5 תשובות
לא אל תעשי את זה , תתחילי בלמצןא תחביבים חדשים, לפתח מיומניות חדשןת והכל עם הזמן יעבור
לא שווה לך.
לא.
תכירי גברים חדשים ותתני להם הזדמנות להראות לך שיש אנשים שיותר מתאימים לך.
יש כלכך הרבה אנשים בעולם אז למה להתקע על מישהו אחד שלא עבד לך איתו בעבר, תעשי לעצמך טובה ואל תפתחי את הפצע הזה שוב זה אף פעם לא נגמר טוב.
1 תעיפי אותו לאלף עזאזל
2 אין שתיים לעיפי אותו לאלף עזאזל
אני באותו המצב כבר שנתיים אין כואב כזה