5 תשובות
לי זה נראה דיי פסיכולוגי אבל זו דעתי
הוא לא
אני כל יום חולם עליה כבר שנה, זה סתם כי אני אוהב אותה.
אנונימי
בטח את סובלת ממנת יתר של תסביכים, נסי להפחית באכילת סרטים ולהרבות בישיבות של השמחות.
לא חושבת שזה קשור
או שאת עדיין מרגישה משהו או חסר לך מישהו ברגש או שמשעמם לך
אנונימית