5 תשובות
אשאל אם הכל בסדר ואם אני יכולה לעזור, אם יש לי בקבוק מים אני אציע לה לשתות קצת, אולי אציע גם לפתוח את החלון באוטובוס כדי שתנשום קצת אוויר
תלוי באיזה רמה ותאמת גם תלוי בגיל שלה
אני פשוט אשאל אותה אם היא בסדר ואם היא רוצה לדבר ואנסה לעזור כמה שאני יכולה
אני פשוט אשאל אותה אם היא בסדר ואם היא רוצה לדבר ואנסה לעזור כמה שאני יכולה
בא לי לומר שאנסה להרגיע אבל אני לא בטוחה שזה בטמת מה אעשה
יש מצב שזה גם ילחיץ את אותו בן אדם
יש מצב שזה גם ילחיץ את אותו בן אדם
אתעלם
אנונימית
מציעה בקבוק מים אם יש לי ואומרת להם לעצור את הנשימה
באותו הנושא: