2 תשובות
זה ממש בסדר זה לגיטימי פשוט תבקשי ממנו שיפנה לך קצת זמן
אוף מבינה אותך, חבר שלי כבר שבוע לא יוזם שיחות לא כלום, עושה טובה שהוא מדבר איתי הדביל