7 תשובות
הכל בסדר. תנשמי עמוק תשתי מים
אנונימית
הכל בסדרר תשתי מים ואל תסתכלי על טף אחד את תכף תרדי מהאוטובוס ואת תרגישי בסדר
תעשי נשימות לפי הסדר שאתן לך:
תכניסי אוויר דרך הפה במשך 8 שניות
תשמרי ותחזיקי אותו בפנים במשך 8 שניות
תוציאי אותו במשך 8 שניות
ואח"כ
תעצמי עיניים למשך 8 שניות
זה יתן לך תחושת הקלה
זה לא מביך להיות במצוקה
תנסי להרגע ולקחת פרופוציות ולנסות לבצע את הנשימות היטב
לא מביך זה בסדר הכל טוב תשמעי שירים
שואל השאלה:
כלום לא עובד זה כזה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
כלום לא עובד זה כזה מביך
אנונימית