר אבל טייץ שמבליט בכוח זה כבר ממש לא, בחורה שמרגישה יפה ושלמה עם עצמה לא תרצה להחשיף את עצמה ברמה שהיא מוגזמת או בכלל כולל החזה
זה גם קשור לגברים אני לא מצפה שאני אראה גבר רנדומלי ברחוב בלי חולצה זה לא מכבד בשום צורה אבל זה גם נוגע לחשיפת חזה של האישה, תפרגני לעצמך ותתלבשי בבגדים שמחמיאים לך, שהעולם יראה נסיכה גם אם הם לא באמת יסתכלו עלייך, את תרגישי שאת שלמה ומעריכה את עצמך ולא ההפך, לא עכשיו ב"בגדים" חצי פתוחה כאילו אנחנו בג'ונגל הישרדותי, אנחנו לא בבית מלון פרטי, מרחב ציבורי גם גברים וגם נשים צריכים לכבד בצורה הכי מינימלית שיש, גופייה שרואים בה קצת בטן זה עוד בסדר אבל טייץ שמבליט בכוח זה כבר ממש לא, בחורה שמרגישה יפה ושלמה עם עצמה לא תרצה להחשיף את עצמה ברמה שהיא מוגזמת או בכלל כולל החזה
תראי ושכל הסוטים יסתכלו עלייך ואז תרגישי אי נעימות מה אני אגיד לך אחותי ממש רעיון מצוין
אנונימית
אני אוהב את האלה המגזימים שלא יודעים מה הכוונה שאומרים מדינת הלכה^^^
זה ההפך מאיראן
זה ההפך מאיראן
^^^^^רק בגלל שמצפים מכולם לכבד את עצמם זה לא אומר שהם מצפים שאנחנו נתלבש כמו באיראן אף אחד ואחת לא אמרה את זה בחיים ולא התכוונה לזה בשום צורה אפילו לא קרוב לזה
לכי לחוף ניודיסיטים תעשי מה באלך
אפשר לחשוף אבל כמובן בפורפורציה לא ללכת כמו שרמו^^ עכשיו
מה קשור אמאלה אני לא דתייה ומתלבשת צנוע זה ממש לא קשור לדת זה דבר בסיסי
אנונימית
^^^^^^ חחח מה לא לזיין את השכל נכון לא כולם שנגד ככה אבל וואלה כן הרבה אנשים מאמינים שבנות צריכות להתלבש כמו באיראן
ברור שהם לא יגידו "איראן" אבל זה הכוונות
ברור שהם לא יגידו "איראן" אבל זה הכוונות
^ אני אגיד לך את האמת
להתלבש חשוף לדעתי זה ממש זול
בדיוק כמו שגברים שמורידים חולצה הם זולים
סך הכל מחפשים תשומת לב
להתלבש חשוף לדעתי זה ממש זול
בדיוק כמו שגברים שמורידים חולצה הם זולים
סך הכל מחפשים תשומת לב
אהבה בלתי נסתרת פשוט צודקת בכל מילה
אנונימית
^^הבעיה היחידה שלי בדברים האלה זה הגיל
וואלה זה מוזר לראות ילדה בת 12-13-14 מתלבשת שהכל פתוח
אבל חוץ מזה? לא רואה בעיה
וואלה זה מוזר לראות ילדה בת 12-13-14 מתלבשת שהכל פתוח
אבל חוץ מזה? לא רואה בעיה
לא מקנאה בשום דבר אבל לא מסוגלת לראות את זה. מצטערת.
לא אכפת אם תתלבשי חשוף אבל לפחות את האיברים הפרטיים בבקשה לא לחשוף לציבור.
גם יש ילדים קטנים שמסתובבים זה ממש ממש לא מכבד
לא אכפת אם תתלבשי חשוף אבל לפחות את האיברים הפרטיים בבקשה לא לחשוף לציבור.
גם יש ילדים קטנים שמסתובבים זה ממש ממש לא מכבד
אנונימית
קודם כל- כדי שתכבדי את עצמך
ככה את תתני לכולם לראות את הגוף שלך?
ודבר שני- כי יש אנשים שלא מעוניינים לראות את זה וזה לא מכבד שסתם אותם אנשים להנאתם יסתכלו לאופק ויראו פתאום מישהי שלא מכסה את עצמה,
הם לא חייבים להסתכל, אבל מין הסתם הם לא יצפו למשו כזה אז סתם פתאום תופיעי להם ככה באמצע החיים? ממש לא, זה לא פייר כלפם.
בקיצור קנאה זה הדבר האחרון שמפריע כאן.
ככה את תתני לכולם לראות את הגוף שלך?
ודבר שני- כי יש אנשים שלא מעוניינים לראות את זה וזה לא מכבד שסתם אותם אנשים להנאתם יסתכלו לאופק ויראו פתאום מישהי שלא מכסה את עצמה,
הם לא חייבים להסתכל, אבל מין הסתם הם לא יצפו למשו כזה אז סתם פתאום תופיעי להם ככה באמצע החיים? ממש לא, זה לא פייר כלפם.
בקיצור קנאה זה הדבר האחרון שמפריע כאן.
כי למה שתחשפי תאזור האישי שלך גירל?
אנונימית
שואל השאלה:
שמונעים מנשים לעשות משהו בגלל המגדר שלהם זאת אפליה מגדרית
כן המון נשים פשוט הולכות מצטלמות טופלס וכמו גברים הן נשים נהדרות
ועדיין לאנשים זה שורף
הבנתי וקיבלתי את התשובות
עדיין תעלומה בעיני החוסר הפרגון הזה מעיקר מנשים
שמונעים מנשים לעשות משהו בגלל המגדר שלהם זאת אפליה מגדרית
כן המון נשים פשוט הולכות מצטלמות טופלס וכמו גברים הן נשים נהדרות
ועדיין לאנשים זה שורף
הבנתי וקיבלתי את התשובות
עדיין תעלומה בעיני החוסר הפרגון הזה מעיקר מנשים
כי ללכת בעירום זה לא חוקי
כמו שאני לא הולך בלי מכנס ותחתון בציבור
כמו שאני לא הולך בלי מכנס ותחתון בציבור
תןב
את יודעת אננה.. הייתה פעם שאלה של מישהי שרצתה עזרה באונליפאנס שמחקו לה, את כתבת שזאת אפליקציה טובה מאוד.
כשראיתי את השאלה הזאת אני לא הייתי מופתע למה את חושבת ככה.
כשראיתי את השאלה הזאת אני לא הייתי מופתע למה את חושבת ככה.
שורף לי שיש אישה שלא יודעת לכבד את הגוף שלה ופותחת לכולם
שאני אקנא בזה שהיא נראית כמו מישהי שהולכת לעבוד בסימטאות? לא ממש
שאני אקנא בזה שהיא נראית כמו מישהי שהולכת לעבוד בסימטאות? לא ממש
לא הייתי רוצה ללכת לחוץ ים עם אח שלי הבן 6 ושיראה מישהי ערומה זה הטרדה אם תרצי ואם לא אם הייתה לך ילדה וגבר היה הולך עם הזין שלו בחוץ זה היה בסדר מצידך?
שואל השאלה:
וורקהליקית- לפי הדברים שלך את לא מכבדת אנשים ולא את עצמך ואת ההוכחה לדבריי שלאנשים שורף ומפריע שנשים אחרות נראות פצצה וגוף טוב
דוגמנים שחקנים רבים משתזפים וחושפים את החזה והם מושלמים בכל קנה מידה
נשגב מבחינתי להבין למה כל כך הרבה ישראלים קנאים
וורקהליקית- לפי הדברים שלך את לא מכבדת אנשים ולא את עצמך ואת ההוכחה לדבריי שלאנשים שורף ומפריע שנשים אחרות נראות פצצה וגוף טוב
דוגמנים שחקנים רבים משתזפים וחושפים את החזה והם מושלמים בכל קנה מידה
נשגב מבחינתי להבין למה כל כך הרבה ישראלים קנאים
^ לכי תעשי את זה באונלי פינס תרווחי גם כסף מה אכפת לך
מצדך זה אפילו לא איבר מיני
מצדך זה אפילו לא איבר מיני
שואל השאלה:
לא לכולם יש נתונים ולא לכולם זה מחמיא
מי שנראת פצצה לי זה כן
יכולה להבין אלה שלא
לא לכולם יש נתונים ולא לכולם זה מחמיא
מי שנראת פצצה לי זה כן
יכולה להבין אלה שלא
כי זה מלחיץ
אנונימי
^^^ וואי לא את עושה בודי שיימינג
anne את צודקת שכשמוניעים מאישה לעשות דברים זה לרוב מגיע מהפליה מגדרית כמו שאם היו מונעים גבר לעשות דברים מסויימים אז זה עובד על אותו עיקרון, אבל את צריכה להיזכר בזה שכל הקטע של חשיפה עצמית כרגע מאוד נפוצה אצל נשים מאשר אצל גברים ולכן כרגע זה על מה שאנחנו מדברות אבל מה שאנחנו מנסות להגיד לך זאת לא ממטרה של אפליה מגדרית,
זה אי-נירמול של הגישה מוגזמת שמשפיעה על הערך העצמי שלך וזה קשור גם לגברים, כל אחד ואחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה ומה שבה לה אבל אנשים שוכחים שעד לרמה מסויימת יש השלכות והגזמה, את יכולה ללבוש מה שאת רוצה אבל כן לעשות את זה בכבוד, ולא אף גבר או אישה לא אומרת לך להתלבש כמו באיראן, הכי רגיל שיש כאילו מה זה משהו חדש להתלבש רגיל כמו בן אדם? לא.....
זה אי-נירמול של הגישה מוגזמת שמשפיעה על הערך העצמי שלך וזה קשור גם לגברים, כל אחד ואחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה ומה שבה לה אבל אנשים שוכחים שעד לרמה מסויימת יש השלכות והגזמה, את יכולה ללבוש מה שאת רוצה אבל כן לעשות את זה בכבוד, ולא אף גבר או אישה לא אומרת לך להתלבש כמו באיראן, הכי רגיל שיש כאילו מה זה משהו חדש להתלבש רגיל כמו בן אדם? לא.....
שואל השאלה:
just enjoy life- כי אף אחד לא ישלם לראות חזה שאתה רואה בכל מקום כמעט.
אונלי פאנס משלמים תכנים מיניים יחודיים
ואני לא כרגע יש לי ראש לזה
just enjoy life- כי אף אחד לא ישלם לראות חזה שאתה רואה בכל מקום כמעט.
אונלי פאנס משלמים תכנים מיניים יחודיים
ואני לא כרגע יש לי ראש לזה
אם מישהי תלך ערומה וזה יפריע אז זה בגלל קנאה?
לאן הגענו?
לאן הגענו?
אנונימית יקרה
תאמיני לי שאין לי מה להסתיר ולא חסר מה לחשוף
ההבדל היחיד הוא שאני מכבדת את עצמי ולא נותנת לכולם את הגוף שלי
הגוף שלי הוא אוצר ואני לא זורקת אותו לפני כולם
תאמיני לי שאין לי מה להסתיר ולא חסר מה לחשוף
ההבדל היחיד הוא שאני מכבדת את עצמי ולא נותנת לכולם את הגוף שלי
הגוף שלי הוא אוצר ואני לא זורקת אותו לפני כולם
הדבר היחידי שהחא צדקה בו בקבוצות שחזה זה באמת לא אבר מיני אז אי אפשר להשוות לזין
אבל בתור אישה למה שתעשי את זה זה עדיין מטריד למה שפשוט תחשפי את החזה שלך כמו איזה מישהי שהולכת לעבוד בזנות זה הגוף שלך הכבוד שלך
זה בסדר להתלבש חשוף אבל אף אחד לא רוצה לראות אותך ערומה
אבל בתור אישה למה שתעשי את זה זה עדיין מטריד למה שפשוט תחשפי את החזה שלך כמו איזה מישהי שהולכת לעבוד בזנות זה הגוף שלך הכבוד שלך
זה בסדר להתלבש חשוף אבל אף אחד לא רוצה לראות אותך ערומה
אנונימית
^ זה כן איבר מיני
מה הופך איבר מיני לאיבר מיני?
מה הופך איבר מיני לאיבר מיני?
שואל השאלה:
כבר הייתה פה
אנשים פה עושים את זה לעצמם
אומרים מכוער זול חסר כבוד
אם זה מה שהם חושבים על עצמם סבבה יש כאלה שיש להם גוף פצצה את הנתונים עליהם זה יושב מדהים.
אולי זאת הסיבה
כבר הייתה פה
אנשים פה עושים את זה לעצמם
אומרים מכוער זול חסר כבוד
אם זה מה שהם חושבים על עצמם סבבה יש כאלה שיש להם גוף פצצה את הנתונים עליהם זה יושב מדהים.
אולי זאת הסיבה
למה את חושבת שזה בסדר שילדים יראו את החזה שלך
^^^ מי את חושבת שאת?
את פשוט הגעת למסקנה שאת הדבר הכי יפה בעולם
חחחח
את פשוט הגעת למסקנה שאת הדבר הכי יפה בעולם
חחחח
לא הבנתי אם מישהי נראית פצצה בעינייך זה לגיטימציה לעירום?
לכי לטיפול
לכי לטיפול
שיחשפו אבל שלא יתלוננו אחרי זה שמסתכלים חחח
ואגב אם הייתי הולכת כמוך כמו שבתמונה שלך אז רק לחדר כושר כי זה באמת מתאים למרות שרק לעיתים אני מתלבשת בגופייה, אבל מעבר לזה ממש לא
שואל השאלה:
אני לא בעירום,
אני משתזפת טופלס כמו שגברים משתזפים בצורה הזאת. כמו המון מפורסמים מצליחים טיפול אני לא צריכה
אני לא בעירום,
אני משתזפת טופלס כמו שגברים משתזפים בצורה הזאת. כמו המון מפורסמים מצליחים טיפול אני לא צריכה
כי שטפו לאנשים את המוח שזה לא בסדר להתלבש חשוף
טוב טוב תעשי מה שבאלך
שואל השאלה:
משעמם לי ברמות,
אני לא חושבת שזה לא בסדר
משעמם לי ברמות,
אני לא חושבת שזה לא בסדר
^^^^^^לגברים יש שדיים מפותחים? לא
למה את משווה את עצמך לגברים?
חזה נשי זה איבר מיני אי אפשר פשוט להתעלם מזה ואז להגיד שכולם מקנאים בך
למה את משווה את עצמך לגברים?
חזה נשי זה איבר מיני אי אפשר פשוט להתעלם מזה ואז להגיד שכולם מקנאים בך
מה אני נראה לך ילדה
הבובת שעשועים שלך
הבובת שעשועים שלך
גם שטפו לאנשים את המוח שחזה של אישה צריך להסתיר. אין באמת סיבה זה מוסכמה חברתית טפשית לדעתי הסיבה היחידה לשים חזייה זה מטעמי נוחות
איזה שאלה הזויה...
אנשים לא אמורים להסתובב ערומים במרחב הציבורי ומישהו שיש לו קצת שכל מבין את זה וזה לא קשור לדת בכלל זה כבוד בסיסי בין בני אדם
אנשים לא אמורים להסתובב ערומים במרחב הציבורי ומישהו שיש לו קצת שכל מבין את זה וזה לא קשור לדת בכלל זה כבוד בסיסי בין בני אדם
אנונימי
שואל השאלה:
חזה נשי זה לא איבר מיני
ולא מיני בהמון מדינות בעולם
מפורסמים רבים משתזפים ומצטלמים טופלס
החוסר פרגון זה לא לגטימי לטעמי
חזה נשי זה לא איבר מיני
ולא מיני בהמון מדינות בעולם
מפורסמים רבים משתזפים ומצטלמים טופלס
החוסר פרגון זה לא לגטימי לטעמי
^^^החברה גם "שטפה" לנו את המוח שצריך להסתיר איברי מין ונראה שבכל זאת אתן יכולות להסכים עם זה
חיות הולכות ערומות
חיות הולכות ערומות
וחזה של נשים זה לא דבר מיני איבר מין זה טוטה לא חזה תפנימו. זה שאתם נמשכים לחזה של אישה לא הופך אותו למיני זה הראש שלכם הופך את זה למיני חזה נועד להנקה
כי בנים חרמנים לא שולטים בעצמם
שואל השאלה:
בדיוק^^ שניכם
בדיוק^^ שניכם
^ את פאקינג משתעשעת איתנו
איבר מין ואיבר מיני זה לא אותו הדבר^^^^
לא טוענים שחזה זה איבר מין
אבל זה כן מיני
זה אופייני לנשים.
לא טוענים שחזה זה איבר מין
אבל זה כן מיני
זה אופייני לנשים.
גם בחצר שלה אם יש לה אחים זה לא מתאים
אנונימי
מיני בראש שלכם אולי
שואל השאלה:
just enjoy life - את/ ה פיקח
very nice
just enjoy life - את/ ה פיקח
very nice
לכל האנשים כאן שאומרים שהיא לא צריכה ללכת ככה
איך אז היא צריכה לדעתכם להתלבש? תסבירו
איך אז היא צריכה לדעתכם להתלבש? תסבירו
^^^ יותר חכם מנשים שלובשות חשוף בשביל תשומת לב
זה הכל מוסכמות חברתיות שלדעתי חלף זמנן והן סתם מיותרות. לשנות אותן לא יזיק
'מפרגנת לנשים יפות'
אם זכור לי נכון את זאת שאמרה בשאלה אחרת שנשאלה לפני כמה זמן
ואני מצטטת
"למי שיש גוף יפה זה מכבד
מי שנראה לא משהו אז פחות
מסכימה"
אז מי שלא יפה בעינייך את בעצם לא מפרגנת לה ורק בגלל זה היא צריכה לכסות את עצמה
לא כי זה פשוט מכבד אותה ואת הגוף שלה
אם זכור לי נכון את זאת שאמרה בשאלה אחרת שנשאלה לפני כמה זמן
ואני מצטטת
"למי שיש גוף יפה זה מכבד
מי שנראה לא משהו אז פחות
מסכימה"
אז מי שלא יפה בעינייך את בעצם לא מפרגנת לה ורק בגלל זה היא צריכה לכסות את עצמה
לא כי זה פשוט מכבד אותה ואת הגוף שלה
מסכים איתך אין על רוסיות
אנונימי
אני בהלם שאת באמת מתכוונת למה שאת אומרת.
סבבה בשבילך.. אבל זה מטריד אנשים,
אם את רוצה ללכת ככה- זו כבר בעיה שלך, אבל למה שאנשים אחרים יצטרכו לשאת את ההטרדה הזאת?
זה גם ממש לא משנה אם יש לך גוף יפה,
למה שתרצי בכלל שכולם יסתכלו עלייך?
זה ממש נואש אם את רוצה לעשות את זה רק כדי שיסתכלו עלייך ויגידו "וואי איזה שווה"-
זה כבר בשבילך אני אומרת.
לא חבל לזרוק את עצמך ככה? זה חוסר כבוד כלפיי עצמך+ הטרדה לכל דבר ועניין.
סבבה בשבילך.. אבל זה מטריד אנשים,
אם את רוצה ללכת ככה- זו כבר בעיה שלך, אבל למה שאנשים אחרים יצטרכו לשאת את ההטרדה הזאת?
זה גם ממש לא משנה אם יש לך גוף יפה,
למה שתרצי בכלל שכולם יסתכלו עלייך?
זה ממש נואש אם את רוצה לעשות את זה רק כדי שיסתכלו עלייך ויגידו "וואי איזה שווה"-
זה כבר בשבילך אני אומרת.
לא חבל לזרוק את עצמך ככה? זה חוסר כבוד כלפיי עצמך+ הטרדה לכל דבר ועניין.
hi bro
אתה דתי?
אתה דתי?
הלוואי והיה לי דרך להסביר ....
ההיגיון שלך שבור ❤
את רוצה להתלבש חשוף ואז מתלוננת שמסתכלים
ואז גם לא מבינה למה הפדופילים נמשכים דווקא אלייך
והאנסים יוצאים מהנחילות ובאים דווקא אלייך
אבל את שווה ורוצה פרגון אבל פשוט לא מבינה למה זה קורה לך
ומאותה סיבה אני יכולה לשאול למה זה לא בסדר שגבר הולך חצי ערום???
שאת רואה גבר חתיך בלי חולצה זה הטרדה מינית להסתכל ואותך לא עוצרים, אם זה היה הפוך הוא כן היה מקבל עונש
את רוצה להתלבש חשוף ואז מתלוננת שמסתכלים
ואז גם לא מבינה למה הפדופילים נמשכים דווקא אלייך
והאנסים יוצאים מהנחילות ובאים דווקא אלייך
אבל את שווה ורוצה פרגון אבל פשוט לא מבינה למה זה קורה לך
ומאותה סיבה אני יכולה לשאול למה זה לא בסדר שגבר הולך חצי ערום???
שאת רואה גבר חתיך בלי חולצה זה הטרדה מינית להסתכל ואותך לא עוצרים, אם זה היה הפוך הוא כן היה מקבל עונש
תזכורת למשהו קטן כי שמתי לב שאת רשמת את זה: אם חזה של אישה לא היה מיני, לא היינו שמות חזייה מלכתחילה נקודה. אין פה מה לנסות לעשות "שיוויון" פיזי, יש דברים כל כך בסיסיים שצריכים להבין ולא לחפש "שיוויון" בכל דבר, יש דברים ביקום שלנו שמבחינה טבעית נוצרו שונה, את *לא* יכולה לשנות את הטבע אדם, ושוב זה לא אומר שאני מצדיקה או גברים או נשים שהם בלי חולצה בחוץ אבל בגלל שציינת שחזה זה לא מיני הייתי חייבת להזכיר לך שאנחנו מבחינה פיזית שונים...
שואל השאלה:
amry- אני לא מטרידה ופוגעת באף אדם בבחירות והחלטות על הגוף שלי
amry- אני לא מטרידה ופוגעת באף אדם בבחירות והחלטות על הגוף שלי
את כן, בעצמך
סבבה גוף שלך וכל הש*ט הזה
אבל להניח שזה נובע מקנאה? לדעתך כל מי שנראית טוב יש לה רצון ללכת טופלס?
לא, כי חלקינו מכבדות את עצמינו ואת הסביבה ובטח לא נופלות לחשיבה מעוותת שמי שלא בעד עירום בציבור זה אומר שהוא מקנא
אבל להניח שזה נובע מקנאה? לדעתך כל מי שנראית טוב יש לה רצון ללכת טופלס?
לא, כי חלקינו מכבדות את עצמינו ואת הסביבה ובטח לא נופלות לחשיבה מעוותת שמי שלא בעד עירום בציבור זה אומר שהוא מקנא
^^ אשכרה
שואל השאלה:
אני לא מכריחה על אף אחד להסתכל כמו שגבר שהוא בלי חולצה וחושף את השרירים לא מכריח
שכל אחד ילבש מה שבא לו, הבחירות שלי על גופי לא מטרידות אף אדם
אני לא מכריחה על אף אחד להסתכל כמו שגבר שהוא בלי חולצה וחושף את השרירים לא מכריח
שכל אחד ילבש מה שבא לו, הבחירות שלי על גופי לא מטרידות אף אדם
רגע אז את גם חושבת שמי שצנועה עכשיו גם קנאית???
סליחה שאני לא מראה את מה שלא צריך להראות
סליחה שאני לא מראה את מה שלא צריך להראות
^^^^^^^^את ממש כן
אם הייתי רואה אישה שלא מכסה את עצמה- זאת היתה צלקת בשבילי לכל החיים.
זה מצלק נפשית, תפסיקו לנרמל את התופעה של ללכת ערומים, אני מנסה להבין לאן העולם הולך, כבר אין מקום יותר נמוך מזה, לאן הגענו?
אם הייתי רואה אישה שלא מכסה את עצמה- זאת היתה צלקת בשבילי לכל החיים.
זה מצלק נפשית, תפסיקו לנרמל את התופעה של ללכת ערומים, אני מנסה להבין לאן העולם הולך, כבר אין מקום יותר נמוך מזה, לאן הגענו?
הטרדה מינית.
^^^^^^^^^ אז שיתמודדו עם זה שהם צריכים לראות את הציצי שלה
איפה זה יושב עלייך?
איפה זה יושב עלייך?
את כן כי בכל מקום שאת הולכת יסתכלו עלייך כי יש לך מראה שונה, של כזאת שרוצה שיסתכלו.
אם את לא רוצה שיסתכלו למה את מתלבשת ככה?
אם לא היה אכפת לך באמת היית כל היום עם פיגמה
אם את לא רוצה שיסתכלו למה את מתלבשת ככה?
אם לא היה אכפת לך באמת היית כל היום עם פיגמה
סבבה אז בואי ניקח את זה צעד קדימה ונתחיל גם ללכת בלי תחתונים כי אנחנו לא מכריחים אף אחד להתסכל. דיל? הרי זה לא מטריד אף אחד!!
גם תחת זה לא איבר מין
ולפני שנצמדים להגדרות מילוליות, למה בכלל צריך לכסות איברי מין? כי אלה מוסכמות חברתיות, טאבו, הטאבו הזה קיים בהרבה חברות גם על חזה נשי מה לעשות, זה לא מתמטיקה
ולפני שנצמדים להגדרות מילוליות, למה בכלל צריך לכסות איברי מין? כי אלה מוסכמות חברתיות, טאבו, הטאבו הזה קיים בהרבה חברות גם על חזה נשי מה לעשות, זה לא מתמטיקה
אנחנו נהנים מהנוף אין בעיה
אנונימי
לא, כי זה איבר אישי!
למה את לא הולכת בלי חזייה ובלי חולצה? כי זה רק שלך וזה אובייקט מיני בעיני העולם
מה שאומר שאל את הולכת ככה את גורמת לאנשים להתסכל עלייך בתור חפץ מין
למה את לא הולכת בלי חזייה ובלי חולצה? כי זה רק שלך וזה אובייקט מיני בעיני העולם
מה שאומר שאל את הולכת ככה את גורמת לאנשים להתסכל עלייך בתור חפץ מין
נכון יש לנו זכויות שאנחנו יכולות תמיד לממש, אבל לכל דבר יש גבול ברמה מסויימת: בחורה וגבר תמיד יכולים ללכת בציבור בבגדים שהם רוצים אבל ברמה שמכבדת את הציבור ואת אנשים שנמצאים בה, סוף פסוק. אין בעיה במה שאת לובשת כל עוד זה לא שקוף או מלוכלך או וואטבר, השאלה היא איך בדיוק את מתלבשת....
כי יש טאבו על חשיפת חזה ואנשים לא נהנים כששוברים טאבו
אין פה שום אלמנט של קנאה, לאנשים שחורים ישרוף כשיריצו בדיחות עבדים וזה לא יהיה כי הם מקנאים בפורמט של עבדות או בחופשיות של האדם מולם להגיד את מה שהוא חושב
היית מסוגלת להגיע למסקנה הזאת לבד, בכנות
אין פה שום אלמנט של קנאה, לאנשים שחורים ישרוף כשיריצו בדיחות עבדים וזה לא יהיה כי הם מקנאים בפורמט של עבדות או בחופשיות של האדם מולם להגיד את מה שהוא חושב
היית מסוגלת להגיע למסקנה הזאת לבד, בכנות
זה נוגד את החוק היהודי השני
אסור לתת בחינם משהו שאפשר לדרוש עליו כסף
אסור לתת בחינם משהו שאפשר לדרוש עליו כסף
אנונימי
וואו אני נשבעת מי שאומרת "שיתמודד" האופי שלה על הפנים סורי, זה כמו שגבר יצא עם ב-לבול מבליט מתחתונים בחוץ ויגיד לנשים "תתמודדו" אבל זה ממש מטריד כאילו לא הבנתי מה בעיה לכבד? אנחנו לא אומרים לך משהו דיקטטורי גם גברים לא אנחנו רק מנסים להעמיד כמה משפטים מנותקים מהחיים במקום
אני לא יודע
אני בעד.
תעשו מה שבא לכן עם הגוף שלכן...
אני בעד.
תעשו מה שבא לכן עם הגוף שלכן...
גברת אומרת שהיא רוצה לדעת למה זה שורף לאנשים אבל אז כשעונים לה היא שמה זין על מה שהם אומרים ואומרת שלא אכפת לה.
תהני להראות את הגוף שלך כמו חפץ או בובה שאנשים מסתכלים עליה.
תהני להראות את הגוף שלך כמו חפץ או בובה שאנשים מסתכלים עליה.
לאף אחד לא אכפת ממך באמת באמת שאת לא כזאת מעניינת
לשאלה כל אחת והביטחון שלה יש בנות שהן יפות גם בלי להיות חצי ערומות
לשאלה כל אחת והביטחון שלה יש בנות שהן יפות גם בלי להיות חצי ערומות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ חלק מתגובות מוכיחות לי למה זה שורף
לאנשים כואב להם שיש נשים שמרגישות פגז ביטחון ומשוויצות בגוף שלהן
כי הם לא יכולים
אמרתי אולי יש משהו אחר פרט לקנאה
הבנתי שזה המרכזי
^^ חלק מתגובות מוכיחות לי למה זה שורף
לאנשים כואב להם שיש נשים שמרגישות פגז ביטחון ומשוויצות בגוף שלהן
כי הם לא יכולים
אמרתי אולי יש משהו אחר פרט לקנאה
הבנתי שזה המרכזי
שואל השאלה:
^^ כמות התגובות מוכיחה אחרת
^^ כמות התגובות מוכיחה אחרת
אמלהה
איפה הבנת את זה??
שעתיים אומרים לך שקינאה זה הדבר האחרון שקשור לזה!
איפה הבנת את זה??
שעתיים אומרים לך שקינאה זה הדבר האחרון שקשור לזה!
שואל השאלה:
אבל התגובות פה זה קנאה,
שאנשים שורף שלאחרים יש גוף יפה
ולא באמת יש להם סיבה אחרת
זה נטו קנאה
אבל התגובות פה זה קנאה,
שאנשים שורף שלאחרים יש גוף יפה
ולא באמת יש להם סיבה אחרת
זה נטו קנאה
^חחח ח ח ח ח ח חח גם אם היית פיונה היינו מגיבים ככה מה לא ברור
ואגב זה שיש אנשים שעושים את זה- גם אם זה מפורסמים
זה ממש לא הופך את זה לנורמלי או בסדר.
זה כמו שאני ארצח חלילה משהו לכיף ואני אגיד "מה, אבל גם מפורסמים עושים את זה".
זה שמפורסמים עושים את זה
זה עדיין ממש אבל ממש לא הופך את זה לבסדר
זה ממש לא הופך את זה לנורמלי או בסדר.
זה כמו שאני ארצח חלילה משהו לכיף ואני אגיד "מה, אבל גם מפורסמים עושים את זה".
זה שמפורסמים עושים את זה
זה עדיין ממש אבל ממש לא הופך את זה לבסדר
לא מפריע המשיכי כך!
שואל השאלה:
amry הם לא רצחו ולא פגעו באף אחד להפך אנשים מנסים לפגוע בהם
amry הם לא רצחו ולא פגעו באף אחד להפך אנשים מנסים לפגוע בהם
זאת בעיקר קנאה עמוקה
שואל השאלה:
וכן זה נורמלי ובסדר כי זה זכויות אדם שוויון מגדרי
וכן זה נורמלי ובסדר כי זה זכויות אדם שוויון מגדרי
שואל השאלה:
הוא מעשה מעשה רע פסול ואכזרי
אני לא וגם הם לא
הוא מעשה מעשה רע פסול ואכזרי
אני לא וגם הם לא
אדולף היטלר רצח ושחט יהודים. זה אומר שזה בסדר אם אני אעשה את זה?
על מה השיח תעשו תקציר אין לי כוח לקרוא את ה8000 הודעות שיש פה
אז זה גם צריך להיות בסדר לשלוח דיק פיק לבנות קטנות כי זה בסך הכול איבר מין והחברה הכתיבה לנו מה צריך ומה לא, למרות שזה לא באמת משנה...
צריך שיוויון בין כל האיברים.
למה לשלוח סלפי זה בסדר אבל דיק פיק לא?!
אפליה ובושה לא מתאים ב2025
צריך שיוויון בין כל האיברים.
למה לשלוח סלפי זה בסדר אבל דיק פיק לא?!
אפליה ובושה לא מתאים ב2025
תאמיני לי שלאף אחד או אחת לא אכפת כמה שאת מרגישה פגז ומלאת ביטחון אם את מראה את זה דרך גופך כשהוא עירום
את רק גורמת לסלידה
את רק גורמת לסלידה
יפה שלי, לא בקטע עוקצני, ולא בקטע ביקורתי.
זה מהמם שאת גאה ואוהבת את הגוף שלך, וההערכה העצמית הזאת היא השראה.
אבל כשזה מגיע לסיטואציה של להשתזף/להסתובב ככה ברחוב, זה קצת לא מכבד את עצמך ואת הסביבה.
אם את נהנית מזה את יכולה לעשות את זה חופשי בבית/בבריכה בבית שלך.
אבל בפומבי מול אנשים, הייתי אומרת פחות.
שתמיד תמיד תאהבי ותתגאי בגוף שלך, ושתדעי לבטא את ההערכה אליו בדרכים שמכבדות גם את האחר
3>>>
זה מהמם שאת גאה ואוהבת את הגוף שלך, וההערכה העצמית הזאת היא השראה.
אבל כשזה מגיע לסיטואציה של להשתזף/להסתובב ככה ברחוב, זה קצת לא מכבד את עצמך ואת הסביבה.
אם את נהנית מזה את יכולה לעשות את זה חופשי בבית/בבריכה בבית שלך.
אבל בפומבי מול אנשים, הייתי אומרת פחות.
שתמיד תמיד תאהבי ותתגאי בגוף שלך, ושתדעי לבטא את ההערכה אליו בדרכים שמכבדות גם את האחר
3>>>
שואל השאלה:
דיסוננס
אני לא מצלמת תמונה של בין הרגליים של בין רגליים ושולחת אז..
דיסוננס
אני לא מצלמת תמונה של בין הרגליים של בין רגליים ושולחת אז..
את לא בדיוק שונה ואם כבר את מטרידה קבוצה של אנשים ולא מישהו אחד
שואל השאלה:
im princess - אם אנשים שונאים אותי ולא עשיתי דבר רע לאף אדם אלא רק בגלל שאני יפה ונראית טוב ואוהבת את הגוף שלי, זה נקרא קנאה
im princess - אם אנשים שונאים אותי ולא עשיתי דבר רע לאף אדם אלא רק בגלל שאני יפה ונראית טוב ואוהבת את הגוף שלי, זה נקרא קנאה
כי זה איבר מיני...
שואל השאלה:
דיסוננס. עדיין לא הטרדתי ולא כפיתי על אף אדם
דיסוננס. עדיין לא הטרדתי ולא כפיתי על אף אדם
זו לא אמורה להיות בעיה לדעתי, אנשים רואים בזה בעיה בגלל הרגלים חברתיים והקשרים תרבותיים. למשל, יש תרבויות שבהן אין שום בעיה עם זה ונשים מסתובבות עם חזה חשוף באותו אופן שגברים מסתובבים בחזה חשוף.
בכללי זה די מוזר שהגענו למצב שבו לגברים מותר להסתובב בלי חולצה ולבנות אסור גם אם זה באותה סביבה שמצריכה אותה רמת הצנעה. בסופו של דבר חזה הוא לא איבר מין, לא היזה הגברי ולא הנשי, פשוט לחזה הנשי יש פונקציה של הנקה שלגברים אין ובעקבות גיל ההתבגרות וההורמון הנשי הוא נוטה לאגור יותר שומן ביחס לחזה הגברי.
כמו שאידיאל היופי הוא דבר שמשתנה עם התקופה והתרבות (לדוגמה פעם השמלות והצבע הורוד השתייכו ללבוש גברי), כך גם הקבלה של הגוף והחשיםה שלו. פעם אנשים דיברו על קרסוליים כמו שהרבה פה מדברים על החזה וההסתרה של הקרסוליים נראית לרוב הגדול הזויה ומטומטמת.
אני מאמין ומקווה שבעתיד הדבר הזה ישתנה והחזה הנשי יאבד את ההחפצה והאופי המיני החזק שאנשים מקשרים אליו. כי בסופו של דבר זו כן אפליה מגדרית שהרוב אפילו לא מודעים אליה בגלל שזה דבר שהשתיתו בנו כאמת מילדות.
בכללי זה די מוזר שהגענו למצב שבו לגברים מותר להסתובב בלי חולצה ולבנות אסור גם אם זה באותה סביבה שמצריכה אותה רמת הצנעה. בסופו של דבר חזה הוא לא איבר מין, לא היזה הגברי ולא הנשי, פשוט לחזה הנשי יש פונקציה של הנקה שלגברים אין ובעקבות גיל ההתבגרות וההורמון הנשי הוא נוטה לאגור יותר שומן ביחס לחזה הגברי.
כמו שאידיאל היופי הוא דבר שמשתנה עם התקופה והתרבות (לדוגמה פעם השמלות והצבע הורוד השתייכו ללבוש גברי), כך גם הקבלה של הגוף והחשיםה שלו. פעם אנשים דיברו על קרסוליים כמו שהרבה פה מדברים על החזה וההסתרה של הקרסוליים נראית לרוב הגדול הזויה ומטומטמת.
אני מאמין ומקווה שבעתיד הדבר הזה ישתנה והחזה הנשי יאבד את ההחפצה והאופי המיני החזק שאנשים מקשרים אליו. כי בסופו של דבר זו כן אפליה מגדרית שהרוב אפילו לא מודעים אליה בגלל שזה דבר שהשתיתו בנו כאמת מילדות.
אנונימי
אם את נמצאת בציבור ועושה את זה את אכן כופה את עצמך ומטרידה את כולם. די להיתמם
תקשיבי תהיי נאמנה לגוף שלך, זה כמו בן אדם שבטוח ביכולות שלו הוא לא צריך להיות בגאווה בעצמו, כך גם כשאת צנועה את כי את יודעת כמה שאת שווה, לא סתם אומרים בת ישראל יופייך נמדד בצניעותך
שואל השאלה:
noa-bar אין לי סיבה להסתתר בבית, זה מאוד מכבד ויפה שיש לך גוף יפה ומשהו להתגאות בו
ולי בלי עין הרע יש לי אחלה גוף שעבדתי עליו קשה מאוד, כמו מרגו רובי אמה סטון קארה דלווין ועוד
noa-bar אין לי סיבה להסתתר בבית, זה מאוד מכבד ויפה שיש לך גוף יפה ומשהו להתגאות בו
ולי בלי עין הרע יש לי אחלה גוף שעבדתי עליו קשה מאוד, כמו מרגו רובי אמה סטון קארה דלווין ועוד
כאישה- תפסיקו להכליל חולי נפש ונורמה באותו משפט
להתגאות בו, כפרה מה את כלב?
שואל השאלה:
דיסוננס - אתה. ממשיך לחזור על טענה ולא מצליח להסביר אותה, כנראה אתה בעצמך לא יודע, ואני אחזור, אני לא כופה לא מטרידה ולא בוחרת בשביל אף אחד, אם הם בוחרים זה הם החליטו לבחור, ילדים גדולים אחראים לבחירות שלהם
דיסוננס - אתה. ממשיך לחזור על טענה ולא מצליח להסביר אותה, כנראה אתה בעצמך לא יודע, ואני אחזור, אני לא כופה לא מטרידה ולא בוחרת בשביל אף אחד, אם הם בוחרים זה הם החליטו לבחור, ילדים גדולים אחראים לבחירות שלהם
שואל השאלה:
קיבלתי מספיק תשובות להוכיח את הנקודה
תןדה מי שהשתתף
קיבלתי מספיק תשובות להוכיח את הנקודה
תןדה מי שהשתתף
דבר ראשון אני בת
דבר שני אין פה מה להסביר, חשיבה פשוטה מאוד.
אם את נמצאת עם חזה חשוף בציבור אנשים יכולים לראות אותך
הם לא רואים אותך מבחירה, הם רואים אותך כי את פשוט נמצאת בסביבה שלהם. וזאת הטרדה לכל דבר
דבר שני אין פה מה להסביר, חשיבה פשוטה מאוד.
אם את נמצאת עם חזה חשוף בציבור אנשים יכולים לראות אותך
הם לא רואים אותך מבחירה, הם רואים אותך כי את פשוט נמצאת בסביבה שלהם. וזאת הטרדה לכל דבר
[לאחת התגובות שהיו]
גם אם היא עוסקת בחייה בתכנים שקשורים לתכנים פורנוגרפיים זה לא הופך את השאלה לפחות רלוונטית. זו שאלה שלאחרונה יותר ויותר אנשים מעלים בדעתם ויש גם כאלו שהתחילו לנסות להוביל לשינוי בעניין
גם אם היא עוסקת בחייה בתכנים שקשורים לתכנים פורנוגרפיים זה לא הופך את השאלה לפחות רלוונטית. זו שאלה שלאחרונה יותר ויותר אנשים מעלים בדעתם ויש גם כאלו שהתחילו לנסות להוביל לשינוי בעניין
אנונימי
כי אנחנו לא חיות ויש סיבה שמתלבשים
לאף אחד לא אכפת שאת נראית מעולה, תהני עם זה, אבל יש מקום לכל דבר
לאף אחד לא אכפת שאת נראית מעולה, תהני עם זה, אבל יש מקום לכל דבר
אנונימי
שואל השאלה:
דיסוננס- נלך עם ההיגיון שלך,
אני לא בוחרת לראות לבוש דתי בציבור זה מטריד אותי, אני לא בוחרת הם נמצאים בסביבה שלי וזאת הטרדה לכל דבר
אני מרגישה מאוד מוטרדת וככה רבים , מה אומר להוריד את הכיפות והכיסוי ראש ?
שואלת ברצינות
דיסוננס- נלך עם ההיגיון שלך,
אני לא בוחרת לראות לבוש דתי בציבור זה מטריד אותי, אני לא בוחרת הם נמצאים בסביבה שלי וזאת הטרדה לכל דבר
אני מרגישה מאוד מוטרדת וככה רבים , מה אומר להוריד את הכיפות והכיסוי ראש ?
שואלת ברצינות
אבל לא באתי להגיד לך "להסתתר בבית".
באתי להגיד, שלחשוף חלק אינטימי מהגוף שלך, בצורה כזאת, גם אם אין פה כוונה של סטייה או מה שזה לא יהיה.
זה פחות מכבד את עצמך.. מבינה?
אני באמת לא באה לרדת עלייך או על עצם העובדה שהשקעת בגוף שלך, כי זה באמת מדהים שיש לך מוטיבציה ושהייתה לך מוטיבציה לזה.
פשוט יש דרכים ויש דרכים לבטא גאווה במי שאת.
באתי להגיד, שלחשוף חלק אינטימי מהגוף שלך, בצורה כזאת, גם אם אין פה כוונה של סטייה או מה שזה לא יהיה.
זה פחות מכבד את עצמך.. מבינה?
אני באמת לא באה לרדת עלייך או על עצם העובדה שהשקעת בגוף שלך, כי זה באמת מדהים שיש לך מוטיבציה ושהייתה לך מוטיבציה לזה.
פשוט יש דרכים ויש דרכים לבטא גאווה במי שאת.
שואל השאלה:
אני חושבת שזה מאוד מכבד להראות פצצה ולהשוויץ בגוף שלך.
וזה גם יפה ברמות וגם נוח
אני חושבת שזה מאוד מכבד להראות פצצה ולהשוויץ בגוף שלך.
וזה גם יפה ברמות וגם נוח
עוד לא יצא לי לשמוע על בן אדם שמוטרד מזה שאנשים לבושים ומכוסים.
מה שכן יצא לי לשמוע ממנו ומה שרוב האנושות תסכים עליו זה שהתערטלות בציבור זה לא דבר שאמור להיות מקובל
אז מה יותר הגיוני בעינייך ללכת לפי מה שרוב האנושות מסכימה עליו או משהו שהמצאת הרגע?
כן אפשר להתווכח האם חזה זה כמו איבר מין, אבל בסוף זה איבר מיני ואופייני לנשים כמו שפות אופייני לנשים ופין לגברים
לגברים אין חזה מפותח
מה שכן יצא לי לשמוע ממנו ומה שרוב האנושות תסכים עליו זה שהתערטלות בציבור זה לא דבר שאמור להיות מקובל
אז מה יותר הגיוני בעינייך ללכת לפי מה שרוב האנושות מסכימה עליו או משהו שהמצאת הרגע?
כן אפשר להתווכח האם חזה זה כמו איבר מין, אבל בסוף זה איבר מיני ואופייני לנשים כמו שפות אופייני לנשים ופין לגברים
לגברים אין חזה מפותח
שואל השאלה:
נשגב מבחינתי להבין למה יש בנות שחושבות שהגוף שלהם לא מכבד
נשגב מבחינתי להבין למה יש בנות שחושבות שהגוף שלהם לא מכבד
כל יום יש בסטיפס נושא אחר של שאלות. היום זה חזה של אישה. לפניי יומיים זה היה מציצה לגבר
שואל השאלה:
דיסוננס- יש ציבור עצום שלבוש דתי ומנהגים דתיים מפריעים לו. להפך מדינות ענק שהם אנטי דתיות באופן מוחלט שהדת כמעט לא קיימת.
בשבילהם אכן לבוש זאת הטרדה לחלוטין
וגם כפייה דתית וסמל לחושך מוחלט אבל פה זאת לא דיקטטורה
וכן יש המון גברים שיש להם חזה גדול ומפותח משלי
דיסוננס- יש ציבור עצום שלבוש דתי ומנהגים דתיים מפריעים לו. להפך מדינות ענק שהם אנטי דתיות באופן מוחלט שהדת כמעט לא קיימת.
בשבילהם אכן לבוש זאת הטרדה לחלוטין
וגם כפייה דתית וסמל לחושך מוחלט אבל פה זאת לא דיקטטורה
וכן יש המון גברים שיש להם חזה גדול ומפותח משלי
כי איכס
את רואה את התגובות שלי ככה, אבל לא באתי להגיד את זה, ואם זה יצא קצת לא ברור אני אסביר-
הדרך שאת מוצאת לנכון לבטא דרכה את ה"גאווה" שלך בגוף ה"פצצה" שלך, לא מכבדת.
מה ילדים קטנים אמורים לחשוב כשייראו אותך ברחוב?
הדור שלנו מספיק חשוף לתכנים מיניים, אז למה להחמיר?
הדרך שאת מוצאת לנכון לבטא דרכה את ה"גאווה" שלך בגוף ה"פצצה" שלך, לא מכבדת.
מה ילדים קטנים אמורים לחשוב כשייראו אותך ברחוב?
הדור שלנו מספיק חשוף לתכנים מיניים, אז למה להחמיר?
"זה כמו שמשהו תחשוף יחשוף את הזין"
לא.
חזה זה לא זין.
זאת פשוט לא ההשוואה הנכונה.
ההשוואה הנכונה לאיבר המין הגברי זה איבר המין הנשי, ציצי זה לא איבר מין, זה סתם גושי שומן גדולים שנמצאים באמצע החזה, ההשוואה הנכונה תהיה להשוות חזה של אישה לחזה של גבר, וגברים הולכים בלי חולצה
לא.
חזה זה לא זין.
זאת פשוט לא ההשוואה הנכונה.
ההשוואה הנכונה לאיבר המין הגברי זה איבר המין הנשי, ציצי זה לא איבר מין, זה סתם גושי שומן גדולים שנמצאים באמצע החזה, ההשוואה הנכונה תהיה להשוות חזה של אישה לחזה של גבר, וגברים הולכים בלי חולצה
יצא לכם לראות פעם בן אדם עושה פיפי פשוט ליד הכביש? זו שליפה של איבר מין באופן ציבורי לגמרי, מזה לאף אחד לא אכפת.
משתנות בשירותי גברים, גם די מטריד ומוזר גם שם פתאום חושפים איברי מין במרחב די ציבורי שאם מסתכלים לכיוון הלא נכון רואים את זה. זה בדרך כלל אפילו נמצא בכניסה למרחב של השירותים.
הרבה פה נותנים לחזה אופן הרבה יותר מיני ממה שהוא באמת, ומתעלמים מהעובדה שזה באמת מוזר.
פשוט תחשבו על זה, ההבדל בין החזה הגברי לנשי במראה הוא הגודל (ויש גברים עם חזה בגודל של נשים תמיד בחופי ים ולהם לא אומרים כלום). מבחינה אובייקטיבית זה לא הגיוני שנותנים להם יחס שונה
משתנות בשירותי גברים, גם די מטריד ומוזר גם שם פתאום חושפים איברי מין במרחב די ציבורי שאם מסתכלים לכיוון הלא נכון רואים את זה. זה בדרך כלל אפילו נמצא בכניסה למרחב של השירותים.
הרבה פה נותנים לחזה אופן הרבה יותר מיני ממה שהוא באמת, ומתעלמים מהעובדה שזה באמת מוזר.
פשוט תחשבו על זה, ההבדל בין החזה הגברי לנשי במראה הוא הגודל (ויש גברים עם חזה בגודל של נשים תמיד בחופי ים ולהם לא אומרים כלום). מבחינה אובייקטיבית זה לא הגיוני שנותנים להם יחס שונה
אנונימי
שוב, לא שמעתי על מישהו ש*מוטרד* מזה. אם מפריע למישהו, שיתמודד. אבל מפריע ומטריד זה לא אותו הדבר
חוץ מזה את רצינית עכשיו שאת מדברת על חזה "מפותח" של גברים? אצלם מדובר ברקמת שריר או ברקמת שומן, זאת לא רקמת שד
יש הבדל בין המינים, זה לא קשה להבין
חוץ מזה את רצינית עכשיו שאת מדברת על חזה "מפותח" של גברים? אצלם מדובר ברקמת שריר או ברקמת שומן, זאת לא רקמת שד
יש הבדל בין המינים, זה לא קשה להבין
שואל השאלה:
noa מי קבע בדיוק שזה לא מכבד?
אם את תופסת את הגוף שלך כלא מכבד האם אני צריכה? האם אחרות צריכות ? זאת לא הסתכלות בריאה
אני חושבת שזה נורא מכבד להיות עם גוף מטורף ולהשוויץ בו, ואני דוגמא לכבוד הערכה
אנשים שאין להם נתונים יש להם סיבות לחשוב ככה
לי לא
ולילדים זה יכול לעשות רק טוב במיוחד לילדות
noa מי קבע בדיוק שזה לא מכבד?
אם את תופסת את הגוף שלך כלא מכבד האם אני צריכה? האם אחרות צריכות ? זאת לא הסתכלות בריאה
אני חושבת שזה נורא מכבד להיות עם גוף מטורף ולהשוויץ בו, ואני דוגמא לכבוד הערכה
אנשים שאין להם נתונים יש להם סיבות לחשוב ככה
לי לא
ולילדים זה יכול לעשות רק טוב במיוחד לילדות
אנונימי לי מאוד לא נעים לראות גברים משתינים כשאני עוברת לידם ועדיין יש הבדל כי הם לעומתה לא מראים את האיבר לכולם אלא מסתובבים
דיסונס, שד עשוי מרקמות שומן
אנונימי
שואל השאלה:
והדיון אכן מיצה את עצמו
והדיון אכן מיצה את עצמו
תעשי מה שאת רוצה תוציאי גם את כל הציצים לבחוץ לא הבנתי למה את שואלת אם את חושבת שכל מי שחושב שזה לא צנוע בהכרח קנאי
אני אישית לא חושבת שיש בושה בלהסתיר קצת זה נטו בשביל הצניעות ובשביל עצמך
אני אישית לא חושבת שיש בושה בלהסתיר קצת זה נטו בשביל הצניעות ובשביל עצמך
זה לא ש"אני" קבעתי.
אבל גם אני בת, גם לי יש חזה (ויחסית גדול לגילי), ובכל זאת אני לא מוצאת לנכון ללכת בלי שום דבר בחלק העליון.
וזה לגיטימי שאת רואה את ההסתכלות שלי ושל השאר פה כ"לא בריאה", ואני לא באה לעצור או לדחות את הדעות שלך.
אבל יש עוד ככ הרבה דרכים אחרות להביע את אהבה לגוף שלך, שפשוט לדעתי זה *לא* מכבד.
רק בריאות.
אבל גם אני בת, גם לי יש חזה (ויחסית גדול לגילי), ובכל זאת אני לא מוצאת לנכון ללכת בלי שום דבר בחלק העליון.
וזה לגיטימי שאת רואה את ההסתכלות שלי ושל השאר פה כ"לא בריאה", ואני לא באה לעצור או לדחות את הדעות שלך.
אבל יש עוד ככ הרבה דרכים אחרות להביע את אהבה לגוף שלך, שפשוט לדעתי זה *לא* מכבד.
רק בריאות.
^^^^לא רק. אצל נשים רקמת השד היא מפותחת, אצל גברים לא.
אננה, תני לי לספר לך משהו, גם אם זה לא מה שבתכנונים שלך או לא וזה בסדר אבל תני לי לספר משהו...
יום אחד גם אני דיברתי על זה עם אמא שלי, שאלתי אותה מה היא חושבת על זה שיש אנשים שמתלבשים חשוף כולל נשים, כולנו כולל היא יכולים להסכים שזה לא בהכרח ב-100% מאפיין את האישיות שלנו וזה נכון, אני מכיר רק ממש בודדות שהן פתוחות בדרך בה הן מתלבשות והן באופי טובות לב ועם שכל על הכתפיים, אמא שלי גם אמרה לי שזה לא מאפיין את זה שאת זולה או לא, אבל ואבל גדול.....
שאלתי אותה דבר הבא: אם את מסכימה עם הגישה הזאת, למה את לא מתלבשת חשוף בעצמך? לא שאלתי מתוך פרובוקציה שאלתי אותה נטו מהאינטרס ללמוד. את יודעת מה היא ענתה לי? כי היא אמא שלי, ותני לי לפרש את שני המילים האלו וזה גם קשור בלי קשר לאם היא הייתה אמא שלי או סתם נערה בוגרת..
כשאנשים נותנים דוגמה פיזית בפומביות ברמה שהיא כבר מוקצנת או יכולה להטריד בן אדם מסויים בגלל הדרך בה הם משדרים את הגוף שלהם בצורה מאוד פתוחה או בולטת קיצונית, זה מגיע למצבים בהם אנחנו מתרגלים להתרכז רק במה שנמצא מתחת לבגדים שלנו וזה קשור גם לנו לגברים לא פחות,
אני לא אומר שלהסתכל לשמה זה לא בסדר כי אל תצפי שלא תקבלי עיניים מסוטים או גם מאנשים גברים הכי נורמלים שיש, מפה מגיע כל העניין של ההרגל פסיכולוגי אצלינו לכולנו בתור בני אדם שזה "כביכול" בסדר שיש אנשים שמתלבשים חצי פתוחים.. זה יכול לבוא גם מאיתנו, פתאום נלך כמו קופים בחוץ..
או... נתרגל פסיכולוגית לגוף שאת מבליטה החוצה כאילו זה איזה סטריפ קלאב גם אם זה לא הכוונה שלך ואנשים יגדלו להיות חסרי טאקט... נכון שאם קורה לך חס וחלילה הטרדה זה לא אשמתך שהותקפת ממש לא, אבל אחריות התחלתית עומדת גם על בן אדם שמשדר את עצמו בצורה מסויימת וצריכים להיות מודעים להשלכות שגם אם הם לא באמת יקרו ביום אחד, הם יכולים לקרא גם ביום אחר
אהה ועוד משהו... אם אמא שלי הולכת בגופייה כי חם לה אז זה רק בבית כי זה בסדר גופייה זה לא ביג דיל, מהבית היא בחיים לא יוצאת כמו שאת יוצאת החוצה בתמונה
יום אחד גם אני דיברתי על זה עם אמא שלי, שאלתי אותה מה היא חושבת על זה שיש אנשים שמתלבשים חשוף כולל נשים, כולנו כולל היא יכולים להסכים שזה לא בהכרח ב-100% מאפיין את האישיות שלנו וזה נכון, אני מכיר רק ממש בודדות שהן פתוחות בדרך בה הן מתלבשות והן באופי טובות לב ועם שכל על הכתפיים, אמא שלי גם אמרה לי שזה לא מאפיין את זה שאת זולה או לא, אבל ואבל גדול.....
שאלתי אותה דבר הבא: אם את מסכימה עם הגישה הזאת, למה את לא מתלבשת חשוף בעצמך? לא שאלתי מתוך פרובוקציה שאלתי אותה נטו מהאינטרס ללמוד. את יודעת מה היא ענתה לי? כי היא אמא שלי, ותני לי לפרש את שני המילים האלו וזה גם קשור בלי קשר לאם היא הייתה אמא שלי או סתם נערה בוגרת..
כשאנשים נותנים דוגמה פיזית בפומביות ברמה שהיא כבר מוקצנת או יכולה להטריד בן אדם מסויים בגלל הדרך בה הם משדרים את הגוף שלהם בצורה מאוד פתוחה או בולטת קיצונית, זה מגיע למצבים בהם אנחנו מתרגלים להתרכז רק במה שנמצא מתחת לבגדים שלנו וזה קשור גם לנו לגברים לא פחות,
אני לא אומר שלהסתכל לשמה זה לא בסדר כי אל תצפי שלא תקבלי עיניים מסוטים או גם מאנשים גברים הכי נורמלים שיש, מפה מגיע כל העניין של ההרגל פסיכולוגי אצלינו לכולנו בתור בני אדם שזה "כביכול" בסדר שיש אנשים שמתלבשים חצי פתוחים.. זה יכול לבוא גם מאיתנו, פתאום נלך כמו קופים בחוץ..
או... נתרגל פסיכולוגית לגוף שאת מבליטה החוצה כאילו זה איזה סטריפ קלאב גם אם זה לא הכוונה שלך ואנשים יגדלו להיות חסרי טאקט... נכון שאם קורה לך חס וחלילה הטרדה זה לא אשמתך שהותקפת ממש לא, אבל אחריות התחלתית עומדת גם על בן אדם שמשדר את עצמו בצורה מסויימת וצריכים להיות מודעים להשלכות שגם אם הם לא באמת יקרו ביום אחד, הם יכולים לקרא גם ביום אחר
אהה ועוד משהו... אם אמא שלי הולכת בגופייה כי חם לה אז זה רק בבית כי זה בסדר גופייה זה לא ביג דיל, מהבית היא בחיים לא יוצאת כמו שאת יוצאת החוצה בתמונה
שואל השאלה:
noa bar - אוקיי
אין לך סיבות כנראה לראות את זה כמכבד
לי יש
כל טוב
noa bar - אוקיי
אין לך סיבות כנראה לראות את זה כמכבד
לי יש
כל טוב
אנונימי
אתה לא מבין שכל הפואנטה היא שרקמת שומן לא משנה? אתה רק מוכיח את הנקודה
אתה לא מבין שכל הפואנטה היא שרקמת שומן לא משנה? אתה רק מוכיח את הנקודה
טופלס? את רצינית? אני בשבילך אומרת, כבדי את עצמך. אף אחד לא מקנא בנודיסטים.
שואל השאלה:
אפסית- כנראה את לא אפסית בכלל
כי גם שאת לא מסכימה איתי כתבת כזה יפה שאהבתי את התגובה שלך
אפסית- כנראה את לא אפסית בכלל
כי גם שאת לא מסכימה איתי כתבת כזה יפה שאהבתי את התגובה שלך
חזה של גבר זה לא חזה של אישה די אין לי כח כבר מה אתם משווים
מוסכמה חברתית
אנונימי
חזה זה חד משמעית לא דבר מיני
החברה גרמה לזה לחשוב שזה כן.
עובדה שבתרבויות אחרות כמו בשבטים באפריקה ובדרום ארצות הברית הבחורות שמה עם חזה בחוץ ורק האיבר מין מכוסה ואף אחד לא חושב שזה מוזר.
החברה גרמה לזה לחשוב שזה כן.
עובדה שבתרבויות אחרות כמו בשבטים באפריקה ובדרום ארצות הברית הבחורות שמה עם חזה בחוץ ורק האיבר מין מכוסה ואף אחד לא חושב שזה מוזר.
^^יש גם תרבויות שהולכים בעירום ו.....?
עכשיו ראיתי מה רשמת לי
זה עדיין לא קשור ברהה
זה עדיין לא קשור ברהה
אנחנו לא נצליח לשנות את הדעות של אחד השני, אז אני אסיים עם זה.
חזה גברי זו רקמת שומן, חזה נשי זו רקמת שומן.
ההבדל הוויזואלי ביניהם הוא בכמות שומן, אצל נשים החזה יותר גדול, זהו.
ההבדל החברתי והתפיסתי הוא אחד עם היסטוריה ארוכה שבה נהגו ונוהגים להצניע נשים יותר בהשוואה לגברים. התהליך הזה הוא תהליך רב שנים שלא הולך להסתיים כנראנ בזמן הקרוב, אבל הפערים בכמה גברים או נשים יכולים לחשוף את עצמם קטנים (לפחות בתרבות הגלובלית הרווחת).
דוגמה שכבר נתתי, פעם אפילו קרסוליים היה נחשב לחשיפה רצינית של גוף האישה, וכיום הסיטואציה היא מאוד שונה כפי שכולנו מודעים לזה. נשים אז לא היו יכולות אפילו לחלום על להיות עם מכנס קצר, שלא לדבר על ביקיני. אבל היום הדבר מקובל.
והתהליך להבאת שיוויון לא יעצור עד שהוא יבוא, לכן, אני מקווה שהמאבק היום באי שיוויון ימשיך ככה שנשים יוכלו לחיות מבלי שאחרים יקשרו אופי מיני לגוף שלהן, אחרי הכל המחשבה על החזה כאיבר גוף מיני הוא תלוי תרבות וחברה. (ויש לזה הוכחות היסטוריות רבות ותרבויות שבהן החזה לא נראה כמשהו מיני כי זה לא בתודעה שלהם).
לא רציתי לפגוע לעולם באף אחד, המטרה היחידה שלי היא לקדם שיוויון מגדרי כדי שנוכל לחיות בעולם יותר אידיאלי
בא ביי
חזה גברי זו רקמת שומן, חזה נשי זו רקמת שומן.
ההבדל הוויזואלי ביניהם הוא בכמות שומן, אצל נשים החזה יותר גדול, זהו.
ההבדל החברתי והתפיסתי הוא אחד עם היסטוריה ארוכה שבה נהגו ונוהגים להצניע נשים יותר בהשוואה לגברים. התהליך הזה הוא תהליך רב שנים שלא הולך להסתיים כנראנ בזמן הקרוב, אבל הפערים בכמה גברים או נשים יכולים לחשוף את עצמם קטנים (לפחות בתרבות הגלובלית הרווחת).
דוגמה שכבר נתתי, פעם אפילו קרסוליים היה נחשב לחשיפה רצינית של גוף האישה, וכיום הסיטואציה היא מאוד שונה כפי שכולנו מודעים לזה. נשים אז לא היו יכולות אפילו לחלום על להיות עם מכנס קצר, שלא לדבר על ביקיני. אבל היום הדבר מקובל.
והתהליך להבאת שיוויון לא יעצור עד שהוא יבוא, לכן, אני מקווה שהמאבק היום באי שיוויון ימשיך ככה שנשים יוכלו לחיות מבלי שאחרים יקשרו אופי מיני לגוף שלהן, אחרי הכל המחשבה על החזה כאיבר גוף מיני הוא תלוי תרבות וחברה. (ויש לזה הוכחות היסטוריות רבות ותרבויות שבהן החזה לא נראה כמשהו מיני כי זה לא בתודעה שלהם).
לא רציתי לפגוע לעולם באף אחד, המטרה היחידה שלי היא לקדם שיוויון מגדרי כדי שנוכל לחיות בעולם יותר אידיאלי
בא ביי
אנונימי
^יקר, איבדת אותי במשפט (שני משפטים) "חזה גברי זו רקמת שומן, חזה נשי זו רקמת שומן.
ההבדל הוויזואלי ביניהם הוא בכמות שומן, אצל נשים החזה יותר גדול, זהו."
תפתח גוגל ותחזור אליי
אצל גברים רקמת השד לא מפותחת. רקמת השומן לא רלוונטית לפה
ההבדל הוויזואלי ביניהם הוא בכמות שומן, אצל נשים החזה יותר גדול, זהו."
תפתח גוגל ותחזור אליי
אצל גברים רקמת השד לא מפותחת. רקמת השומן לא רלוונטית לפה
אנונימי שכתב
"פשוט תחשבו על זה, ההבדל בין החזה הגברי לנשי במראה הוא הגודל (ויש גברים עם חזה בגודל של נשים תמיד בחופי ים ולהם לא אומרים כלום). מבחינה אובייקטיבית זה לא הגיוני שנותנים להם יחס שונה"
יקירי, חזה של גבר בגודל של חזה של אישה לא סותר את העצם העובדה שחזה שלנו בנוי אחרת לגמרי, ולמטרות גם מיניות וגם טבעיות, זאת לא עכשיו נורמה של איזה גבר שוביניסט או משהו זה ידוע מאוד, ותהיה איתי כנה בנייה טבעית של חזה של גבר הוא לא אותה בנייה טבעית כמו חזה של האישה, לכן זה לא תירוץ, וגם קח בחשבון שציצי אצל אישה משקשקת לצדדים בצורה מטורפת וחזה של גבר לא, גם אם הוא מתאמן עליו הרבה זה ידוע מאוד שזאת ממש לא אותה בנייה כמו חזה שלנו, חזה של גבר הוא לא איבר, אין פה שום סיבה לקדם "שיוויון" מסויים, הבנייה של גבר ואישה שונים, ולא צריך לדחוף שיוויון לכל נושא רנדומלי
אגב אני אומרת לך את זה בתור פמיניסטית, ככה שאני כבר אומרת לך אין פה שום סיבה או מקום להכניס "שיוויון" לנושא
"פשוט תחשבו על זה, ההבדל בין החזה הגברי לנשי במראה הוא הגודל (ויש גברים עם חזה בגודל של נשים תמיד בחופי ים ולהם לא אומרים כלום). מבחינה אובייקטיבית זה לא הגיוני שנותנים להם יחס שונה"
יקירי, חזה של גבר בגודל של חזה של אישה לא סותר את העצם העובדה שחזה שלנו בנוי אחרת לגמרי, ולמטרות גם מיניות וגם טבעיות, זאת לא עכשיו נורמה של איזה גבר שוביניסט או משהו זה ידוע מאוד, ותהיה איתי כנה בנייה טבעית של חזה של גבר הוא לא אותה בנייה טבעית כמו חזה של האישה, לכן זה לא תירוץ, וגם קח בחשבון שציצי אצל אישה משקשקת לצדדים בצורה מטורפת וחזה של גבר לא, גם אם הוא מתאמן עליו הרבה זה ידוע מאוד שזאת ממש לא אותה בנייה כמו חזה שלנו, חזה של גבר הוא לא איבר, אין פה שום סיבה לקדם "שיוויון" מסויים, הבנייה של גבר ואישה שונים, ולא צריך לדחוף שיוויון לכל נושא רנדומלי
אגב אני אומרת לך את זה בתור פמיניסטית, ככה שאני כבר אומרת לך אין פה שום סיבה או מקום להכניס "שיוויון" לנושא
^^^ מסכימה כל כך
תודה שאתה כתבת את זה
תודה שאתה כתבת את זה
תחשבי על זה שיש אנשים שאת לא הטעם שלהם אז הם ירצו לראות כמה שפחות ממך
אנונימי
אפשר תקצירר פוקיזז
לתת לתינוק לינוק זה לא מטרה מינית זה כמו שהקיבה נותנת לנו אוכל
משהו מיני זה נועד למין
כמו איבר מין, כשמו
עושה את הפעולה של המיניות..
השאר זה בייסקלי החברה נתנה לזה תיוג מיני
כמו שתגידו שתחת וירכיים זה דבר מיני כי יש יותר לנשים בו?
או שהגרגרת של גברים זה מיני כי רק להם יש את זה וזה מבדיל בין המינים
משהו מיני זה נועד למין
כמו איבר מין, כשמו
עושה את הפעולה של המיניות..
השאר זה בייסקלי החברה נתנה לזה תיוג מיני
כמו שתגידו שתחת וירכיים זה דבר מיני כי יש יותר לנשים בו?
או שהגרגרת של גברים זה מיני כי רק להם יש את זה וזה מבדיל בין המינים
^^היא שואלת למה מפריע לגברים אם אישה הולכת עם חזה חשוף
^בדיוק זה כמו מה שאמרת על התרבות אם התרבות מנרמלת את זה אז בסדר אבל פה התרבות נירמלה שלא אם זה תקין זה שאלה אחרת אבל כרגע כשילדים גודלים בידיעה שחזה חשוף אצל נשים זה מיני, לראות אישה עם חזה חשוף יכול להיות מטריד בשבילם, במיוחד עם זה חלק מ"חוויה מינית" כביכול, זה לא חלק מהאקט אבל זה חלק מהדבר הכללי
^בדיוק זה כמו מה שאמרת על התרבות אם התרבות מנרמלת את זה אז בסדר אבל פה התרבות נירמלה שלא אם זה תקין זה שאלה אחרת אבל כרגע כשילדים גודלים בידיעה שחזה חשוף אצל נשים זה מיני, לראות אישה עם חזה חשוף יכול להיות מטריד בשבילם, במיוחד עם זה חלק מ"חוויה מינית" כביכול, זה לא חלק מהאקט אבל זה חלק מהדבר הכללי
אהה סבבי
anne באמת שאם תעשי את זה את תגרמי צלקות נפשיות לשני הצדדים, זה לא כיף לראות משהי ערומה ברחוב, זה לא נעים לאף אחד!
זה זנ!תי וזה לא מכבד בשום צורה!
לא את האנשים אחרים ובטח שלא את עצמך.
ועצוב שמשהי בגילך לא מודעת לזה
מאחלת לך שאם באמת תעשי את זה אז יעצרו אותך- כי זה לא לגיטימי וזה מטריד.
זה זנ!תי וזה לא מכבד בשום צורה!
לא את האנשים אחרים ובטח שלא את עצמך.
ועצוב שמשהי בגילך לא מודעת לזה
מאחלת לך שאם באמת תעשי את זה אז יעצרו אותך- כי זה לא לגיטימי וזה מטריד.
אנונימית
לדעתי הטענה הכי חזקה היא שזה פשוט תלוי טעם, קודם כל גברים ונשים שונים בקטע המיני אבל אני חושב שאם מישהי הטעם של מישהו לא יפריע לו לראות אותה אפילו עירומה ברחוב, אז פשוט תשאלי אותם אם את הטעם שלהם לפני הפוך אבל אני לא חושב שזה ככה כי נשים נקשרות רגשית בדרך כלל
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זה מה שאומרים על יהודים בעולם
ועל לבוש דתי, אמירות זוועתיות
מיותר לציין שאני לא מסכימה בכלום
וגם לעצור חפה מפשע זה פשע בפני עצמו
^^ זה מה שאומרים על יהודים בעולם
ועל לבוש דתי, אמירות זוועתיות
מיותר לציין שאני לא מסכימה בכלום
וגם לעצור חפה מפשע זה פשע בפני עצמו
קאטסוקי
זה כן חלק ממטרה מינית כי זה מאפשר (או אפשר בעבר כי היום יש פורמולות...) את ההישרדות של המין האנושי מה שנכון גם בנוגע למין
יש הבדל הרבה יותר גדול בין חזה של גבר וחזה של אישה מאשר באיברים אחרים
לחזה הנשי יש תפקיד משמעותי (הנקה), לגברי אין
אצל נשים החזה הוא סמל מאוד בולט להתבגרות מינית, אצל גברים זה לא ככה
המבנה עצמו הוא שונה, כמו שאמרתי אצל גברים רקמת השד היא רדומה ולא מפותחת ובאופן פרקטי זה פשוט לא נועד להנקה
מעבר לכך זה אזור ארוגני בגוף מה שתורם להקשר המיני
מדובר פה במשהו שעונה על הרבה קריטריונים, לא על 1 או 2 כמו גרגרת שההבדל היחיד זה שהיא מפותחת יותר אצל גברים
זה כן חלק ממטרה מינית כי זה מאפשר (או אפשר בעבר כי היום יש פורמולות...) את ההישרדות של המין האנושי מה שנכון גם בנוגע למין
יש הבדל הרבה יותר גדול בין חזה של גבר וחזה של אישה מאשר באיברים אחרים
לחזה הנשי יש תפקיד משמעותי (הנקה), לגברי אין
אצל נשים החזה הוא סמל מאוד בולט להתבגרות מינית, אצל גברים זה לא ככה
המבנה עצמו הוא שונה, כמו שאמרתי אצל גברים רקמת השד היא רדומה ולא מפותחת ובאופן פרקטי זה פשוט לא נועד להנקה
מעבר לכך זה אזור ארוגני בגוף מה שתורם להקשר המיני
מדובר פה במשהו שעונה על הרבה קריטריונים, לא על 1 או 2 כמו גרגרת שההבדל היחיד זה שהיא מפותחת יותר אצל גברים
שואל השאלה:
וכן. זה סופר מכבד לדבר באופן דוחה ומזעזע לאנשים לאדם כמוך יש המון המון כבוד,
אממ לא,
תכבדי קודם את עצמם ותשתמשי בשפה מתורבתת זה א, דבר שני אל תאיימי ואל תטרידי אנשים לפני שאת מדברת על כבוד והטרדה.
זה כבר קנאה חולנית
וכן. זה סופר מכבד לדבר באופן דוחה ומזעזע לאנשים לאדם כמוך יש המון המון כבוד,
אממ לא,
תכבדי קודם את עצמם ותשתמשי בשפה מתורבתת זה א, דבר שני אל תאיימי ואל תטרידי אנשים לפני שאת מדברת על כבוד והטרדה.
זה כבר קנאה חולנית
את מבינה שאת תגרמי לצלקות נפשיות?!
יש לך מושג איזה מטריד זה?!
למה ילדים קטנים צריכים לראות כזה דבר
זנ!תי ומגעיל?
למה לדפוק אותם בגיל קטן?
למה להרוס דבר כזה טהור סתם ככה ברחוב בגלל אנשים כמוך?
יש לך מושג איזה מטריד זה?!
למה ילדים קטנים צריכים לראות כזה דבר
זנ!תי ומגעיל?
למה לדפוק אותם בגיל קטן?
למה להרוס דבר כזה טהור סתם ככה ברחוב בגלל אנשים כמוך?
אנונימית
אני רואה את מה שאומרים כאן ואת האמת..
אומרים כאן המון סיבות למה ששאלת
שעתיים אומרים לך שזה לא קשור לקנאה.
ובכלל למה נראלך שהכל קשור לקנאה??
תפנימי- אף אחת לא מקנאה בך, לא הכל סובב סביבך.
את בכח כאילו קוראת את מה שאת רוצה לקרוא, את מבינה שמשהו כאן לא בסדר, כן?
אומרים כאן המון סיבות למה ששאלת
שעתיים אומרים לך שזה לא קשור לקנאה.
ובכלל למה נראלך שהכל קשור לקנאה??
תפנימי- אף אחת לא מקנאה בך, לא הכל סובב סביבך.
את בכח כאילו קוראת את מה שאת רוצה לקרוא, את מבינה שמשהו כאן לא בסדר, כן?
שואל השאלה:
אני בטוחה שילדים יותר ידפקו בהרבה מאדם כמוך שמשתמש בשפה בריונית ואלימה
מאשר החזה שלי.
בריונות הורגת,
חזה לא, אגב, אל תדברי על כבוד שאת מדברת בצורה כזאת תת רמה ועלובה. את אין לך שום כבוד לעצמך ולאחרים , דווחת
אני בטוחה שילדים יותר ידפקו בהרבה מאדם כמוך שמשתמש בשפה בריונית ואלימה
מאשר החזה שלי.
בריונות הורגת,
חזה לא, אגב, אל תדברי על כבוד שאת מדברת בצורה כזאת תת רמה ועלובה. את אין לך שום כבוד לעצמך ולאחרים , דווחת
שואל השאלה:
army- לא הביאו לי סיבה אחת האמת,
ברגע שאת לא עושה דבר לאף אדם ואנשים שונאים אותך בגלל זה,
כנראה זה בגלל שהם מקנאים בך
פשוט ככה
army- לא הביאו לי סיבה אחת האמת,
ברגע שאת לא עושה דבר לאף אדם ואנשים שונאים אותך בגלל זה,
כנראה זה בגלל שהם מקנאים בך
פשוט ככה
אז שוב שואלת השאלה ספציפית את לא ממש הטעם שלי בואי נגיד כך אז אני לא הייתי רוצה שתסתובבי ככה, אבל מישהי שהיא כן יותר, כי לדעתי גבר בטבע הוא כזה שלא יסרב לדברים כאלו,
חוץ מזה זה גם תלוי גיל ועוד כמה פרמטרים
וכל הכבוד על זה שלא שאלת מאנונימי זה ראוי להערכה רבה בעיניי שהרי אני אנונימי
חוץ מזה זה גם תלוי גיל ועוד כמה פרמטרים
וכל הכבוד על זה שלא שאלת מאנונימי זה ראוי להערכה רבה בעיניי שהרי אני אנונימי
אנונימי
יש לזה סיבה- זה מטריד! זה לא נעים, זה להרוס תמימות של ילדים קטנים שלא יודעים מה זה גוף בכלל.
את כלכך רוצה שבנות יקנאו בך שאת מוכנה לשקר לעצמך, אני אגיד את האמת... זה עצוב
בכל מקרה אני התייאשתי את קוראת את מה שאת רוצה לקרוא- בעיה שלך.
את כלכך רוצה שבנות יקנאו בך שאת מוכנה לשקר לעצמך, אני אגיד את האמת... זה עצוב
בכל מקרה אני התייאשתי את קוראת את מה שאת רוצה לקרוא- בעיה שלך.
שואל השאלה:
מטריד זה לא,
פוגע בילדים זה לא,
לחנך ילדים שהגוף שלהם פוגע זה פוגע, זה הרסני לדימוי הגוף
את אומרת טענות ממוחזרות שלא מחזיקות מים
אחים שלי רואים אותי טופלס
ולא קרה להם דבר
מטריד זה לא,
פוגע בילדים זה לא,
לחנך ילדים שהגוף שלהם פוגע זה פוגע, זה הרסני לדימוי הגוף
את אומרת טענות ממוחזרות שלא מחזיקות מים
אחים שלי רואים אותי טופלס
ולא קרה להם דבר
אין סיכוי שאת ערומה מול אחים שלך
ואת ליטרלי נירמלת את זה
אחותי רק בריאות הנפש באמת
ואת ליטרלי נירמלת את זה
אחותי רק בריאות הנפש באמת
שואל השאלה:
אני בריאה לחלוטין תודה לאל
ואני לא ערומה מולם
אני בריאה לחלוטין תודה לאל
ואני לא ערומה מולם
שואלת השאלה למה את לא מקשיבה למה שאומרים לך פעם הבאה שתלכי לחוף תתפסי לך פינה תשאלי שם את הגברים אם את מוצאת חן בעינהם לנשים זה לא אכפת ואם כן אז תהי טופלס
אנונימי
אז למה את מתכוונת ב"אחים שלי רואים אותי טופלס"?
שואל השאלה:
טופלס זה לא עירום, ולא מפריע לי שהם רואים אותי ככה אני גם רואה אותם טופלס
טופלס זה לא עירום, ולא מפריע לי שהם רואים אותי ככה אני גם רואה אותם טופלס
אבל מה העניין פשוט תפסי לך פינה תשאלי את האנשים שבאזור אם הטעם שלהם ואם כן אז תעשי מה שבא לך זה באמת לא כזה מסובך!
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם זה יעלה באש כלפיי
לא משהו שלא ציפיתי והאמת בהרבה פחות ממה שחשבתי מהתחלה
גם אם זה יעלה באש כלפיי
לא משהו שלא ציפיתי והאמת בהרבה פחות ממה שחשבתי מהתחלה
שואל השאלה:
אם אני אכתוב מאנונימי אני לא יעלה מודעות כמו עכשיו, עשרות בנות כותבות לי בפרטי ואני מסבירה להן את עמדתי, מבחינתי זה הכי חשוב
אם אני אכתוב מאנונימי אני לא יעלה מודעות כמו עכשיו, עשרות בנות כותבות לי בפרטי ואני מסבירה להן את עמדתי, מבחינתי זה הכי חשוב
אין סיכוי שאת לא ניסוי חברתי
תביני אנחנו לא מקנאים בציצי שלך.
תביני אנחנו לא מקנאים בציצי שלך.
גברתי, את מטרידה אותי
זה מאוד מוזר וילדותי לחשוב שאם מישהו לא מסכים איתך זה אומר שהוא מקנא בך
נשמע כמו משהו שאומרים לילדים בכיתה ג כשחבר שלהם העליב אותם, "הוא סתם מקנא בך אל תתייחס אליו", בכיתה ג זה לגיטימי, להישאר עם זה בשנות ה20 זה טיפה אינפנטילי.
באופן כללי רמת הטיעונים שלך וסגנון הדיון שלך מזכירים לי ויכוח שניהלתי לא מזמן עם אחי הקטן מאוד, ממנו זה חמוד, ממך כבר לא, אבל אולי זה לא בשליטתך ואני ממש לא שופט
נשמע כמו משהו שאומרים לילדים בכיתה ג כשחבר שלהם העליב אותם, "הוא סתם מקנא בך אל תתייחס אליו", בכיתה ג זה לגיטימי, להישאר עם זה בשנות ה20 זה טיפה אינפנטילי.
באופן כללי רמת הטיעונים שלך וסגנון הדיון שלך מזכירים לי ויכוח שניהלתי לא מזמן עם אחי הקטן מאוד, ממנו זה חמוד, ממך כבר לא, אבל אולי זה לא בשליטתך ואני ממש לא שופט
רגע את אומרת בעצם
שהסיבה שמפריע לאנשים שאת חושפת את החזה שלך
אז זה מקנאה??
אחותי וואו
את קצת לא איתנו
שהסיבה שמפריע לאנשים שאת חושפת את החזה שלך
אז זה מקנאה??
אחותי וואו
את קצת לא איתנו
שואל השאלה:
לא בציצי שלי רק
בכולי,
ואני לא ניסוי
לא בציצי שלי רק
בכולי,
ואני לא ניסוי
מי את חושבת שאת
את לא מרכז היקום עאלק מקנאים בך
רוצה לחשוף תחשפי אבל את לא מעניינת אף אחד
את לא מרכז היקום עאלק מקנאים בך
רוצה לחשוף תחשפי אבל את לא מעניינת אף אחד
אנונימי
מיום ליום אני מאבדת יותר תקווה באנושות בגלל אנשים כמוך
ביחס לגיל החד ספרתי שלו הוא באמת גאון, וגם את
איזה חיה בסרט
שואל השאלה:
יפה שלקחת רק חלק אחד מכל הטקסט
יש תרבויות גם רבות אחרת שזה לא נחשב מיני כלל
ולא מסתכלים עליו בצורה מינית
רק מוכיח שזה עניין חברתי והסתכלות ולא יותר
יפה שלקחת רק חלק אחד מכל הטקסט
יש תרבויות גם רבות אחרת שזה לא נחשב מיני כלל
ולא מסתכלים עליו בצורה מינית
רק מוכיח שזה עניין חברתי והסתכלות ולא יותר
די נמאס לחזור לשאלה הזו פשוט תפסיקו להגיב
את רק באה לשמיע לא לשמוע
אז תעשי מה שבא לך!!!!!!
את רק באה לשמיע לא לשמוע
אז תעשי מה שבא לך!!!!!!
אנונימי
אז תעופי לאפריקה שם זה מקובל מה את רוצה שנאמר לך
שואל השאלה:
אין לי כוונה לנסוע לאפריקה תסע
אתה לאיראן=]
אני נשארת פה
אין לי כוונה לנסוע לאפריקה תסע
אתה לאיראן=]
אני נשארת פה
שואל השאלה:
אני פתחתי דיון
מזמן קיבלתי תשובות
אתם ממשיכים להגיב
אני פתחתי דיון
מזמן קיבלתי תשובות
אתם ממשיכים להגיב
אז על מה את מתלוננת את מבינה שזה לא מקובל כאן ללכת ערומים ובצדק דיי להיות הזויה
לא יקרה כלום אם תלכי עם חולצה ומכנס כמו בן אדם נורמלי.. אם זה לא מתאים לך את מוזמנת להצטרף לשבט אפריקאי
לא יקרה כלום אם תלכי עם חולצה ומכנס כמו בן אדם נורמלי.. אם זה לא מתאים לך את מוזמנת להצטרף לשבט אפריקאי
שחררי כבר כולם מקנאים בך תעשי מה שבא לך anne לשלטון
ותעשי טופלס איפה שאת רוצה
כמאמר השיר תעשי רק מה שאת אוהבת
ותעשי טופלס איפה שאת רוצה
כמאמר השיר תעשי רק מה שאת אוהבת
אנונימי
אבל את לא באפריקה נכון? באפריקה יש גם תרבויות ושבטים שבהם הולכים בעירום...
את נמצאת במקום מתורבת. כחלק מזה, אולי יש לזה את ה'חיסרון'(לדעתך, לדעתי ממש ממש לא) שאת לא יכולה ללכת חשופת חזה.
את לא יכולה לרקוד על שתי החתונות. תבחרי באיזה תרבות את. בתרבות המערב המשכילה, המתקדמת, בעלת רמה החיים הגבוהה, אבל בלי היכולת ללכת בעירום, או בשבט ברברי שחי כמו לפני אלף שנה וללכת בעירום(ועל הדרך המנהיג של השבט יכול פשוט להחליט שבא לו ל*** אותך ופשוט יקח אותך כי הוא יכול)
את נמצאת במקום מתורבת. כחלק מזה, אולי יש לזה את ה'חיסרון'(לדעתך, לדעתי ממש ממש לא) שאת לא יכולה ללכת חשופת חזה.
את לא יכולה לרקוד על שתי החתונות. תבחרי באיזה תרבות את. בתרבות המערב המשכילה, המתקדמת, בעלת רמה החיים הגבוהה, אבל בלי היכולת ללכת בעירום, או בשבט ברברי שחי כמו לפני אלף שנה וללכת בעירום(ועל הדרך המנהיג של השבט יכול פשוט להחליט שבא לו ל*** אותך ופשוט יקח אותך כי הוא יכול)
מי שלא הבין זה היה בציניות^
את לא מקבלת שום תשובה שאומרים לך
את לא מקבלת שום תשובה שאומרים לך
אנונימי
מה הקשר קנאהה למה את חושבת שאת היחידה שנראת טוב כי את משתזפת טופלס
אנונימית
כל עוד את נשארת כאן- את תכבדי את החוקים במיוחד כשזה מגיע לחלק של לבוש (או במקרה שלך, עירום).
את תכבדי את החוקים האלה בין אם את רוצה ובין אם את לא רוצה- מה לעשות, לא הכל סובב סביבך.
את תכבדי את החוקים האלה בין אם את רוצה ובין אם את לא רוצה- מה לעשות, לא הכל סובב סביבך.
שואל השאלה:
תקף ליהודים שמבקרים בחול?
אתה יודע.. הגלגל מסתובב ויש המון יהודים בעולם
והמון אנשים כמוני בעולם
תקף ליהודים שמבקרים בחול?
אתה יודע.. הגלגל מסתובב ויש המון יהודים בעולם
והמון אנשים כמוני בעולם
נכון קיימים המון מטרידנים בעולם
שואל השאלה:
אני לא הטרדתי אף אדם
אתם מטרידים אותי
סה'כ שאלתי שאלה
אני לא הטרדתי אף אדם
אתם מטרידים אותי
סה'כ שאלתי שאלה
שעתיים אומרים לך שלראות משהי שאפילו בלי הלבשה תחתונה זה הטרדה
אבל את פשוט מתעלמת
אבל את פשוט מתעלמת
שואל השאלה:
אתם יכולים להגיד
לא הופך את זה לנכון
הזיה =]
אני לא הטרדתי ולא מטרידה אף אחד
ואם זה ככה אותי מטריד לבוש דתי
זאת הטרדה ואתה מתעלם
אתם יכולים להגיד
לא הופך את זה לנכון
הזיה =]
אני לא הטרדתי ולא מטרידה אף אחד
ואם זה ככה אותי מטריד לבוש דתי
זאת הטרדה ואתה מתעלם
סליחה אן אבל את פשוט הזויה
למה שמישהו יקנא בציצי שלך
למה שמישהו יקנא בציצי שלך
מה מטריד בלבוש דתי? את רוב האנשים יותר יטריד לראות חזה בחוץ את סתם מביאה ממציאה דברים
אנונימי
וזה כן נחשב להטרדה כי ילדים קטנים רואים את זה ומה הם מבינים מסכנים
שואל השאלה:
^^
בעיקר כן
^^
בעיקר כן
שואל השאלה:
^^^אז כנראה אח הקטן שלך גאון שהביס אותך בויכוח
^^^אז כנראה אח הקטן שלך גאון שהביס אותך בויכוח
בין אם זה הבנייה תרבותית ובין אם לא, כיום המצב זהחזה הנשי הוא איבר מיני.
לראיה, היא התייחסות לכך בויקיפדיה:
*השדיים כמושא לגירוי מיני*
ברוב התרבויות לשדיים תפקיד מרכזי בפעילות המינית. שדיים ובפרט פטמות עשויים להיות בין האיברים המעוררים מינית. הם רגישים למגע שכן יש בהם עצבים רבים. מחקר העלה השערה שגירוי הפטמות מעורר מינית בגלל סמיכות האזורים במוח שקולטים מידע מהפטמות ומאיברי המין הנשיים.[1]
בטקסט ההודי העתיק קאמה סוטרה נשיכת השדיים וגירוד שלהם בציפורניים נחשבים מעוררים מינית. בזמן עוררות מינית השדיים עשויים להתרחב והפטמות עשויות להתקשות.
אצל אנשים רבים מראה הגוף הנשי, שהשדיים רכיב מרכזי בו, גורם להנאה אסתטית או אירוטית. מחקר שנערך באוניברסיטת ויקטוריה בוולינגטון הראה שהשדיים הם לעיתים תכופות החלק הראשון עליו מסתכלים גברים כשהם רואים אישה וכן שהזמן המוקדש להסתכלות על השדיים גדול משל שאר חלקי הגוף.[2]
לראיה, היא התייחסות לכך בויקיפדיה:
*השדיים כמושא לגירוי מיני*
ברוב התרבויות לשדיים תפקיד מרכזי בפעילות המינית. שדיים ובפרט פטמות עשויים להיות בין האיברים המעוררים מינית. הם רגישים למגע שכן יש בהם עצבים רבים. מחקר העלה השערה שגירוי הפטמות מעורר מינית בגלל סמיכות האזורים במוח שקולטים מידע מהפטמות ומאיברי המין הנשיים.[1]
בטקסט ההודי העתיק קאמה סוטרה נשיכת השדיים וגירוד שלהם בציפורניים נחשבים מעוררים מינית. בזמן עוררות מינית השדיים עשויים להתרחב והפטמות עשויות להתקשות.
אצל אנשים רבים מראה הגוף הנשי, שהשדיים רכיב מרכזי בו, גורם להנאה אסתטית או אירוטית. מחקר שנערך באוניברסיטת ויקטוריה בוולינגטון הראה שהשדיים הם לעיתים תכופות החלק הראשון עליו מסתכלים גברים כשהם רואים אישה וכן שהזמן המוקדש להסתכלות על השדיים גדול משל שאר חלקי הגוף.[2]
אבל שומעת את הולכת ערומה אז איך את מצפה שאנשים סוטים או אנשים בכללי לא יסתכלו על זה איך??
שואל השאלה:
אנונימית
אני לא מסכימה פשוט
אין מה להקשיב, אין ביסוס לטענה שלכם
וזהו, אני כבר קיבלתי תשובה
אני עונה מה שמגיבים
אנונימית
אני לא מסכימה פשוט
אין מה להקשיב, אין ביסוס לטענה שלכם
וזהו, אני כבר קיבלתי תשובה
אני עונה מה שמגיבים
את מי לבוש דתי מטריד בידיוק? גברים חרמנים?
שואל השאלה:
אני לא הולכת ערומה,
טופלס זה לא עירום, זה כמו שגברים הולכים בלי חולצה זה עירום חלקי
שיסתכלו לי זה לא מפריע
שאלתי למה לאחרים זה מפריע, וקיבלתי תשובה
שגם לאנשים פה אין מושג
אין באמת סיבה מוצדקת
אני לא הולכת ערומה,
טופלס זה לא עירום, זה כמו שגברים הולכים בלי חולצה זה עירום חלקי
שיסתכלו לי זה לא מפריע
שאלתי למה לאחרים זה מפריע, וקיבלתי תשובה
שגם לאנשים פה אין מושג
אין באמת סיבה מוצדקת
^קחי תשובה, חזה שלך זה לא חזה של גבר ואם כמה שזה עצוב חזה של אישה נהפך למיני כי הוא איבר ניכר בסקס
תפסיק להגיב לה כבר!!
ולשאלה כי זו החברה
ולשאלה כי זו החברה
אנונימי
שומעת ששעתיים אנשים פה מסבירים לך את אותו הדבר ואת לא מקשיבה
שואל השאלה:
ואין שום בעיה בזה
אם זה מטריד מישהו שלא הסתכל
אני לא מטרידה אף אדם
ולבוש דתי מטריד המון אנשים
אז?
ואין שום בעיה בזה
אם זה מטריד מישהו שלא הסתכל
אני לא מטרידה אף אדם
ולבוש דתי מטריד המון אנשים
אז?
עזבו אין טעם להתווכח היא מעוותת את מה שאנחנו כותבים ומרכיבה מהמילים האלה את מה שהיא רק רוצה לקרוא
בינתיים אני רק שמחה שכרגע זה החוק ושאם תעשי את זה- יעצרו אותך
ואני מקווה שבדור הבא לפחות לא יהיו אנשים כמוך
בינתיים אני רק שמחה שכרגע זה החוק ושאם תעשי את זה- יעצרו אותך
ואני מקווה שבדור הבא לפחות לא יהיו אנשים כמוך
שואל השאלה:
"טיילר הבורא" לקלל ולדבר כמו פח אשפה על נשים ואז לדבר להיות מביך
פחות, קצת מודעות, תסתכלי במראה
להתנהג בעברייניות ובבהמתיות מאחורי מקלדת לא מרשים אותי
ואת לא מתלבשת ככה כן?
אני מתלבשת איך שבא לי ומתנהגת ברמה הכי גבוה שיש
הקנאה כנראה שורפת חזק מאוד
זה מביך
"טיילר הבורא" לקלל ולדבר כמו פח אשפה על נשים ואז לדבר להיות מביך
פחות, קצת מודעות, תסתכלי במראה
להתנהג בעברייניות ובבהמתיות מאחורי מקלדת לא מרשים אותי
ואת לא מתלבשת ככה כן?
אני מתלבשת איך שבא לי ומתנהגת ברמה הכי גבוה שיש
הקנאה כנראה שורפת חזק מאוד
זה מביך
שואל השאלה:
כבר היית פה: במדינות רבות נשים הולכות טופלס ומקבלים יחס שווה כמו של גברים
להבדל או לא להסתכל לנשים שונות בגלל המגדר זאת אפליה מגדרית
ועניתי על הכל
כבר היית פה: במדינות רבות נשים הולכות טופלס ומקבלים יחס שווה כמו של גברים
להבדל או לא להסתכל לנשים שונות בגלל המגדר זאת אפליה מגדרית
ועניתי על הכל
^^לא מקנא בך בשיט
את פשוט חיה בסרט מה לעשות
את פשוט חיה בסרט מה לעשות
anne את מודעת לזה שאת ממש נרקיסיסטית ושיפוטית?
תגידי שאני מדברת מגעיל תגידי מה שאת רוצה אבל אני צודקת.
איך בדיוק את נרקיסיסטית?- כי נותנים לך דוגמאות ואת עדיין לא מפסיקה לחיות בסרט ואת אומרת שזה מקנאה בגוף "הפצצתי" שלך.
הנרקיסיזם מופיע בכל הרגעים שהזכרת את הגוף הפצצתי שלך וירדת על גופים אחרים.
איך בדיוק את שיפוטית?- כי את חושבת שרק למי שיש "גוף פצצתי" אז רק לו יש זכות "להשוויץ" בגוף שלו, ומי שכביכול יש לו גוף "מכוער" כדאי שיתלבש צנוע ויסתיר את עצמו.
אני אמרתי עובדות, ואל תגידי שאני טועה כי אם תסתכלי על מה שכתבת גם את תראי את זה.
תגידי שאני מדברת מגעיל תגידי מה שאת רוצה אבל אני צודקת.
איך בדיוק את נרקיסיסטית?- כי נותנים לך דוגמאות ואת עדיין לא מפסיקה לחיות בסרט ואת אומרת שזה מקנאה בגוף "הפצצתי" שלך.
הנרקיסיזם מופיע בכל הרגעים שהזכרת את הגוף הפצצתי שלך וירדת על גופים אחרים.
איך בדיוק את שיפוטית?- כי את חושבת שרק למי שיש "גוף פצצתי" אז רק לו יש זכות "להשוויץ" בגוף שלו, ומי שכביכול יש לו גוף "מכוער" כדאי שיתלבש צנוע ויסתיר את עצמו.
אני אמרתי עובדות, ואל תגידי שאני טועה כי אם תסתכלי על מה שכתבת גם את תראי את זה.
^^^^ואני הסברתי שהחינוך שם שונה
אם היינו חיים בתרבות בה החזה של נשים לא היה מיני בסדר אבל הפכו אותו למיני וילדים קטנים שרואים איבר מיני מוטרדים נקודה
אם את רוצה לכי לחיות בתרבות אחרת אני מקווה שהתרבות תשתנה לכמו שלהם כי אני מבין אותך באיזשהו מקום למה גברים יכולים ונשים לא זה מעצבן אני באמת מקווה שזה ישתנה אבל זאת לא התקופה ולא הזמן לזה
אם היינו חיים בתרבות בה החזה של נשים לא היה מיני בסדר אבל הפכו אותו למיני וילדים קטנים שרואים איבר מיני מוטרדים נקודה
אם את רוצה לכי לחיות בתרבות אחרת אני מקווה שהתרבות תשתנה לכמו שלהם כי אני מבין אותך באיזשהו מקום למה גברים יכולים ונשים לא זה מעצבן אני באמת מקווה שזה ישתנה אבל זאת לא התקופה ולא הזמן לזה
שואל השאלה:
army - לא דיברתי על צניעות פעם אחת מתחילת הפוסט
אני דיברתי אך ורק על עצמי,
אתם זה שמורידים לעצמכם ונותנים סיבות למה לא להתלבש ככה וככה
אז כנראה זאת הסיבה
נרקסיסטית? אולי, אני מתה על עצמי, שיפוטית? פחות
אתם זה שלא מפסיקים לתקוף אותי
ולא ציינת עובדה אחת
army - לא דיברתי על צניעות פעם אחת מתחילת הפוסט
אני דיברתי אך ורק על עצמי,
אתם זה שמורידים לעצמכם ונותנים סיבות למה לא להתלבש ככה וככה
אז כנראה זאת הסיבה
נרקסיסטית? אולי, אני מתה על עצמי, שיפוטית? פחות
אתם זה שלא מפסיקים לתקוף אותי
ולא ציינת עובדה אחת
שואל השאלה:
האמת אני כבר עושה את זה
ועוד המון נשים אחרות, חלאה במיוחד תיירות ומפורסמות
אישה שמעודדת לרדוף ולעצור חפים מפשע לא אגיד מה היא
בהצלחה בלעצור נשים חפות מפשע עצם היותם נשים,
מלבד שזה פשע אפליה מגדרת והפרת זכויות אדם והפרת החוק הבינלאומי, זה יעורר סערה בינלאומית ופעולות נקם
יש מיליוני יהודים בחול כן? וזה הדבר היחידי שישראל צריכה
שבמלא יהודים נרדפים
והאמת? בדור הבא נשים כמוך הולכות ומתמעטות מדור לדור
עד היעלמות מוחלטת
כל טוב
האמת אני כבר עושה את זה
ועוד המון נשים אחרות, חלאה במיוחד תיירות ומפורסמות
אישה שמעודדת לרדוף ולעצור חפים מפשע לא אגיד מה היא
בהצלחה בלעצור נשים חפות מפשע עצם היותם נשים,
מלבד שזה פשע אפליה מגדרת והפרת זכויות אדם והפרת החוק הבינלאומי, זה יעורר סערה בינלאומית ופעולות נקם
יש מיליוני יהודים בחול כן? וזה הדבר היחידי שישראל צריכה
שבמלא יהודים נרדפים
והאמת? בדור הבא נשים כמוך הולכות ומתמעטות מדור לדור
עד היעלמות מוחלטת
כל טוב
את צריכה טיפול
הזויה עאלק מקנאים בך
רוצה להיות זנותית? תהיי זנותית
את מביכה רק את עצמך
הזויה עאלק מקנאים בך
רוצה להיות זנותית? תהיי זנותית
את מביכה רק את עצמך
אנונימי
קודם כל לא הגבת לי anne ביקשת סיבה מוצדקת נתתי לך וכנראה שלא היה לך מה להגיד
איך אפליה מגדרית כשהחזה שלך שונה משל גבר?
איך אפליה מגדרית כשהחזה שלך שונה משל גבר?
אוקיי תוסיפי לרשימה- חסרת מודעות בש*ט
שואל השאלה:
המון נשים וגברים הולכים ככה בהרבה מדינות וילדים לא מוטרדים כלל, ילדים נחשפים לזה גם ברשתות, לכן אין סיבה שהם יהיו מוטרדים
ילדים זה ילדים תלוי איך מחנכים אותם .
אתה מרגיש מוטרד סבבה? אל תסתכל.
אין לך זכות לפגוע בזכויות של אחרים/ לכפות על אחרים כי דברים לא מוצא חן בעינייך
זה ברור מאליו להגיד את זה אפילו
המון נשים וגברים הולכים ככה בהרבה מדינות וילדים לא מוטרדים כלל, ילדים נחשפים לזה גם ברשתות, לכן אין סיבה שהם יהיו מוטרדים
ילדים זה ילדים תלוי איך מחנכים אותם .
אתה מרגיש מוטרד סבבה? אל תסתכל.
אין לך זכות לפגוע בזכויות של אחרים/ לכפות על אחרים כי דברים לא מוצא חן בעינייך
זה ברור מאליו להגיד את זה אפילו
שואל השאלה:
כבר הייתה פה:
אין שום סכנה/בעיה שילדים יחשפו לזה,
אין להם סיבה להיות מוטרדים ולא צריכים לחנך אותם לכך
אני אזרחית זרה והתרבות שלי גם פה ,
ומגיע לי זכויות שוות בכל מקום שאני הולכת
אני לא באה לריב
באתי רק לשאול שאלה
וזהו
כבר הייתה פה:
אין שום סכנה/בעיה שילדים יחשפו לזה,
אין להם סיבה להיות מוטרדים ולא צריכים לחנך אותם לכך
אני אזרחית זרה והתרבות שלי גם פה ,
ומגיע לי זכויות שוות בכל מקום שאני הולכת
אני לא באה לריב
באתי רק לשאול שאלה
וזהו
שואל השאלה:
army - ממש לא אכפת לי איך שאת מתייגת אותי
אחרי זה מצחיק אותי שאתם בוכים שמתייגים אותכם וצועקים אנטישמיות
זה חוסר מודעות
אהובה
army - ממש לא אכפת לי איך שאת מתייגת אותי
אחרי זה מצחיק אותי שאתם בוכים שמתייגים אותכם וצועקים אנטישמיות
זה חוסר מודעות
אהובה
^^זה שזאת התרבות שלך לא אומר שזאת התרבות של כל שאר האנשים בארץ..... את ראית בעצמך מהתגובוץ מה התרבות
ויש סיבה לילדים להיות מוטרדים, בגלל החינוך והתרבות, חזה נהפך להיות איבר מיני וכמעט כמו איברי מין, וההשפעה של החזה על ילד זה אותה השפעה כמו של איבר מין, וגם אני כילד בן 14 אומר לך שמטריד אותי לראות חזה של אישה, אם זה בסדר? ממש לא זה זכותך באיזשהו מקום אבל בגלל החינוך והתרבות שגדלתי בה (וכל השאר הילדים שגדלו בה) אני מוטרד מזה ואת צריכה, גם אם זה ממש מחריד, להתחשב בשאר האזרחים
ויש סיבה לילדים להיות מוטרדים, בגלל החינוך והתרבות, חזה נהפך להיות איבר מיני וכמעט כמו איברי מין, וההשפעה של החזה על ילד זה אותה השפעה כמו של איבר מין, וגם אני כילד בן 14 אומר לך שמטריד אותי לראות חזה של אישה, אם זה בסדר? ממש לא זה זכותך באיזשהו מקום אבל בגלל החינוך והתרבות שגדלתי בה (וכל השאר הילדים שגדלו בה) אני מוטרד מזה ואת צריכה, גם אם זה ממש מחריד, להתחשב בשאר האזרחים
^במדינות האלה התרבות שונה זה קודם כל
זה שילדים נחשפים ברשתות חברתיות זה בחירה שלהם לכפות עליי לראות את החזה שלך זה שונה לגמרי
אבל אז את אומרת, היי מה זאת אומרת לכפות מי כופה עלייך פשוט אל תסתכל אבל אני הולך לי בים ורואה אותך, מן הסתם שאני אסובב את הראש אבל כבר ראיתי את החזה שלך והספקתי להיות מוטרד, גם לשניה זה הטריד אותי
זה שילדים נחשפים ברשתות חברתיות זה בחירה שלהם לכפות עליי לראות את החזה שלך זה שונה לגמרי
אבל אז את אומרת, היי מה זאת אומרת לכפות מי כופה עלייך פשוט אל תסתכל אבל אני הולך לי בים ורואה אותך, מן הסתם שאני אסובב את הראש אבל כבר ראיתי את החזה שלך והספקתי להיות מוטרד, גם לשניה זה הטריד אותי
הרגת אותי עם הלבוש חרדי
אין תרבות בעולם או בגלקסיה כולה שמחנכים שלבוש חרדי או מוסלמי זה מיני, אם בגדים מטרידים אותך אז את צריכה ללכת לפסיכולוג אני מצטער
אותי מטריד איבר שחינכו אותי שהוא מ י נ י, התרבות שגדלתי בה אמרה לי שהוא מיני אז כן אני מוטרד אם מישהו פה לא רציני זאת את להיות מוטרדת מבגדים???
אין תרבות בעולם או בגלקסיה כולה שמחנכים שלבוש חרדי או מוסלמי זה מיני, אם בגדים מטרידים אותך אז את צריכה ללכת לפסיכולוג אני מצטער
אותי מטריד איבר שחינכו אותי שהוא מ י נ י, התרבות שגדלתי בה אמרה לי שהוא מיני אז כן אני מוטרד אם מישהו פה לא רציני זאת את להיות מוטרדת מבגדים???
את לא רצינית
מטריד אותך צניעות?
לאן הגענו?
מטריד זה עירום.
צניעות זה נטו לכסות את הגוף שלך.
מטריד אותך צניעות?
לאן הגענו?
מטריד זה עירום.
צניעות זה נטו לכסות את הגוף שלך.
שואל השאלה:
כבר הייתה פה- מה זה קשור
אמרת מטריד אותך זה גם זה מטריד אותי אתה תקבע לאנשים מה מטריד אותם ? . אם מטריד אותך גוף של אישה לך לפסיכולוג. חינכו אותך שזה מיני אוקיי,, זה לא. ואם אתה בוחר להיות מוטרד בעיה שלך בלבד
כבר הייתה פה- מה זה קשור
אמרת מטריד אותך זה גם זה מטריד אותי אתה תקבע לאנשים מה מטריד אותם ? . אם מטריד אותך גוף של אישה לך לפסיכולוג. חינכו אותך שזה מיני אוקיי,, זה לא. ואם אתה בוחר להיות מוטרד בעיה שלך בלבד
שואל השאלה:
לא מבינה איך זה קשור להרבה נשים שבוחרות להתלבש איך שבא להם
לא מבינה איך זה קשור להרבה נשים שבוחרות להתלבש איך שבא להם
טוב אני פרשתי...
אני באמת מכל הלב אומרת לך-
ניסיתי להבין את נקודת המבט שלך ולא עבד לי.
בינתיים תצטרכי "לסבול" עם החוק הזה.
תהני ולילה טוב.
אני באמת מכל הלב אומרת לך-
ניסיתי להבין את נקודת המבט שלך ולא עבד לי.
בינתיים תצטרכי "לסבול" עם החוק הזה.
תהני ולילה טוב.
שואל השאלה:
פחח.
אין שום חוק
ואני רוצה לראות שיתחילו לעצור נשים.
פשע נגד זכויות אדם
שיהיה בהצלחה
אני אפילו מחכה שזה יקרה בהצלחה
פחח.
אין שום חוק
ואני רוצה לראות שיתחילו לעצור נשים.
פשע נגד זכויות אדם
שיהיה בהצלחה
אני אפילו מחכה שזה יקרה בהצלחה
אבל בגדים זה לא מיני אין שום סיבה הגיונית שזה יטריד אותך כי שוב אני אסביר אין תרבות שיכולה בכלל לחנך אותך ככה זאת שריטה אישית, אם זה מטריד אותך אבל לא מינית זה משהו אחר בכלל שקשור לדתות אין קשר לשיח בכלל
אני לא בוחר להיות מוטרד, חינכו אותי שהחלק הזה בגוף של האישה צריך להשאר פרטי ואישי אלא אם כן אתם בזוגיות וכשזה לא ככה ונוגד את זה המוח שלי מוטרד, וככה זה אצל רוב הילדים בארץ ישראל, אם את תגרמי לכל כך הרבה ילדים להיות מוטרדים אז כנראה את לא הבן אדם המדהים שאת טוענת שאת
חשוב לי לומר אם היה לי יכולת להפוך את האיבר הזה ללא מיני הייתי עושה את זה לא באלי שתסבלי אבל זאת התרבות ואי אפשר לשנות אותה משאלה בסטיפס
אני לא בוחר להיות מוטרד, חינכו אותי שהחלק הזה בגוף של האישה צריך להשאר פרטי ואישי אלא אם כן אתם בזוגיות וכשזה לא ככה ונוגד את זה המוח שלי מוטרד, וככה זה אצל רוב הילדים בארץ ישראל, אם את תגרמי לכל כך הרבה ילדים להיות מוטרדים אז כנראה את לא הבן אדם המדהים שאת טוענת שאת
חשוב לי לומר אם היה לי יכולת להפוך את האיבר הזה ללא מיני הייתי עושה את זה לא באלי שתסבלי אבל זאת התרבות ואי אפשר לשנות אותה משאלה בסטיפס
שואל השאלה:
תצטרכי לסבול שנשים שמות פס ומתלבשות ועושות מה שבא להן כי הם יכולות
ואת לא
בהצלחה
תצטרכי לסבול שנשים שמות פס ומתלבשות ועושות מה שבא להן כי הם יכולות
ואת לא
בהצלחה
אני קוראת את מה שהולך כאן ואני מזועזעת...
הבנתי שאת בת 23 למה את יורדת לרמות נמוכות כאלה? את מדברת כמו ילדה קטנה שרוצה שכולם יקנאו בה אני לא אומרת את זה כדי להעליב אני רק רוצה שתראי איך את מתנהגת כי זה לא נראה כאילו את מודעת לעצמך.
רק בריאות.
הבנתי שאת בת 23 למה את יורדת לרמות נמוכות כאלה? את מדברת כמו ילדה קטנה שרוצה שכולם יקנאו בה אני לא אומרת את זה כדי להעליב אני רק רוצה שתראי איך את מתנהגת כי זה לא נראה כאילו את מודעת לעצמך.
רק בריאות.
אנונימית
^^אני גבר...... והן שמות פס ומטרידות ילדים מה מדהים כל כך בזה.......?
שואל השאלה:
כבר היית פה- גם זה לא מיני אין שום סיבה הגיונית שזה יטריד אותך. אין תרבות שיכולה לחנך כי זה שוביניזם טהור,
אני לא בוחרת להיות מוטרדת, חינכו אותי שזה דיכוי אכזרית נגד נשים הבגדים האלה וזה לא צריך להיות ככ ונוגד את המוח שלי
וככה המון ילדים
אם אתה תגרום לכל כך הרבה ילדים חילונים להיות מוטרדים אתה לא הבן אדם המדהים טוען שאתה
אם הייתי יכולה להפוך את " הצניעות" למשהו טוב דיוני הייתי עושה את זה אבל אני לא
לא באלי שתסבול אבל זאת התרבות ואי אפשר לשנות אותה במשאלה בסטיפס
כבר היית פה- גם זה לא מיני אין שום סיבה הגיונית שזה יטריד אותך. אין תרבות שיכולה לחנך כי זה שוביניזם טהור,
אני לא בוחרת להיות מוטרדת, חינכו אותי שזה דיכוי אכזרית נגד נשים הבגדים האלה וזה לא צריך להיות ככ ונוגד את המוח שלי
וככה המון ילדים
אם אתה תגרום לכל כך הרבה ילדים חילונים להיות מוטרדים אתה לא הבן אדם המדהים טוען שאתה
אם הייתי יכולה להפוך את " הצניעות" למשהו טוב דיוני הייתי עושה את זה אבל אני לא
לא באלי שתסבול אבל זאת התרבות ואי אפשר לשנות אותה במשאלה בסטיפס
שואל השאלה:
מצחיק, המון נשים עושות את זה והן לא מטרידות אף אחד, אתה מדומיין
מצחיק, המון נשים עושות את זה והן לא מטרידות אף אחד, אתה מדומיין
^^^באמת עזוב, אתה לא תבין מה עובר לה במוח
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית- זה שאני אוהבת את עצמית
זה אידאל לכולם.
אם אומרים לי מילים מגעילות שלא פגעתי באדם, ההנחה הבסיסית זה שאומרים מקנאה
לא ניתן לפרשנות אחרת
תודה תהיי גם את בריאה
אנונימית- זה שאני אוהבת את עצמית
זה אידאל לכולם.
אם אומרים לי מילים מגעילות שלא פגעתי באדם, ההנחה הבסיסית זה שאומרים מקנאה
לא ניתן לפרשנות אחרת
תודה תהיי גם את בריאה
^בחיים שלי לא שמעתי על בן אדם שהטריד אותו בגדים חרדיים....... את מיעוט קטן איזה על הרבה ילדים חילונים את מדברת? וגם אם הם מוטרדים זה לא מינית, לא שאני מזלזל אבל הילד וחצי שאת מדברת עליו לא מוטרד מינית אז הוא לא קשור לשיח
ושוב אני יסביר, זה איבר שניכר בסקס ובמיניות אצל נשים, אם זה רע? כן אבל ככה חונכתי והרבה ילדים חונכו שהוא מ י נ י
ובניגוד אליך לא תקעתי 20 פעם בשיחה שאני מדהים וגם לא אמרתי "היי סבבה שהילדים יוטרדו" אם הייתי יודע שאני הולך למקום שהבגדים שלי יטרידו שם ילד, לא הייתי הולך לאותו מקום, זה מה שהופך אותי לבן אדם מדהים
ושוב אני יסביר, זה איבר שניכר בסקס ובמיניות אצל נשים, אם זה רע? כן אבל ככה חונכתי והרבה ילדים חונכו שהוא מ י נ י
ובניגוד אליך לא תקעתי 20 פעם בשיחה שאני מדהים וגם לא אמרתי "היי סבבה שהילדים יוטרדו" אם הייתי יודע שאני הולך למקום שהבגדים שלי יטרידו שם ילד, לא הייתי הולך לאותו מקום, זה מה שהופך אותי לבן אדם מדהים
^^^^ מאיפה לך מה מטריד את מי את קוראת מחשבות?
צודק במאה אחוז^+^^
אנונימית
שואל השאלה:
מיעוט? לא, את המונים זה מטריד גם בארץ וגם בעולם הרבה מהם ברמה קיצונית
זה שחינכו אותם להיות מוטרדים מינית , זה בעיה שלהם לא שלי. אני לא מטרידה וכופה על אף אדם את הסגנון לבוש שלו במראה שלי וזאת בחירה של אדם אם להסתכל או לא ומי שלא יכול לשלוט בעצמו שילך לפסיכיאטר
בהצלחה
מיעוט? לא, את המונים זה מטריד גם בארץ וגם בעולם הרבה מהם ברמה קיצונית
זה שחינכו אותם להיות מוטרדים מינית , זה בעיה שלהם לא שלי. אני לא מטרידה וכופה על אף אדם את הסגנון לבוש שלו במראה שלי וזאת בחירה של אדם אם להסתכל או לא ומי שלא יכול לשלוט בעצמו שילך לפסיכיאטר
בהצלחה
שואל השאלה:
מהסיבה הפשוטה המון נשים כמוני הולכות ככה במדינה האם שלי אוקראינה והם לא מטרידות זבוב לא ילדים לא גברים ולא השני ולא אף אחד
אז כן מאמי זאת בעיה שלכם
מהסיבה הפשוטה המון נשים כמוני הולכות ככה במדינה האם שלי אוקראינה והם לא מטרידות זבוב לא ילדים לא גברים ולא השני ולא אף אחד
אז כן מאמי זאת בעיה שלכם
^^הסברתי גם על זה שאני הולך בים וגם מבט חטוף מטריד אותי לא צריך לבהות בשביל לראות, ואת יכולה לטעון שזה לא בעיה שלך, אבל המינימום זה אל תעני שאת בן אדם טוב אם לא אכפת לך אם מישהו יוטרד בגללך
את רוב הארץ חינכו ככה, את רוב העולם אפילו, זה לא רק אני
לגבי בגדים בואי נעשה ככה, נעשה שאלה פה נראה אם זה מטריד מישהו בגדים של חרדים, יש לי תחושבת בטן שגג יכתבו 5 שזה מטריד אותם וגם הם יהיו בצחוק כי השעה 4 לפנות בוקר, בניגוד לשאלה שלך שרוב האנשים כתבו שזה מטריד
^גם על זה אמרתי זה עניין של תרבות והתרבות בארץ שונה, אם לא אכפת לך להטריד אנשים רק כדי שיהיה לך יותר נוח לכי על זה את פשוט בן אדם רע
את רוב הארץ חינכו ככה, את רוב העולם אפילו, זה לא רק אני
לגבי בגדים בואי נעשה ככה, נעשה שאלה פה נראה אם זה מטריד מישהו בגדים של חרדים, יש לי תחושבת בטן שגג יכתבו 5 שזה מטריד אותם וגם הם יהיו בצחוק כי השעה 4 לפנות בוקר, בניגוד לשאלה שלך שרוב האנשים כתבו שזה מטריד
^גם על זה אמרתי זה עניין של תרבות והתרבות בארץ שונה, אם לא אכפת לך להטריד אנשים רק כדי שיהיה לך יותר נוח לכי על זה את פשוט בן אדם רע
שואל השאלה:
זאת לא אשמתי שאתה לא יכול לשלוט בעצמך
לך לטיפול, אומרת בשיא הרצינות
וכן אני בנאדם מדהים
זאת לא אשמתי שאתה לא יכול לשלוט בעצמך
לך לטיפול, אומרת בשיא הרצינות
וכן אני בנאדם מדהים
אני לא בוהה לך בחזה אני שולט על עצמי מצויין, אני מסביר לך שאני הולך בים ומסובב את הראש ורואה חזה של אישה, זה מטריד אותי ושוב אני אחזור על עצמי, לא רק אותי עוד מלא ילדים אחרים כי אנחנו סכהכל ילדים
ולבן אדם מדהים אכפת איך אנשים אחרים מרגישים בגלל המעשים שלו
ולבן אדם מדהים אכפת איך אנשים אחרים מרגישים בגלל המעשים שלו
שואל השאלה:
טוב כפרה
אז גוף של גבר בים מטריד אותי מינית. ועוד הרבה ילדים אחרים, אם זה לא משפיע על " הטוב " שלהם אז גם בעייני אין משמעות, דיל? פגז
כל טוב
טוב כפרה
אז גוף של גבר בים מטריד אותי מינית. ועוד הרבה ילדים אחרים, אם זה לא משפיע על " הטוב " שלהם אז גם בעייני אין משמעות, דיל? פגז
כל טוב
^אבל ההבדל זה שלא מחנכים בשום מקום שגוף עליון של גבר הוא מיני אז הסבירות שיש אנשים כמוך שמוטרדים מגוף של גבר היא....0, אין כאלה אנשים או ילדים....
שואל השאלה:
אממ, יש המון שרואים בגוף של גבר מיני וזה מטריד אותם שהם בלי חולצה חולצה בכל מקום שקיים , אבל זה לא מזיז לך כן? אז גם לי זה לא מעניין את הבוהן אם זה מטריד או לא ,
אממ, יש המון שרואים בגוף של גבר מיני וזה מטריד אותם שהם בלי חולצה חולצה בכל מקום שקיים , אבל זה לא מזיז לך כן? אז גם לי זה לא מעניין את הבוהן אם זה מטריד או לא ,
^אם את היחידה שזה מפריע לה אז זה פחות מפריע לי, ברור שזה מפריע לי פשוט הרבה פחות מזה שאישה, שמאות אלפי ילדים בארץ חונכו שחזה של אישה זה איבר מיני, יוטרדו"
ובאמת אני אומר בואי נשאל פה אם למישהו זה מטריד חזה של גבר
וזה מפריע לי אם את מוטרדת לא בגלל הויכוח זה מפריע לי כי יש לי לב, ולהגיד זה לא מעניין לי את הבוהן את משהו מטריד אותך או לא נקרא להיות חסרת לב
ובאמת אני אומר בואי נשאל פה אם למישהו זה מטריד חזה של גבר
וזה מפריע לי אם את מוטרדת לא בגלל הויכוח זה מפריע לי כי יש לי לב, ולהגיד זה לא מעניין לי את הבוהן את משהו מטריד אותך או לא נקרא להיות חסרת לב
שואל השאלה:
לא כפרה עלייך
אני ממש לא היחידה יש המוני נשים שאני מכירה שרואות בגוף של גבר והשרירים שלי כמיניות
שנורא מטריד ומרגיז אותם שגברים בלי חולצה
אבל הילדים התמימים שלא יכולים להסיט מבט פחות נוגעים לך פתאום כן בגלל שזה לא אישה ? lol עשה טובה
את המניפולציה הזולה והסקסיסטית שלך תשמור לעצמך , אני לא צריכה את האישור שלך אני יודעת שאני אדם טוב וטהור
אנשים כמוך דרושים שיפור
לא כפרה עלייך
אני ממש לא היחידה יש המוני נשים שאני מכירה שרואות בגוף של גבר והשרירים שלי כמיניות
שנורא מטריד ומרגיז אותם שגברים בלי חולצה
אבל הילדים התמימים שלא יכולים להסיט מבט פחות נוגעים לך פתאום כן בגלל שזה לא אישה ? lol עשה טובה
את המניפולציה הזולה והסקסיסטית שלך תשמור לעצמך , אני לא צריכה את האישור שלך אני יודעת שאני אדם טוב וטהור
אנשים כמוך דרושים שיפור
^אמרתי שפחות אכפת לי כי זה פחות אנשים לא כי הוא גבר לא להפוך אותי לסקסיסט כשאני לא:)
וסתם בשביל להוכיח את הנקודה אני אשאל פה אם זה מטריד מישהו חזה של גבר את יודעת כי כל כך הרבה אנשים זה מטריד
לבנתיים אני דיברתי בכבוד לקרוא לילד בן 14 מניפולטיבי זה שיא חדש שלך יפה
23?! את בת 23 קוראת לילד שקטן ממך בעשור מניפולטיבי וואו טוב תסתכלי בשאלות כי אני שואל עכשיו
וסתם בשביל להוכיח את הנקודה אני אשאל פה אם זה מטריד מישהו חזה של גבר את יודעת כי כל כך הרבה אנשים זה מטריד
לבנתיים אני דיברתי בכבוד לקרוא לילד בן 14 מניפולטיבי זה שיא חדש שלך יפה
23?! את בת 23 קוראת לילד שקטן ממך בעשור מניפולטיבי וואו טוב תסתכלי בשאלות כי אני שואל עכשיו
שואל השאלה:
אתה כנראה לא שומע את עצמך,
אף אחד לא כופה עלייך דבר,
גם המון דברים מטרידים אותי ורבים אחרים אז מה ?
אתה כנראה לא שומע את עצמך,
אף אחד לא כופה עלייך דבר,
גם המון דברים מטרידים אותי ורבים אחרים אז מה ?
^הסברתי לך, לכפות עליי זה לא להדק לי את הראש זה גם מבט חטוף כשאני עובר זה מטריד אותי
ואם משהו מטריד אותך את מוזמנת לדווח במשטרה
ואם משהו מטריד אותך את מוזמנת לדווח במשטרה
שואל השאלה:
לבוש חרדי ומוסלמי מטריד אותי, לדווח למשטרה?
עזוב אתה לא רציני
לבוש חרדי ומוסלמי מטריד אותי, לדווח למשטרה?
עזוב אתה לא רציני
שואל השאלה:
לגרום לאדם להרגיש רע עם עצמו כדי להוכיח נקודה או למנוע ממנוע לעשות דבר לעצמם, קוראים לזה מניפולציה, אין לזה שם אחר וזה לא מכבד , וזה יכול להיות בכל גיל, ומניפולציות? פחות מרשימות אותי בטח שהם מיזוגניות, הדיון הסתיים כל טוב
לגרום לאדם להרגיש רע עם עצמו כדי להוכיח נקודה או למנוע ממנוע לעשות דבר לעצמם, קוראים לזה מניפולציה, אין לזה שם אחר וזה לא מכבד , וזה יכול להיות בכל גיל, ומניפולציות? פחות מרשימות אותי בטח שהם מיזוגניות, הדיון הסתיים כל טוב
אחותי את חולת נפש
תטפלי בעצמך במהירות האפשרית
אנשים כמוך מפחידים אותי
תטפלי בעצמך במהירות האפשרית
אנשים כמוך מפחידים אותי
לסיכום:
את משווה בין חזה של גבר לשל אישה
את ערומה מול אחים שלך
את חושבת שכל זה נובע מקנאה
יש פה 350 תשובות שאומרים לך למה את פסיכופתית ואת מתעלמת לגמרי
בקיצור רק בריאות
את משווה בין חזה של גבר לשל אישה
את ערומה מול אחים שלך
את חושבת שכל זה נובע מקנאה
יש פה 350 תשובות שאומרים לך למה את פסיכופתית ואת מתעלמת לגמרי
בקיצור רק בריאות
וואו אחת שעונה על שאלות את כל כך צודקת
זה עצוב שילדה בת 16
צריכה להסביר לבחורה בת 23
למה זה לא בסדר חזה חשוף
ה' ישמור
זה עצוב שילדה בת 16
צריכה להסביר לבחורה בת 23
למה זה לא בסדר חזה חשוף
ה' ישמור
אנונימית
^אמרת שלא אכפת לך להטריד ילדים איפה פה המניפולטיביות תצוטטי לי משהו מניפולטיבי שאמרתי שאת לא אמרת אותו בעצמך
מי מיזוגן מה מיזוגני הסברתי לך על כל מה שאמרת לי מה הסיבה מאחורי זה ואף אחד מהם לא היה כי את פחות טובה מגברים זה פשוט הגוף שלך וזאת התרבות ואני אומר בעצמי שזה מחריד שזאת התרבות אבל אין מה לעשות
עכשיו אני מביןן את אומרת שזה שאמרתי שמפריע לי שאת מוטרדת ולך לא אכפת שאני מוטרד זה מניפולטיבי אהה אוקיי להיות נחמד זה מניפולטיבי קלטתי
מי מיזוגן מה מיזוגני הסברתי לך על כל מה שאמרת לי מה הסיבה מאחורי זה ואף אחד מהם לא היה כי את פחות טובה מגברים זה פשוט הגוף שלך וזאת התרבות ואני אומר בעצמי שזה מחריד שזאת התרבות אבל אין מה לעשות
עכשיו אני מביןן את אומרת שזה שאמרתי שמפריע לי שאת מוטרדת ולך לא אכפת שאני מוטרד זה מניפולטיבי אהה אוקיי להיות נחמד זה מניפולטיבי קלטתי
anne
שתדעי שאלתי אם יש משהו שלבוש חרדי מטריד אותו
כולם לא הבינו ושאלו למה שזה יטריד
את אז בפעם הבאה שאת אומרת כולם- תזכרי את מה שכתבתי לך ותביני שזו רק את
שתדעי שאלתי אם יש משהו שלבוש חרדי מטריד אותו
כולם לא הבינו ושאלו למה שזה יטריד
את אז בפעם הבאה שאת אומרת כולם- תזכרי את מה שכתבתי לך ותביני שזו רק את
אנונימית
תקשיבי באמת לכי לטיפול בבקשה זה יעשה לך רק טוב
"המון נשים וגברים הולכים ככה בהרבה מדינות וילדים לא מוטרדים כלל, ילדים נחשפים לזה גם ברשתות, לכן אין סיבה שהם יהיו מוטרדים
ילדים זה ילדים תלוי איך מחנכים אותם .
אתה מרגיש מוטרד סבבה? אל תסתכל."
אני באמת שואלת, למה את מציבה את הגבול בלהיות טופלס? מה עוצר אותך מלהסתובב ערומה מול אחים שלך ולהגיד שהם "לא מוטרדים"? תהיי בטוחה שאם ילד יתרגל לראות את אבא שלו ערום מסתובב בבית מגיל קטן גם הוא לא יהיה מוטרד. זה אומר שצריך לנרמל את זה גם בציבור? לא
אין שום קשר בין כל דבר שאת אומרת
(שלא נדבר על זה שכולם בתגובות אומרים לך שזה מטריד אותם ואת בוחרת לשחק אותה ראש קטן ופשוט להכחיש שזה לא מטריד רק כי אחים שלך ואנשים בצרפת סבבה עם זה)
ילדים זה ילדים תלוי איך מחנכים אותם .
אתה מרגיש מוטרד סבבה? אל תסתכל."
אני באמת שואלת, למה את מציבה את הגבול בלהיות טופלס? מה עוצר אותך מלהסתובב ערומה מול אחים שלך ולהגיד שהם "לא מוטרדים"? תהיי בטוחה שאם ילד יתרגל לראות את אבא שלו ערום מסתובב בבית מגיל קטן גם הוא לא יהיה מוטרד. זה אומר שצריך לנרמל את זה גם בציבור? לא
אין שום קשר בין כל דבר שאת אומרת
(שלא נדבר על זה שכולם בתגובות אומרים לך שזה מטריד אותם ואת בוחרת לשחק אותה ראש קטן ופשוט להכחיש שזה לא מטריד רק כי אחים שלך ואנשים בצרפת סבבה עם זה)
כי אם תחפשי את שלך אף אחד לא ירצה אותך
אנונימי