4 תשובות
למה אז נכנסת למערכת היחסים הזאת מההתחלה? אני באמת לא מבינה.
למה נכנסת למערכת יחסים אם את עדיין אהבת את האקס?
להיפרד מהחבר. אין לך מה לחפש איתו אם את תקועה על אדם אחר.
שואל השאלה:
אני לא תקועה עליו והתגברתי עליו כבר, פשוט מרגישה שאהבתי אותו יותר זה הכל
אני לא תקועה עליו והתגברתי עליו כבר, פשוט מרגישה שאהבתי אותו יותר זה הכל
אנונימית
באותו הנושא: