7 תשובות
הכל בסדר. תנשמי עמוק תשתי מים
אנונימית
הכל בסדרר תשתי מים ואל תסתכלי על טף אחד את תכף תרדי מהאוטובוס ואת תרגישי בסדר
תעשי נשימות לפי הסדר שאתן לך:
תכניסי אוויר דרך הפה במשך 8 שניות
תשמרי ותחזיקי אותו בפנים במשך 8 שניות
תוציאי אותו במשך 8 שניות
ואח"כ
תעצמי עיניים למשך 8 שניות
זה יתן לך תחושת הקלה
תכניסי אוויר דרך הפה במשך 8 שניות
תשמרי ותחזיקי אותו בפנים במשך 8 שניות
תוציאי אותו במשך 8 שניות
ואח"כ
תעצמי עיניים למשך 8 שניות
זה יתן לך תחושת הקלה
זה לא מביך להיות במצוקה
תנסי להרגע ולקחת פרופוציות ולנסות לבצע את הנשימות היטב
תנסי להרגע ולקחת פרופוציות ולנסות לבצע את הנשימות היטב
לא מביך זה בסדר הכל טוב תשמעי שירים
שואל השאלה:
כלום לא עובד זה כזה מביך
כלום לא עובד זה כזה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
כלום לא עובד זה כזה מביך
כלום לא עובד זה כזה מביך
אנונימית
באותו הנושא: