7 תשובות
כי אנחנו בני אדם
שואל השאלה:
^את זה אני יודעת
זה לא ממש מסביר למה
האמת אני מאמין שזה קשור יותר לvalidation מאשר להתנקם בהם. נניח אם אקס של מישהי פגע בה כשהם היו ביחד והמשיך הלאה, כנראה שהיא נושאת כלפיו כמה רגשות לא פתורים. היא חושבת שלגרום לו לקנא ולכעוס יפגע בו או ילמד אותו לקח אבל כל מה שזה באמת מראה זה שהיא לא התגברה עליו וצריכה להרגיש validation. רק הדעה שלי
כי אנחנו לרוב לא אוהבים את האקסים שלנו בלשון המעטה אז אנחנו רוצים לנקום בהם ולפגוע בהם בחזרה כי הם פגעו בנו
אנונימי
שואל השאלה:
^אני אוהבת את האקסית שלי אבל יש בי את הרצון הזה לגרום לה לקנא
כדי להראות להם שאנחנו לא צריכות אותם ?
אנונימי
כדי להראות להם שהצלחנו להמשיך הלאה ולהיות מאושרים גם בלעדיהם, לגרום להם להרגיש שהם פספסו אותנו ולא היינו תלויים בהם
למה אנחנו רוצים את זה? כנראה שעדיין אכפת לנו ויש קצת רגש או שאנחנו מחפשים את הנחמה בזה.
רוב האנשים שבאמת המשיכו הלאה וזה כבר לא האמת מעניין אותם, לא יטרחו לגרום לאקס לקנא כי זה כבר לא מעניין אותם