8 תשובות
אין לי אקסים אף אחד לא רצה או רוצה אותי לול
אני בכל זאת שומעת את השיר הזה
הוא טוב מידי מכדי שהאקס שלי יהרוס לי את החווית שמיעה ממנו
מה אימלה מהה ואי יש לי שיר כזה אימלהה וואו אני שונא אותו עכשיו כי הוא מזכיר לי אותה בהגזמה ואנחנו לא בקשר טוב עכשיו
כן הקדישה לי שיר אחרי זה זה כבר סתם היה חרא לשמוע הרס לי את הוויב
אנונימית
פעם היה מישהו שהייתי בקטע שלו ממש שאהב שיר מסוים, והוא היה ממש פופולרי באותו הזמן, תמיד ברדיו וכולם שרו ושמעו אותו. כל פעם ששמעתי את השיר זה גרם לי לבכות, היום אם אני שומעת את השיר באלי להקיא.
זהו סתם שיתפתי ><
היה לי שיר ששתינו אהבנו ותיאר אותנו והיא בכללי ממש אהבה אותו ושרה אותו מלא ואני פשוט לא יכולה לשמוע אותו עכשיו כי אני חושבת עליה