31 תשובות
אוקיי אבל אם התפילין באמת חשוב לך אז אתה תטרח להניח אותו לפני בית ספר.

אתה רק מוכיח שבסוף זה לא מספיק חשוב לך וזה סתם פרובוקציה
שואל השאלה:
לא אישית כן אבל אני גם מניח לאנשים בבית ספר למה לא ? למה זה אמור להפריע וכשמביאים לך ארגונים שמאלנים לבית ספר זה לא פרובוקציה?
מה זה אומר ארגונים שמאלניים?

חוץ מזה, אם לילדים אחרים זה לא מספיק חשוב בשביל לקום מוקדם אז אתה מתאר קצת לחץ חברתי או במילים פחות נעימות הדתה
שואל השאלה:
למה הדתה אני שואל אם הם רוצים למה לא? זו לא הדתה לא חייבתי כלום אבל אני כן מקדם רעיון זה לא הופך את זה להדתה
שואל השאלה:
כשמביאים ארגונים של שלום שמדברים איתך על פוליטיקה וארגונים של להטב זה בהחלט פרובוקציה וזה מאוד מתקבל
לקדם רעיון דתי בבית ספר ממלכתי כאשר ברור שלרוב הילדים זה לא דבר מספיק חשוב.

אם הם רוצים להניח תפילין אז הם יעשו את זה בבית ואם לא לגרום להם לעשות את זה בבית ספר זה חסר משמעות.
ארגוני להט"ב זה לא קשור לשמאל.
זה דבר חשוב והכרחי.
אלא אם אין אפילו הסכמה פה לגבי זה שכולם צריכים לקבל את אותו היחס ואת אותם זכויות גם אם הנטייה המינית שלהם אחרת.
שואל השאלה:
יש כאלה שאין להם כוח והם אומרים למה לא אז למה לא? מה רע שיבואו לא חייבתי אותם שאלתי אם הם רוצים אני אעשה את זה בשבילם אין שום פסול בכך
שואל השאלה:
למה חשוב והכרחי? למה להניח תפילין זה לא? אתה קצת צבוע
שואל השאלה:
לא כל אחד חייב להסכים עם הלהטב ואתם לא תכריחו לשנות דעות של אנשים
שואל השאלה:
אתה ממש צבוע אתה אומר שלהטב זה בסדר אבל לעמוד ולשאול מי רוצה להניח תפילין אני אפילו לא עושה על זה שיעור אני לא מכריח אף אחד זה פסול ואתה צבוע
יש פה אלמנט שידול דתי.
למה בבית ספר?
בית ספר מיועד ללימודים ולמפגש חברתי וזהו.

רוצה לעזור לאנשים להניח תפילין לך לרחוב ותדאג שזה לא רחוב שבו כולם חילוניים כי אז זו גם פרובוקציה.
להניח תפילין זה לא חשוב ולא הכרחי בעיניי מי שחילוני ולא מאמין בדת.
לעומת זאת ארגונים שמדברים על להט"בים עושים את זה בשביל לקדם שוויון זכויות.
שואל השאלה:
ואם יש חילונים שרוצים מה מפריע לך? לא כל אחד בבית ספר חילוני הוא חילוני מזה פה נראה לך הגטו? בוא תגיד גם אסור להיות יהודי בבית ספר של גויים אתה חצוף
שואל השאלה:
למה? יש כאלה שזה כן מאיפה לך שלא
אז החילונים הללו מוזמנים בביתם להניח תפילין.
אין שום סיבה לעשות את זה בבית ספר מול מאות ילדים, לתפוס מקום במסדרון וליצור תמונה שבה הנחת תפילין זה אירוע חברתי.

לא! הנחת תפילין גם לפי הדת צריכה להיות אישית ושקטה
שואל השאלה:
לא למה? מה מפריע לך שזה יהיה בבית ספר אני לא שם עליך סבבה? אני אעשה מה שבאלי ואיפה שבאלי אני אניח איפה שבאלי ואשאל מה שאני רוצה ולא אכפת לי איפה אני גאה להיות יהודי במדינה יהודית למה מזה גרמניה מה אכפת לך שאני שואל אנשים להניח תפילין
^^ לפי כל מה שאתה אומר הסיבה היחידה לא להניח תפילין בבית הספר זה בגלל שאתה נגד הדת , כמו שמוסלמי עוצר ומתפלל בדרך כך גם הוא יכול , הוא לא מכריח אנשים לבוא ולהניח
שואל השאלה:
העיקר שיוויון לגיטימי לעשות שיעור אבל מדינה פאקינג יהודית אסור
מה אכפת לך אם אני אבוא לילדים בני 10 ואשאל ואתן להם כרזות נגד גיוס?

זה לקחת נערים שעדיין אין להם דעה מגובשת וללחוץ עליהם בצורה מסויימת גם אם לא מכוונת.

זה לא קשור לגרמניה ולא לכלום
זה בית ספר
כמו שאסור לבוא בלי חולצה לבית ספר אז יש חוקים.
אפשר להגיד אותו הדבר על הרבה דברים .
יש הבדל בין לתת למישהו להניח תפילין ולהגיד לו לא להתגייס
בגישה שלכם האם גם צריך לתת למוסלמים בבית ספר להתפלל וגם לפרוס שטיחים לתלמידים אחרים כדי שיוכלו להתפלל?
והאם אני יכול לקדם אג'נדה חילונית?
וכו וכו וכו

זה בית ספר, יש חוקים וזהו
שואל השאלה:
תשאל אותם אם הם מסכימים כן הם לא חייבים להסכים חוץ מזה מה אתה משווה דת לכרזות גיוס יחתיכת מטורלל ארור אני לא לוקח בני 10 אני לוקח אנשים בגילי שבאים עם רצון הם לא באים כי הם לא יודעים מה אכפת לך למה מזה פוגע בך הם לא מזדהים עם משהו כשהם עושים את זה זה לא פוגע באף אחד אז מה רע לך יאללה שם אלף ז*ן עליך ארור אחד
בסופו של דבר אפשר להגיד שההורים שלך עושים אותו דבר , הם מלמדים אותך בדרך מסוימת שתגרום לך לחשוב בדרך מסוימת .
אני לא אומר שקו המחשבה שלי חופי כי הוא לא ואין ספק שהרבה אנשים השפיעו עליו
שואל השאלה:
לא מוסלמים לא צריכים להיות בבית ספר של יהודים
האמת שלא מדוייק לגבי הלא להתגייס.
אני אישית לא נגד גיוס

אבל גישת עולם פצפיסטית היא שונה מדת?
אם כבר להפך זו גישה שפונה לכולם ללא קשר לכלום
^^אם זה אני גם לא מסכים , שאנשים יעשו מה שהם רוצים רק שלא יגרמו לי להפגע
שואל השאלה:
כן חד משמעית שונה מה אין בכלל קו השוואה דת זה תרבות וזה גם מבוסס על מדינה אנחנו חיים בישראל מדינה יהודית
שואל השאלה:
לא למה נראה לך הרבה יותר נוח להניח בבית ספר כי לפני הבית ספר זה ממש מוקדם ולא לכל אחד יש כח להתעורר מה לעשות
אנשים מוזרים
למה להניח תפילין בבית ספר?
אפשר להניח לפני, אחרי

אין שום דבר שמחייב לעשות את זה ולהפך!
בדרך כלל מניחים בבית לפני אם אתה דתי.

זה סתם ליצור פרובוקציה ולהכניס אלמנטים דתיים למקום שהוא לא כזה (בית ספר)