8 תשובות
כי זה כאילו אומרים שזה לא מצחיק
גם לי זה ככה ויוצא לי לפעמים 2 בטעות
שואל השאלה:
ואם אני בן אדם חסר הומור??
אנונימית
יבש מדיי
שואל השאלה:
אבל אני עושה בכוונה 2 ח'
אנונימית
נכון לכן זה פוגע
שואל השאלה:
בעיקרון אני בן אדם דיכאוני אז קשה לי לעשות. 3 ח' כי השמחת חיים שלי קבורה עמוק מאוד
אנונימית
אני גם הייתי ככה אבל זה מרצה אנשים מה אכפת לך