7 תשובות
דברו רגיל אולי תחזרו להיות בקשר בתור מכרים בסופו של דבר אתם אקסים אתם לא אויבים
שואל השאלה:
אבל עכשיו אנחנו לא בקשר.. אז איך נחזור בכלל לקשר?
תתקשרי אליו
שלחי לו הודעה פשוט מה הסיבוך
אנונימית
שואל השאלה:
ממש מביך אותי אני ממש מפחדת שיחשוב שאני מוזרה ומה פתאום נזכרתי(נפרדנו לפני יותר משנה אבל לא היה לי אף אחד מאז וגם לא לו)
בקטנה כולה את שואלת מה קורה לא רוצה להתחתן איתי או משו שיש מה להתבייש
תגידי לו שאת עדיין מרגישה כלפיו רגשות חיוביים ושתשמחי להמשיך מאיפה שהפסקתם