התחברות הרשמה

איך מה שאכלתי? ירידה במשקל, מרגיש לי המון אני מבואסת

בוקר- טורטיה קטנה מקמח מלא, חביתה, חצי פרוסה גבינה צהובה

צהריים- כוס אורז אדום, חזה עוף 250 קלוריות, כף קטשופ

ערב- 2 קערות מרק מבטטה וקישוא, קצת איטריות ושקדי מרק
6 באוקטובר 2022, 20:00
דיאטת כסאחירידה במשקלתזונה נכונהתפריטים    
3 תשובות
ממש סבבה
ה
הכי טובה באתר הזה
זה ממש ממש טוב! את עושה גם ספורט?
ו
וליה קרנבל
זה ממש אחלה אפילו קצת
מ
מישהיר
באותו הנושא:
איך מה שאכלתי ? ירידה במשקל מרגיש לי שזה המון
איך מה שאכלתי ? ירידה במשקל, מרגישה שזה המון
איך מה שאכלתי היום? אני בתהליך ירידה במשקל וזה מרגיש לי המון
מרגישה שאכלתי המון היום, אני בתהליך ירידה במשקל ומבואסת ברמות
ירדתי המון במשקל (9 קילו) ושמה לב עכשיו לרווח בין הרגליים , זה קשור לירידה במשקל ?
היי, האם מה שאכלתי אתמול בסדר לירידה במשקל?
איך מה שאכלתי? (ירידה במשקל) מרגיש שלי שזה המון :(
אני בתהליך ירידה במשקל וזה מה שאכלתי-
איך מה שאכלתי היום? (ירידה במשקל)
אני בתהליך ירידה במשקל איך מה שאכלתי היום ? מרגיש לי שזה המון
מה שאכלתי היום זה סבבה לירידה במשקל?