9 תשובות
לנשום עמוק
תנסי לנשום עמוק ולשמוע מוזיקה
תשמעי מוזיקה
אנונימית
דבר ראשון לנשום ולהבין שהכול בסדר, אם יש אנשים באוטובוס אולי תשבי ליד מישהו/מישהי סתם בשביל הנוכחות של עוד מישהו, אם את לבד באוטובוס תדברי עם אמא או חברה בטלפון ותבקשי שילוו אותך עד שאת יורדת מהאוטובוס
תתעסקי במשהו, אפילו תעני פה לשאלות בסטיפס ותחכי לתחנה שלך❤
כאשר יש לך התקף חרדה באוטובוס, נסה את הטיפים הבאים כדי להקל על המצב:

נשמע מסובךע, אבל נשימות עמוקות ומתונות יכולות לעזור לך להרגיע. נשמי כמה שניות עמוקות, אחר כך החזיקי את האוויר במשך כמה שניות ושחררי את האוויר באטיות.

נסי להתמודד עם הכאב שלך ולהתבונן בסביבה בצורה חיובית. נסי למצוא דברים קטנים בסביבה שמרגיעים אותך כמו נוף יפה, צבעים עם ציוץ ציפור או אפילו פרטים קטנים במכוני הבסיס.

אם יש לך מוסיקה אהובה או מספר טלפון של מישהו שאתה אוהב, נסי להתרכז בזה. זה עשוי לסייע לך להרגיע ולהפיג את החרדה.

אם אפשרי, נסי לצאת מהאוטובוס ולקחת נשימת רוח קצרה עם אוויר טרי. אם אתה לא יכול לצאת מהאוטובוס, נסה לפתוח חלון או לבקש מהנהג להדליק מזגן אם אין.
תנסי לחפש 5 דברים שאת רואה ולהגיד אותם בראש, 4 דברים שאת שומעת, 3 דברים נוגעת בהם 2 מריחה ואחד שאת טועמת
ביחד עם זה תנסי לנשום עד שאת מגיעה ל5 ולנשוף שאת מגיעה ל3
בהצלחה
שואל השאלה:
המוזיקה עזרה תודה
אני יודעת שאני מאחרת באיזה שתי שעות אבל שיהיה לך לפעם הבאה אוקיי אז תנשמי עמוק תשתי מים עם יהיה לידך תתקשרי לבן אדם שמודע למצב שלך שירגיע אותך קצת ושיזכיר לך שהכל בסדר את יכולה גם אולי לשים על עצמך איזה כיסוי ואולי לבכות אם את במקום שאפשר בהתקף הבא אז תנסי ללכת לשירותים ולהעביר את ההתקף
שואל השאלה:
אוקיי תודה