התחברות הרשמה

איך מה שאכלתי? (ירידה במשקל) מרגיש שלי שזה המון :(

בוקר: כוס יוגורט, כף בערך של מייפל וקצת קורנפלקס

ביניים: מנגו 1

צהריים: אורז עם תירס, חזה עוף ממולא בבשר טחון, (אכלתי חצי)

ערב: 4 פרכיות (96 קל), חביתה עם גבינה צהובה, 3 כפות קוטג
19 ביולי 2022, 22:05
ירידה במשקל    
3 תשובות
לא זה סבבה לגמרי
ס
סתם מישהי בסטיפס__
זה ממש לא המון! זה מצוין, ומאוזן ממש. גאה בךך
ו
ואםלאבאלי
זה ממש טובב
נ
נחום פחום
באותו הנושא:
איך מה שאכלתי ? ירידה במשקל, מרגישה שזה המון
איך מה שאכלתי ? ~ ירידה במשקל
איך מה שאכלתי?- ירידה במשקל
איך מה שאכלתי היום? תהליך ירידה במשקל
היי, האם מה שאכלתי אתמול בסדר לירידה במשקל?
אני בתהליך ירידה במשקל וזה מה שאכלתי-
איך מה שאכלתי היום? (ירידה במשקל)
איך מה שאכלתי? ירידה במשקל וחיטוב
איך מה שאכלתי? תהליך ירידה במשקל
איך מה שאכלתי היום? (ירידה במשקל)
איך מה שאכלתי היום? תהליך ירידה במשקל